Saako Raimo Summanen nostettua leijonat jo pari vuotta jatkuneesta alamäestä? Vakuuttikko viime vuosi Jokereiden valmentajana Summasen ammattitaidosta? En usko, että Leijonat voittavat 2004 MM-titteliä Summasen johdossa...
RaimoSummanen
3
350
Vastaukset
- JäkisTyttö
En usko kyllä minäkään...
mutta pelaajien hirveän voiman ja SISUN (niin voi olla että myös hieman Summasen) ansiosta Suomi toivottavasti voittaa kultaa...
No sittenpä nähdään.- Laura
Mun mielestä se on kyllä pelaajat jotka sen työn siellä tekee eikä valmentaja. Mitä Jokereitten viime kauteen tuli, ni mun mielestä neljäs sija ei oo ollenkaan huono, sitän paitsi mitäs kävi vuonna 2002 Jokereille? Eipä mun mielestä juuri parempaakaan valmentajaa löydy...Tai kertokaa mulle, kuka ois parempi. Toi Summasen morkkaaminen sais jo loppua pikkuhiljaa.
- Ärjylä
ihan sama mihin uskot,mutta eihän toi oo vielä edes valmentanu yhtäkään maaottelua vieläkää.lopeta se valittaminen ennenku huomaat miten maajoukkue menestyy...turha vielä mistään valittaa...tai sanopa joku parempi valmentaja.vaikka oonkin HIFK fani niin en ite keksis nyt muuta suomalaista päävalmentajaa ketä hoitais asian paremmin.tiiän kuiteski että se on hyvä valmentaja,vaikka se on mun silmissä aina takinkääntäjä...mut ei siitä jaksa aina valittaa.hyvää onnea sen tuleviin maajoukkuetehtäviin.&onhan sillä Erkkari apuvalmentajana...ei viitti paljoo valittaa ku miettii kultavuotta(jos oon rehellinen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744