jos suomessa tavoite 200000 asiakasta eli liittymää ja 20000 jakelijaa, tekee se 10 liittymää/jakelija. sehän keskimääräisen puhelinlaskun (50 €/kk) tekee silloin 2% provision mukaan tasan 10€/kk. siinä se on se SEVENIN lupaama katto 36500€/vko taitaa SEVENIN pojilla olla matikkakin ihan katossa ; )
36500 €/vko = 146000 €/kk
eli 50€/kk mukaan jokaisella joka tuon summan saa kuukaudessa pitää olla n. 120000 - 140000 liittymää (suuntaa antava laskelma, riippuu lopullisista provisio prosenteista)
siitä sitä voi ruveta itsekukin laskemaan paljon pitää tehdä töitä päästäkseen noihin lukuihin.
kun sitä tarkistelee enemmän, huomaa, että se/ne 5% jotka ovat ylimmäisinä saavat tuon summan seuraavasti:
jos heillä on allaan noi 20.000 jakelijaa joilla jokaisella on 10 asiakasta, jotka jokainen puhuu n. 50 €/kk
saadaan tulos jossa noi 5% eli vain noin 5 henkilöä tai voi olla että heitä on vain 2-3. saavat kyseisen summan tililleen.
ja siellä huipullahan ei koskaan tuule, kun rahaa vaan virtaa.....
SEVEN :in laskelmaa
4
756
Vastaukset
- rr+
eikös se ole kertarykäisy, eikä viikottainen maksu, esim tuo 36500...ai että ihan joka maanantai. kannattaisi perehtyä asioihin ennenkuin käy suu vaahdossa selvittämään
- matikka on niin ihmeellistä
näin on asian laita, että se 36500€ on viikkokatto per tulokeskus
siitä sitä voi jokainen itse laskea mitä se tekee vuodessa kun tulokeskuksia on kolme...
- roosa
jospa kävisit kuuntelemassa esitelmässä mihin ja miten provisio perustuu!!!!
minä ainakin olen erittäin tyytyväinen seveniin ja natures owniin! vaikka ennen kuin ryhdyin viime lokakuussa olin erittäin skeptinen verkostomarkkinointiin,mutta onneksi lähdin silloin kokeilemaan alaa.mielstäni hyvä palkka jo lisänä kun kuukaudessa tulee noin 1600 euroa per kuukausi,ja olen sata varma että nyt se vasta alkaa kunnolla .mahtavampaa provisio järjestelmää ei ole kuin sevenillä! kaksi viikkoa takana tätä ja eka tili tulee olemaan vähintään 1940 euroa! meidän perheelle tämä mahdollistaa sellaisia asioita mitä ei ennen olisi uskonut saavansa..ja tämä on vasta alkua!
Antakaa hyvät ihmiset niiden tehdä tätä ketkä haluavat,ja jättäkää kateus muualle.sitä paitsi monet tunnetut yrityksetkin käyttävävt verkostomarkkinointia jollain muodolla esim.ibm,melitta,gillette ym.tsemppiä partnereille! kanooooon!- Kysyvä
Kerrotko vaikka pienen esimerkin miten esim IBM tai Gillette käyttää verkostomarkkinointi tekniikkaa hyväkseen ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17113043
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454830Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211979Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1131725Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481