Ville Leino

Mestisseuraaja

Hieno pelaaja tämä Ilveksen kasvatti Ville Leino.

Kuka teidän mielestänne vastaa lähinnä tätä Ilveksen kasvattia Mestiksessä? Tero Forsell?

10

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies savosta

      Leino pelasi SaPKOssa ennenkuin pääsi pakoon Tampereelle.

      • Mestisseuraaja

        On Leino kiekkoa varmaan pelannut myös kadulla ja olohuoneen lattialla.

        Mutta ensimmäinen oikea jääkiekkoseura missä hän pelasi oli Ilves ja siellä hän oppinsa ammensi.


    • Ennenkuin tulet huutelemaan tänne kuningaspalstalle niin ota asioista selvää, vitun räkänokka.

      Ville Leino on SaPKon kasvatti kuten moni muukin kurko nykypäivänä. Joten mene kuule opettelemaan vielä asioita ja tule sitten kun tiedät jotain.

      • Ilvesläinen

        On Leino pikkupoikana voinut pelata vaikka missä, mutta Ilveksessä hän alkoi pelaamaan jääkiekkoa. Epäselviä asioita nämä ovat, mutta kyllä Leino yleisesti käsitetään Ilveksen kasvatiksi.

        Toivottavasti Leino palaa vanhampana takaisin kasvattajaseuraansa Ilvekseen kuten eräs Raimo Helminen aikanaan. Samoin soisi tapahtuvat esimerkiksi Tuukka Raskin kohdalla.

        Mutta ketjun aiheeseen. Minusta Baker edusti viime kaudella leinomaista taituruutta Mestiksessä.


      • SaiPa forever
        Ilvesläinen kirjoitti:

        On Leino pikkupoikana voinut pelata vaikka missä, mutta Ilveksessä hän alkoi pelaamaan jääkiekkoa. Epäselviä asioita nämä ovat, mutta kyllä Leino yleisesti käsitetään Ilveksen kasvatiksi.

        Toivottavasti Leino palaa vanhampana takaisin kasvattajaseuraansa Ilvekseen kuten eräs Raimo Helminen aikanaan. Samoin soisi tapahtuvat esimerkiksi Tuukka Raskin kohdalla.

        Mutta ketjun aiheeseen. Minusta Baker edusti viime kaudella leinomaista taituruutta Mestiksessä.

        Pidä sinä Ilvesfani turpasi tukossa. SaPKon kasvatti se Leino on niinkuin on Tuukka Rask

        On teillä Ilveksessä asiat vitun huonosti kun pitää ruveta jo SaPKosta kasvattipelaajia varastelemaan. Buahahahaha!


      • olet...

        kasvanu paskassa ja sen kyllä huomaa. Täys onneton ja mitään sanomaton runkku Rulle! Älä hauku ketään tyhmäksi sillä sinä olet viimeinen jolla siihen on varaa..heh heh idiootti!


      • Kärppänuttu
        SaiPa forever kirjoitti:

        Pidä sinä Ilvesfani turpasi tukossa. SaPKon kasvatti se Leino on niinkuin on Tuukka Rask

        On teillä Ilveksessä asiat vitun huonosti kun pitää ruveta jo SaPKosta kasvattipelaajia varastelemaan. Buahahahaha!

        Älkää ulisko Itä-Suomessa. Leino on syntynyt Savonlinnassa, mutta on Ilveksen kasvatti.

        Ja että Raskin muka Sapkon kasvatti! Kas kun ei Teemu Selänne!

        SaPKon kärkikasvatteja taitavat olla nämä Litmaset ja Tiilikaiset.


      • on se
        Kärppänuttu kirjoitti:

        Älkää ulisko Itä-Suomessa. Leino on syntynyt Savonlinnassa, mutta on Ilveksen kasvatti.

        Ja että Raskin muka Sapkon kasvatti! Kas kun ei Teemu Selänne!

        SaPKon kärkikasvatteja taitavat olla nämä Litmaset ja Tiilikaiset.

        Kun puhutaan kasvateista, b-juniori-ikä on ratkaisevin. Se joukkue missä pelaaja on pelannut siitä ylöspäin, käsitetään yleensä pelaajan kasvatajaseuraksi. Leinohan on pelannut kaksi kautta SaPKon a-junioreissa 2000-2002, joten eiköhän voida sanoa että Ville on savon miehiä.


      • Kärppänuttu
        on se kirjoitti:

        Kun puhutaan kasvateista, b-juniori-ikä on ratkaisevin. Se joukkue missä pelaaja on pelannut siitä ylöspäin, käsitetään yleensä pelaajan kasvatajaseuraksi. Leinohan on pelannut kaksi kautta SaPKon a-junioreissa 2000-2002, joten eiköhän voida sanoa että Ville on savon miehiä.

        Leino on pelannut myös kaksi kautta Ilveksen A-junioreissa.

        Sapkon A-juniorit vastaavat liigaseuran C-junioreja. Harjoituksissa on mukana ringettetyttöjä ja ties ketä. On siis selvää, että Leino on Ilveksen kasvatti.


      • mestis mies
        olet... kirjoitti:

        kasvanu paskassa ja sen kyllä huomaa. Täys onneton ja mitään sanomaton runkku Rulle! Älä hauku ketään tyhmäksi sillä sinä olet viimeinen jolla siihen on varaa..heh heh idiootti!

        ville leino on sapkon kasvatti eikä minkään vitun ilveksen saatana


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe