Miks lohja chatis ei näy koskaan ketään?olis kiva vaikka paikkakunnan asioista joskus jutella näinkin,tai mistä vaan
Lohja chat
9
1695
Vastaukset
- Ei huvita yhtään
Se on Lohjan ja Vihdin chat, ei Lohjan chat. Minä en ainakaan halua chattailla siellä, siellä tulee vain pahalle mielelle kun joutuu mollaamisen kohteeksi, pelkkää eipäs-juupas-kinastelua. Ei huvita yhtään. Chattaisin mielelläni, jos Lohjalla olisi oma chat. On pyydetty ylläpidolta, mutta ei vain kuulu.
- tarja.n.44
Vihdillä ole oma chat! Ainakin tuolla listalla Uusimaa on Vihti erikseen, kun ennen ne olivat samassa Lohja ja Vihti
- jokke61
tarja.n.44 kirjoitti:
Vihdillä ole oma chat! Ainakin tuolla listalla Uusimaa on Vihti erikseen, kun ennen ne olivat samassa Lohja ja Vihti
toimivan lohja-vihti sätti,ainakaan tänään,jos tosta menee suoraan.vai mitä muuta kautta löytyy??
Hei!missä olisi kaunis vapaa rehevä tyttö iältä 20-25v joka haluaisi lapsen.
- kasvanut jo aikuisek
Hei!
J.Salin, ehkä olisi järkevää hakea sitä morsmaikkua jostain toisesta kaupungista tai voisi olla hyvä jos vaikkapa hankkisit ensin työn toisesta kaupungista ja samalla naisen sieltä.
Samalla voisit uudistaa hieman vaate kaappiasi nuorekkaammmaksi.
Hiusmallisikin voisi olla hieman nuorekkaampi, mutta älä vain anna värjätä sitä, ei edes raitoja.
Idea ilmoituksesta on hyvä, mutta ei ehkä ihan palvele haluttua.
Toisekseen milläpä ajatttelit hoitaa lapsen kaikki kulut vauvasta aikuiseksi?
Se on monta tuhatta ja kuinka motivoisit lasta lukemaan itseään vaikkapa yliopistoon?
Lapsi ei ole lemmikki, hän on materia joka on valjastettava yhteiskuntaan toimivaksi ja se mitä loppujenlopuksi jää on aikuisena sinun ettet ihan yksin kuole.- sergei89
j.salin kirjoitti:
hei! opiskelen juuri kone ja metallialaa ja valmistun 3 vuoden kuluttua
minuta tulee hitsari.Hei. Käy ensin intti ja sitten matkusta Ukrainaan hakemaan oma tatjana.
sergei89 kirjoitti:
Hei. Käy ensin intti ja sitten matkusta Ukrainaan hakemaan oma tatjana.
kyllä oot lapsellinen tyyppi
en voi muuta sanoa ole sitten
hiljaa kun et ymmärrä asioita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492368Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on522151Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2051666Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 241573
- 181439
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191284Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281