tiadoks kaikille jotka pitää Jim Carreyta hyvänä näyttelijänä.Ette voi olla pitämättä 50-ja 60-luvun huippunäyttelijästä Jerry Lewisistä! aikansa paras koomikko,voi olla viäkin! ja siitähän Carrey vaikutuksensa sai..ja mua vi**ttaa kun jotkut ihmiset ei usko yleisesti,että musta tulee hollywoodnäyttelijä! oon seurannut paljon näitä keskusteluja,suamalaiset näyttää pitävän paljon amerikkalaisesta leffakulttuurista! miksei hyvänen aika joku mene sinne ?? minä menen,kun olen lahjakas..voitte sit arvostella mun taitoja myös! =) mulla on samanlaisia liikkeitä,nykivää silmää ja kihelmöivää kättä kuten itse Carreylla ja veteraanikoomikko Lewisillä! ja olen Ashton Kutcherin näköinen..joten ottakaa kantaa tähän että menen hollywoodiin ja myös menestyn siellä! ja suamalaisten elokuva-yleistiatoon!
olen tuleva hollywoodnäyttelijä
Ashton Kutcher!
2
266
Vastaukset
- LaRaCroft
No tsemppiä waan!:D
Ja onnea kans. - -------
Bull Shit! Ilmoita sitten tällä forumissa sitten kun sun leffa tulee ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867