Kuinka paljon maksaisitte?

puhtaasta

Miten paljon virosta tuodusta puhdasrotuisesta koirasta voisi maksaa jolla on Eu-passi? Heitättekö jotain hintaskaalaa?

3

719

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuli64

      Hei!
      Itse maksoin Espanjasta tuodusta koirasta lentoineen, sirutuksineen ja rokotuksineen 350 e.
      Ja koira on niin kiltti ja uskollinen kuin vain
      eläinystävä voi ymmärtää. Otan toisenkin heti kun
      vähän Richien kanssa tässä ollaan.
      Minusta on oikein siinäkin mielessä, ettei eläimiä anneta ilmaiseksi, koska silloin kaikki ei-eläinrakkaat voisivat tehdä mitä vain. Se seuloo pois ja kotiselvityslomake millä tavallaan kerrotaan miten pystytään antamaan koti eläimelle, joka on saattanut kärsiä liian paljon julmuutta ym. Itse annoin Richielle siksikin kodin, että se saa nauttia elämästään ja olla ihmisen kanssa, joka siitä rakastaa.
      Voisin kirjoittaa paljonkin, mut kirjoitan eri tarinan Richie pojasta..josta muutkin voivat herätä ajattelemaan koiran ottoa Espanjasta, rekku rescuesta tai Virosta. Ei kannata jättää huomioimatta myöskään Suomen löytöeläinkoiria ja kissoja.
      Tsemppiä!
      Tärkeää on antaa rakkaudellinen koti koiralle tain kissalle, ne ovat ehkä kärsineet ihmisen julmuudesta liiaksi. Viattomina!

      • että hinnalla katsotaan väh...

        Ettei eläimiä ota kuka tahansa.. mietin vaan että onko 900e pyynti viron koirasta liikaa?


    • Olen pettynnyt

      Minä olen sitä mieltä, Että en osta enään koiraa muualtakuin luotettavalta Suomalaiselta kasvattajalta.

      Ja luotettavuuden voi tarkastaa. nykyään Suomen Kennel liiton sivuilla on jalostus net sieltä näkee millaisilla koirilla kyseinen kasvattaja on pentuja tehnyt.

      Näkyy onneksi terveystiadot. Ja se on hyvä et koirat pitää tunnistaa. Niin tietää että koirat ovat oikeita. Ennen vanhaa kennelit veivät yhtä tervettä koiraa lonkka kuvaukseen, näin sai kaikille terveen paperit.

      Otin kerran itse venäjältä tuodun villakoiran pennun. Ja sillä on niin pahat polvilumpio viat et niitä korjatessa olisin ostannu Suomesta 2 villakoiraa, Ja koirani on nyt sokeutumassa näkee enään vain valoisassa hahmoja. Pimeällä törmäilee. Vakuutuskaan ei korvannut perinnöllisiä jalkavika korjauksia.

      Muut koirani ovat Suomalaisilta kasvattajilta täysin terveistä vanhemmista ostettu. ja ovat terveitä. Näin olen säästäännyt lopulta rahaa, ja säästännyt itseäni tuskalta,ja koiraani samoin. Ku se on hirveätä katsoa sairasta koiraa ku se itkee.

      En kannata sellaisia kasvattajia jotka vain rahan kiilto silmissä tekee pentuja ei tutkituilla, jopa sairaaksi todetuilla pentuja. Ja monesti myyvät sitten niitä paperittomina todella vielä kalliiseen hintaan.

      Ja Suomessa on eläinlääkärit paljon kalliimpia kuin ihmis lääkärit. Ne alkoi tulla niin kalliiksi kuin Vakuutusyhtiöt alkoivat vakuuttaa koiria.

      Esimerkiksi 1 jalan leikkaus maksaa noin. 1000,00e

      Minä Suosittelen aina et olkaa tarkkana mistä pennun ostatte. Näin Pentutehtaa kuolevat pikkuhiljaa pois.

      Tosi harrastaja ja joka tykkää eläimistä niin kyllä tarkastuttaa vanhemmat.

      Ja aina pentujen äiti pitää nähdä pentujen kanssa.
      Näin näkee samalla äidin luonteen.

      Ja on se hyvä jos vanhemmat ovat myös palkittu näyttelyissä. Jos ovat saanneet ERI niin silloin tietää että vanhemmilla on purennat kunnossa, ja luonteet ovat kunnossa.

      Kaverillani oli kerran pentu ja sillä oli niin paha purenta vika et sen alakulma hammas kasvoi ylä ikeneen kiinni ja teki sinne reijän. Se oli myös paperiton rotukoira. No se operaatio eläinlääkärillä maksoi. noin. 300,00 e jota tietenkään ei kasvattaja hyvittännyt mitenkään.

      Ja aina on suurempi mahdollisuus saada terveistä vanhemmista tervekoira.

      Sairailla vanhemmilla voi koko pentue olla viallisia.

      Vaatikaa aina vanhemmilta Lonkat A/A polvet 0/0 kyynärnivelet 0/0 ja silmät ehdottomasti terveet ei kannata ottaa edes silmäsairauden kantajan lasta.

      Onnea toivottavasti löydän kunnon hauvan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe