Tänään tipahti postiluukusta Stockan MasterCard hakemus. Meinasin pyllylleni lentää.
"Sinulle on jo valmiiksi varattu uusi Stockmann Exclusive Mastercard, johon on liitetty 5000 euron luottoraja."
Olen työssä käyvä opiskelija.
Ei kyllä ole ihan normaalit luotonmyöntöehdot. Nykyisessä läpyskässä minulla on tilapäinen 2000 euron luottoraja, sillä ostin tietokoneen ja näin ollen sain Exclusive kortin.
Kyllä minulle Masteri kelpaa, pitää vaan yrittää pitää vinguttaminen kurissa :)
Stockan MasterCard
21
8732
Vastaukset
- miten mahtaa käydä
Ohos, sentään!
Mitenhän mulle mahtaa käydä, pienituloinen pätkätyöläinen. Visan sain aikoinaan opiskelijana, siinä se max 1000e maksukorttirajana. Nordealta olen pari kertaa hakenut Mastercardia, mutta ei myönnetty. Tällöin olin valituisessa työssä jopa.
Mitään maksuhäiriöitä tms ei koskaan ole kyllä ollut ja stoccan tilikortti/nordean pankkikortti (jota käyttänyt lähinnä stoccan käteiskorttina) ollut varmaan 10v.
Mahtaako ne sitten lähettää saman kortin mutta millä luottorajalla? Jollain 1000e sitten vai ei ollenkaan?- Aloittaja
Lähettävät kotiin jokaiselle Stockan kortin omaavalle ns. hakemuksen, jossa on ehdotettu luottoraja, jonka Nordea ainakin myöntää. Kortin voi tilata netissä Stockan sivuilla, kun tunnistautuu pankkitunnuksilla. Siellä on esitäytetty lomake, jonka vaan lähettää. Näin minäkin tänään tein. Jokainen, joka on hoitanut laskut hyvin, saa kortin. Näin minulle asiakaspalvelussa sanottiin.
- ...
En taida Stokkan masteria ottaa. Ylimääräiselle masterille ei ole tarvetta, etenkään, kun sen laskutuspalkkio luottoa käytettäessä on varsin iso, ja korkokaan ei ole halvimmasta päästä. Tuo nykyinen tilikorttikin on ollut olemassa vain satunnaisesti hankittavien kanta-asiakastuotteiden saamiseksi halvemmalla. (Ostaakohan joku idiootti niitä tuotteita sitten muka sillä täydellä hinnalla...?)