nuotiolla keitetyt ja lettuja tuoreista nokkosista.
Yritin jo aiemmin, vaan minne lie hävisivät- joutavat huomion kalastelut !!!!
Hieman on siipi maassa, havaitsin jokupäivä sitten miettineeni miten elelen nykyään melko itsekkäästi.Menen ja teen kaikkea minkä vuosikausia siirsin tehtäväksi sittenjoskus...
Mietin MITEN vanhenen.
Meneekö tällainen menovimma ohi, vai tuleeko minusta täysin itsekäs viheltäjä, entisestä yleishyödyllisestä ?
NO malja keväälle. Olenpa muuten jonakin vappuna juonut koivunlehtisimaa, eli on ilmat sekaisin tai ei, niin mikään aikaisen kevät tämä ei ole.
Teerenpilkkuja.
Olis tässä kahvit tarjolla
21
904
Vastaukset
- t.l.
Eipä kantsi olla siipi maassa. Täs kohtaa elämää pitääkin jo olla pikkusen itsekäs ja ajatella myös itseään. Ja kyllä se menovimma siitä laantuu, uskoisin niin. Pahinta on, kun alkaa vallan olemaan kotosalla, pitäs ottaa itteään niskasta kiinni ja mennä "johonkin", ei millään viitti. Jos "sittenkun" tuo tyttö tuosta kohtapuoliin siirtyy omaan talouteensa :)
Tuo kevät on melko lailla ajallaan ei ainakaan edellä, kun tuota kylmää on sopivasti välissä. Tänään kuuntelin peipposen liverrystä..
Onnittelut syntymäpäiväsi johdosta :)Eilen juhlimme tyttäreni vuosipäiviä 32 vuotta.- enkelitrio
Ei,hyvä ku pistit termaspullossee.Mää istu tähä Teen
viäree kahveel.Morjens!
Onnee pal teil molemmil !
Pst.sitku tulet tänne,ni mennää jonnekki.Ilmota
tarkempi aika sit :) T.R ja M - t.l.
enkelitrio kirjoitti:
Ei,hyvä ku pistit termaspullossee.Mää istu tähä Teen
viäree kahveel.Morjens!
Onnee pal teil molemmil !
Pst.sitku tulet tänne,ni mennää jonnekki.Ilmota
tarkempi aika sit :) T.R ja MKyllä mä ilmottelen, oikeastaan jo tiedänkin, äitienpäiväiltapäivänä olis tarkoitus olla perillä. Tottahan sitä mennään ja mun vuoro on...:)
Paljon onnea ja ei mitään alakuloa ollenkaan.
- Angel of The Morning
Tunnelmallista tunnelmallista syntymäpäivää :)
- k/k
minäpä istahran vierees kunnei näytä mitään tunkosta olevan.
Omaa aikaa kun sais itsekkin niin kiva olis,ehkä sitäkin viel joskus.
Toisaalta sanotaan että kun se parasta on ollut,se on kiirettä ja työtä ollut.
Mutta asiaan ,kyl kai sulla on kunnonkin lettuja,sellasia kullan värisii ja vähän ruskei?- mutta vierellekin sopii
Minulta ei vielä oikein luonnu tämä yksinelon autius, aikaajoin tuntuu hieman epäaidolta vapauden riemu.Oikeita lettuja en ole tainut pariin vuoteen syödä. Lokakuussa tuli vuosi kun loppui vuokramökin pito. Sielä koirat oppivat grillaukselle ja letuille niin, että aina piti laittaa vaikka vain kolmisin olimme.Näitä luonnonantimia käytimme jo lapsuudessa, paljon ennen kuin tulivat muotiin - apilanjuuret ja rentunruusun versot keittettyinä ja voisulaa päälle.
- t.p.
Eri ahneeksikin huomasin tulleeni. Viimekesänä oli virallisia vuosilomapäiviä vain kaksi, kun kuusi päivää meni maksuun aiemmin pidetyn vapaan vuoksi mikä osui koeajalle.
Nyt on ansaittuna 28 päivää joista 65% pidettävä vars.lomakautena. Kuitenkaan toiveistani ei toteutunut kuin 14 päivää ja sitä harmittelen.
On siihen toki hyvä syykin.
Piti näet tänävuonna viipyä viikko Virossa. Ystäväni ei taida oikein uskoa todeksi, että juuri sen viikon menetin. Unohti ainakin onnitella.
Kuuhulluuskin on tainut iskeä. Kolme yötä on mennyt väkisinmakuuksi. - namisuku
...ja Terveyttä:)
T:NS- namisuku
...NokkosLetut on makoisia, voi käyttää Pinaatin tapaan muutenkin, siis NokkosPoikaset=D Njami.
Nuotiokahvia ei voita Mikään lattelöpö:) - pianhan se lento loppuu
jos ei terveyttä piisaa. Sen suurenpia ei vielä ole ollut, että vauhtia hidastaisi, mutta pienenä peikkona piilottelee tämä psori.
Toissakesäisen työpaikan lääkäri pelotteli minut pois puutarha töistä, ovat kuulema liian rankkoja.Joitakin viitteitä on olemassa siitä , että niveliinkin voisi minulla tulla. Talvisin en voi pyöräillä, polvet turpoavat kovin kipeiksi. - namisuku
pianhan se lento loppuu kirjoitti:
jos ei terveyttä piisaa. Sen suurenpia ei vielä ole ollut, että vauhtia hidastaisi, mutta pienenä peikkona piilottelee tämä psori.
Toissakesäisen työpaikan lääkäri pelotteli minut pois puutarha töistä, ovat kuulema liian rankkoja.Joitakin viitteitä on olemassa siitä , että niveliinkin voisi minulla tulla. Talvisin en voi pyöräillä, polvet turpoavat kovin kipeiksi....on monenlaatuista, kantsii selvitellä Oma laatusi ja nujertaa se!
Miehelläni on päässä, mutta Hoidot Tepsii=D
Rasvat on vaan saakutin kalliita:(
Itselläni on kanssa noita polviongelmia. Olen muutamat leikkaukset käynyt:(
Nyt Pikkasen Helpottaa, kun ilmat Lämpenee:) - tää on kuiteskin inhottavaa,
namisuku kirjoitti:
...on monenlaatuista, kantsii selvitellä Oma laatusi ja nujertaa se!
Miehelläni on päässä, mutta Hoidot Tepsii=D
Rasvat on vaan saakutin kalliita:(
Itselläni on kanssa noita polviongelmia. Olen muutamat leikkaukset käynyt:(
Nyt Pikkasen Helpottaa, kun ilmat Lämpenee:)Minullahan vasta mukava psrori on, eli PPP ja eivarmana tarkoita PirkkaPekka Peteliusta.
Vaan;Palmo Plantaris Pustulosis, oireilee jalkapohjissa, ja nyt "oiva" veitikka on löytänyt toiseen kyynärpäähän lievästi.
Kuin myös kämmenien sisäpinnassa.
Enempi vähempi, mut ikävä on tauti. - namisuku
tää on kuiteskin inhottavaa, kirjoitti:
Minullahan vasta mukava psrori on, eli PPP ja eivarmana tarkoita PirkkaPekka Peteliusta.
Vaan;Palmo Plantaris Pustulosis, oireilee jalkapohjissa, ja nyt "oiva" veitikka on löytänyt toiseen kyynärpäähän lievästi.
Kuin myös kämmenien sisäpinnassa.
Enempi vähempi, mut ikävä on tauti....ON Tosi Nuija Paikka, Todella:(
Toivon Sinulle Helpotusta ja ettei se vaikuta pahasti askeltamisen (laatuun)=D
- Sinimarjanen
kyllä maistuisikin, nokipannukahvit.
Sinulle Paljon Onnea! - G.J.
ja toin sinulle kasan vanhanajan huopia ja muutaman avaruuslakanan lämpöä pitämään kun on illat viellä koleita.
- Sinimarjanen
yksi huopa, kun vilustamaan alkoi ja nokassa
ihan nuhan tuntua.:) - t.p.
minä yleensä saan hävetä, kun niin vähissä vaatein kuljen, liekö lämmitä nahkan alla vai ainaiset avantouinnit ?
Kävelin lauantaina Töölönlahden rantaa Linnunlaulun ja usein mainitun Tokoin rannan kautta kasvitieteelliseen ja istuin siinä T-rannan penkillä siistämässä painoa selästä vatsaan. Kas kun vasta junassa muistin , etten muistanut laisinkaan katsella ympärilleni sillä silmällä... Sorsia vaan katselin.
Minulla oli sieläkin kulkiessani niin lämmin, että paitahihasilleni pidin riisumani vaikka osa ihmisistä piti tiukasti toppatakkinsa kinni.
- ja jo vain maistuu
Voi kiitos, mut mä ehdin nyt vasta kun olen haahuillut siä tää.
Mutta tossahan on kuksa nurinniksoin se vain mulle kelpaa,niin että "yksistelet", ei niin reippahasti kirjoitat ,kyllä sieltä Sinullekin vielä joku "vastus" löytyy, mene mukaan seuraan moiseen.
Eletään, tervehtii Lisbeth - on täytetty
viistoista, ja lettukahvit tarjolla. Voi noita nokkoslettuja maistaa, mutta on mulla paremmat taikinat ja hilloa voitas päälle panna. Onnea nyt sitten, päivä kerrallaan sitä vanhenee, mitä sitä turhaan miettimään.
- t.p.
Anteeksi, taisin kuorsata kun sillätavoin istualleni nukahdin. Nuotion lämpö, tulen rauhoittava humajus ja kiva, leppoisa puheensorina
valvoilleelle oli ylivoimainen.
Kokoilin ylimääräiset klapit takaisin sinne katokseen polun päähän.
Voi tänne tulille tulla ilman aikojaankin, en minä pure, eikä miehet minun kanssani joudu hukkaan, sillä tosiasiassa - karkuun vielä juoksen
tosipaikan tullen.
Tuotapa olisi kuitenkin kait pidettävä tulentekotaitoja yllä - retkeilevän ?
Jokaisenko ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6822607Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311306- 1101179
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121135Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2461010- 93975
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751