Myyn terraarion/akvaarion.Koko noin 70*70*40.Hinta 20e.Sumentumaa kaikilla sivuilla aika paljon mutta läpi näkee kuitenkin.Painava, joten omat kantomiehet mukaan. Itse käyttänyt aikaisemmin kilpikonnan terrana väliaikaisesti mutta sitä ennen toiminyt akvaario käytössä. Veden pitävä. Ei uuden veroinen. Itse suosittelisin terraksi jollekkin pienelle eläimelle, mutta sopii myös akvaarioksikin. Jos mukaan haluaa saa ostaa erikseen toimivan loisteputkivalon, haavin, hapettimen sekä suodattimen(20e nämä kaikki).Siis koko paketti yhteensä 40e mutta myyn myös erikseen. Asun Äänekoskella Jyväskylästä 45km pohjoiseen En lähde kuskailemaan tavaroita mutta postissa voin laittaa kunhan vastaanottaja maksaa postimaksut/rahdin.
Vastaukset 4
- aries
Eli onko vielä mennyt? jos ei niin olisi kiva saada esim kuva tai tarkennusta lasien sumeudesta, olettaen että ne ovat lasia? ja mitoista kaipaisin myös tarkennusta (ilmoitit 70x70x40), onko korkeus 70cm vai leveys vai virhevahinko? :)
- konna
Kuvaa ei ole nyt mahdollista saada mutta kaikilla laseilla on kyllä samentumaa jonkin verran, läpi näkee kyllä hyvin.Sopii siis paremmin terraarioksi kuin akvaarioksi.On vedenpitävä.Mitat ovat leveys noin 70 cm, korkeus noin 40 cm ja syvyys noin 40 cm.Hinta se 20 e.
- Mennyt??
Onko mennyt?
Olisin kiinnostunut..- konna
Kyllä on jo myyty eteenpäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448