Hadvalantiellä kaahaus

JNMM

Moi, Hadvalantiellä ei juuri poliisivalvontaa näy. Esim. Kirismäen kohdalla tiellä on 40 km/h rajoitus mutta nopeudet liikkuvat lähempänä 80 km/h. Hidastetöyssyjä paikalle kaivattaisiin.

5

1123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä mitään

Iltaisin autot ja moottoripyörät pudottavat toista sataa Harvaluotoon päin.
      Parhaimmillaan moottoripyörä kirjaimellisesti jysähtää vain talon ohi.

Hidastustöyssyt eivät vain sovi joka paikkaan , koska savipohjalla olevat hidastustöyssyt pistävät viereiset talot heilumaan. Jo nyt raskasliikenne heiluttaa tienvierustan taloja aivan tarpeeksi asti.

• Pan**

Hei.
      Ystävällisesti ilmoitan sinulle, että aina silloin tällöin Hadvalantielläkin on poliisivalvontaa. Toisaalta poliisillakin saattaa olla tärkeämpää tehtävää kuin vahtia yhtä piikkiön kylätietä säännöllisesti. Sen sijaan minulla on hyvä idea kun niin arvokasta tietoa täälläkin jakelet, eli sinähän voit toimia kyläpoliisina ja kun noin loistavasti arvioit nopeuksia niin soittaa aina oikealle poliisille kun joku ajaa sinusta liian kovaa. Voit vaikka kuvata tapahtuman. Hmm.. Olen itsekin syyllistynyt rikkomaan nopeusrajoituksia kyseisellä tiellä, mutten ymmärrä 40 rajoitusta kirismäen osuudella, keskustan ymmärrän varsin hyvin. Toisaalta taidat olla itsekin sellainen joka ei vielä ole oppinut katsomaan mittaria oikein..?

• Katja

..johtua siitä että kirismäen asuntoalueilla asuu paljon lapsi perheitä ja pienet lapset ylittävät kyseistä tietä paljon. Ja toiseksi esim.Vanhain talon kohdalla on aika heikko näkyvyys mutkan taakse.

• Luodontielle

Nyt Luodontielle tuli töissy.
      Loistavaa ... mutta ei suurta muutosta nopeuksiin. Tosin liikenne muuttui nyt äännekkäämmäksi , kuin ennen. Aiemmin suurin osa autoista ajoi tasaisesti sen enempää ääntä pitämättä , nyt nopeus silti ennallaan ~50-70km/h - voimakas jarrutus - töissyn yli - voimakas kiihdytys.
      Onneksi veivät töissyn sentään kalliolle , eikä savipatjan päälle.
      Eli ei ne töyssyt maailmaa pelasta.

• välillä tuntuu iltaisin ja öisin siltä että meteli ylittää jopa öisen turun keskustan metelin! Äänestä päätellen varsinkin kaksipyöräisillä tunnutaan kaahailevan eniten ja välillä päättelen äänistä ett jessus jos TOI nyt vähän horjahtais niin jätkä kyntäisi asfalttia kuin peltoa!! Ehdottomasti pitäs laittaa töyssy tupatien kohdalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe