Kohonneet maksa-arvot ja maksan kasvain

maikkiska

Hei

Onko kellään kokemuksia maksan etäispesäkkeistä? Siis lähinnä kiinnostaa tietää, miten maksa-arvonne reagoivat kasvaimeen, olivatko jo koholla diagnoosin selvittyä? Entä heittelivätkö, jos niitä seurattiin Itseltäni löytyi maksasta kasvain ja löytöhetkellä kaikki maksa-arvot olivat ihan normaalit, mutta parissa viikossa nousivat aika huimiin lukemiin. Nyt on otettu ct-kuva, mutta vastauksesta ei vielä mitään tietoja. Tuntuu, että mitään ei tapahdu, vaikka itselläni taustalla melanooma. Tuntuu kohtuuttomalta odotella vastauksia kuukausitolkulla tällaisessa tapauksessa.

4

1589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä Suomi!!!!!!

Muutaman vuoden päästä verot ovat korkeammat, mutta julkinen terveydenhuolto loistaa tehottomuudellaan.

Lääkärit vain nauttivat palkkaa julkisella puolella ja tekevät töitä isommalla palkalla yksityisellä puolella.

Ei ole Suomi enää hyvinvointiyhteiskunta...

• voi löytyä

www.cancer.fi
      Onhan se raskasta odotella,hoitojen alkamista tai tietoa missä mennään,toivottavasti pian pääset hoitoon ja saat selvyyttä tilanteehesi.
      Voimia sinulle.

• metastaasi

vielä ole odottanut kuukausitolkulla.Syövän hoito ei ole viikoista kiinni.Se on valitettavaa ettei maalima pysähdy kun sairastumme,uskoisin että asiaa yritetään hoitaa sen vaatimalla vakavuudella.Mutta odottavan aika on yleensä pitkä.Muuten itselläni on kanssa noin TT-kuvassa maksan metastaasit näkyy vaikka maksa-arvot normaalit.

• Minttuu

Itse olen sairastanut maksasyövän (Hepatosellulaarinen karsinooma)ja kasvain oli n. 20cm pitunen ja maksa arvoissa ei ollut mitään vikaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe