Ketokaas ny joku, että mikä on Mustajärven sotilasarvo? Jossain lukee että kersantti, mutta muistaisin kuulleeni, että on ylennetty ylikersantiksi, eli tota noin niin kuis se on?
Pate Mustajärven sotilasarvo?
18
3084
Vastaukset
Ainaki wikipedian mukaan Mustajärvi on vääpeli
- oletko sinäkin homo
Tuollaiset "sotilasarvot" ovat homojen juttuja.
- Anonyymi
Näin on, vitunko välii!
- SOTILAALLINEN MIES
HÄN ON KUULEMMA INTOHIMOINEN KERTAUSHARJOITUKSIIN OSALLISTUJA.
- Sotilaspoika
Paljonko pitää maksaa että pääsee kertausharjoituksiin?
- Pate on äijä
Sotilaspoika kirjoitti:
Ei mitään makseta. Sinne kutsutaan parhaat pojat. Osa ongelmoi ja yrittää kieltäytä. Pate ei!
- Sotilaspoika
Pate on äijä kirjoitti:
Ei mitään makseta. Sinne kutsutaan parhaat pojat. Osa ongelmoi ja yrittää kieltäytä. Pate ei!
No sehän selittää, miksi minua ei ole kutsuttu. Kutsutaan vain parhaat pojat, eli suojeluskuntalaisten jälkeläiset...
- Anonyymi
Sotilaspoika kirjoitti:
Ilmoitus sotilaspiiriin halukkuudesta tulla kertaamaan niin johan kutsu käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitus sotilaspiiriin halukkuudesta tulla kertaamaan niin johan kutsu käy.
Haastan kaikki ylipainoiset jotka ovat unohtaneet kaiken varusmiesajoista mukaan viidellä eurolla
- Anonyymi
Sotilaspoika kirjoitti:
No sehän selittää, miksi minua ei ole kutsuttu. Kutsutaan vain parhaat pojat, eli suojeluskuntalaisten jälkeläiset...
En mimäkään ole Suojeluskuntalaisen jälkeläisiä..Suvussani oli punaisia..Kyllä armeijan käyminen on kunnia-asia..Pate on Sotilasmestari nykyään
.
- Meirän Pate
Patehan ei kertauksia laista. Suuri osahan on ylipainoisia vätyksiä jotka unohtaneet kaiken varusmiesajoista.
- kertaukset= hyvä mei
Se on meirän Pate.
- ali ups.
Eihän se ole edes alikessu.
- kukaan ei tiedä
Pate on todella maanpuolustusheninen Veikkaan että vähintäinkin Eversti.
- Anonyymi
Eikös rattijuopon pitäis sotilasarvo menettää?🤔
- Anonyymi
Tietääkseni on sivari.
- Anonyymi
Ei ole..Sotilasmestari.Tämä on varmaa tietoa..
- Anonyymi
Minä tiedän koska karvialla on hänen kesämökki ja minä lähes naapurina,Usein näkee hänellä sotilaspuku päällä.Hän on ylikorpraali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http3185013Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k1403452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1613189Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän62107Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn371649Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2521422Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.411391- 481331
Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?
Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop3561274Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu811234