Ketokaas ny joku, että mikä on Mustajärven sotilasarvo? Jossain lukee että kersantti, mutta muistaisin kuulleeni, että on ylennetty ylikersantiksi, eli tota noin niin kuis se on?
Pate Mustajärven sotilasarvo?
18
2609
Vastaukset
Ainaki wikipedian mukaan Mustajärvi on vääpeli
- oletko sinäkin homo
Tuollaiset "sotilasarvot" ovat homojen juttuja.
- Anonyymi
Näin on, vitunko välii!
- SOTILAALLINEN MIES
HÄN ON KUULEMMA INTOHIMOINEN KERTAUSHARJOITUKSIIN OSALLISTUJA.
- Sotilaspoika
Paljonko pitää maksaa että pääsee kertausharjoituksiin?
- Pate on äijä
Sotilaspoika kirjoitti:
Ei mitään makseta. Sinne kutsutaan parhaat pojat. Osa ongelmoi ja yrittää kieltäytä. Pate ei!
- Sotilaspoika
Pate on äijä kirjoitti:
Ei mitään makseta. Sinne kutsutaan parhaat pojat. Osa ongelmoi ja yrittää kieltäytä. Pate ei!
No sehän selittää, miksi minua ei ole kutsuttu. Kutsutaan vain parhaat pojat, eli suojeluskuntalaisten jälkeläiset...
- Anonyymi
Sotilaspoika kirjoitti:
Ilmoitus sotilaspiiriin halukkuudesta tulla kertaamaan niin johan kutsu käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmoitus sotilaspiiriin halukkuudesta tulla kertaamaan niin johan kutsu käy.
Haastan kaikki ylipainoiset jotka ovat unohtaneet kaiken varusmiesajoista mukaan viidellä eurolla
- Anonyymi
Sotilaspoika kirjoitti:
No sehän selittää, miksi minua ei ole kutsuttu. Kutsutaan vain parhaat pojat, eli suojeluskuntalaisten jälkeläiset...
En mimäkään ole Suojeluskuntalaisen jälkeläisiä..Suvussani oli punaisia..Kyllä armeijan käyminen on kunnia-asia..Pate on Sotilasmestari nykyään
.
- Meirän Pate
Patehan ei kertauksia laista. Suuri osahan on ylipainoisia vätyksiä jotka unohtaneet kaiken varusmiesajoista.
- kertaukset= hyvä mei
Se on meirän Pate.
- ali ups.
Eihän se ole edes alikessu.
- kukaan ei tiedä
Pate on todella maanpuolustusheninen Veikkaan että vähintäinkin Eversti.
- Anonyymi
Eikös rattijuopon pitäis sotilasarvo menettää?🤔
- Anonyymi
Tietääkseni on sivari.
- Anonyymi
Ei ole..Sotilasmestari.Tämä on varmaa tietoa..
- Anonyymi
Minä tiedän koska karvialla on hänen kesämökki ja minä lähes naapurina,Usein näkee hänellä sotilaspuku päällä.Hän on ylikorpraali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256510Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604112Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503366Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902924Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2831916Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341606- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141413Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741399Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386