Nipottava neitsyt

Wiss

Hän jo viikkoja ennen alkaa nipottaa jonkun kissanristiäisen takia. Jos sanon hänelle, että hiljennä vähän, niin hän alkaa puuhaamaan avioeroa.
Ei tuu mitään. Hän on tosi pinnallinen ja aivan turha on yrittää hänen kanssaan minkäänlaista kompromissia. Hän luulee olevansa täydellinen ja mitään kritiikkiä ei hän siedä. Jopa silloin, kun hän käy vieraissa, sekin on hänen mielestään oikeutettua.

7

1675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroa

      Hyvä siitä tulee!

    • ja voi voi voi

      Tottakai on oikeutettua käydä vieraissa! Jos nimittäin sallit sen.
      Etkö voisi tehdä itsellesi periaatepäätöksiä, jonka mukaan elät. Vedä raja itse sopivaan paikkaan ja pidä siitä kiinni. Älä anna yhtään periksi.

      • nine-n.

        Neitsyt käy vieraissa varsin harvoin - sitä tapahtuu vain, jos kumppani on hyvin negatiivinen ihminen. Tällainen kumppani voi myös ajaa neitsyen avioeroon - ei yksinkertaisesti jää vaihtoehtoja. Jos tilanne on tämä, neitsyt tekee päätöksen ja toimii hyvin nopeasti. Eikä yleensä tule katumapäälle.


    • päivi-66

      Nipottaja..... mikäli sinun mielestä neitsyt on nipotaja.. Niin vaihda naista. Äläkä ite nipota toisen tekemisistä

    • huolehtija

      Et kai ole härkäherra tai leijona???... Minulla vain sellainen härkä tapailus ja haa ha ... hän menee ku viimestä päivää, ja alusta asti ensin katselin hänen touhujaan, kun hän moitti minun menemisiä vuoden. Kyttäsin kävin tarkaastaas meni ite ku viimestä päivää ,ja luultavasti naisia muitakin... koska aamulla kotiutui autolla. Vuoden katselin, ja aloin kulkea jos ei näkyny kuulunu perjantai-iltaan menessä kuuteen. Siitä alkoi taistot menin kavereitten kanssa, ja olen mennyt lisää 3vuotta. Miehet eivät vielä 2000luvulla vaan 800luvulla määrää naisiaan kotiin, ja ite mennää ja temmeletään 2000 luvun tapaan. Eivät tajua, kun laittoivat akkansa töihin tekevät silti lauman lapsia heillä, ja akat siivoo hoitaa kodit pihat autonkin pesevät jopa vaihtavat renkaat. Siinä sivus huvilan hoito pihat. Mutta mies menee, ja akka tekee vielä nykyaikanakin ,ja työt lisääntyy pitäähän miesten saada rentoutua. Esim. ex mieheni rentoutuu 9viikkoa vuodesta lapis eri puolilla suomea tanssia harrastaen. Siinä sitten otetaan lapsi hoitoon kesällä 5päiväksi pitäähän hänen huilata siinäkin 3viikkoa. Minä olen silloinkin töis et saan plussaa. Eli luulen tämä mies joka täs todel nipottaa. Sillä koti jossa akka joutuu hoitaan kaiken. Muuten asioista ei tulisi mitään. Minullakin mies leijona meni 15vuotta vaikka olimme perhe. >Oli jos jotakin urheiluleiriä ym. Sitten otin (olen neitsytnainen) rakastajan. Hyvä niin koska sain jälkeenpäin tietää, kun pidin sen talon kunnossa huvilan sairastavat kakarat oli hän kokoajan käynyt kuulemma naisis. Joo kun minusta ei mihinkään kun en tee mitään. En kyllä nyt jälkeenpäin tiedä mitä olisin pystynyt tekemään lisää tälle herra leijonalle, kun se talokin rakennettiin kahestaan ja huvila ja ja ja .......Tälle miehelle meeppä lukemaan neitsytnaisesta luonne. Et vain ole osannut avata rakastamaan rakkauteen neitsytnaista. On erittäin seksuaalinen moneen vaihteluun valmis kun luottamus välillä. Silti todella hallitsee arkielämänkin puitteet.

    • hhennaN

      tuo kuulosti aivan kuvaukselta itsestäni :o
      Huomaan välillä, kuinka "valitan" jostakin turhasta, kuten jostakin sukujuhlasta yms. Se on varmasti rasittavaa poikaystävän mielestä ja välillä tuleekin kommenttia tyyliin: "älä stressaa" jne.. En vaan pysty rentoutumaan jos asiassa on jotakin häiritsevää =/

      Tosin en luule olevani täydellinen ja yritän aina etsiä kompromissin, joka olisi kaikille mahd. hyvä.
      Kritiikki on kyllä myrkkyä ja myönnän että minua on turha tulla neuvomaan!

      Olen myös käynyt vieraissa, mikä on tietenkin väärin, mutta toisaalta tuntuu että kumppani ajoi minut siihen omistushalullaan.. En sitten tiedä ovatko muut neitsyet näin kokeilunhaluisia ja vapaudenhaluisia, mutta minun on koettava koko ajan joitain uutta jotta tunnen olevani elossa ;O

      • Neitsyt-72

        ..onneksi meissä Neitsyissä on se hyvä puoli, että olemme järkeviä, meidän kanssa voi ja täytyy keskustella. Välillä se on varmasti hankalaa, koska todella, tuon kritiikin kuuleminen ottaa voimille. Syy vain siksi, ettei se meistä - välttämättä voi pitää paikkaansa. ;-)Iän tultua sitä oppii, että meissäkin on ne omat vikamme (pakosta)ja oppii sietämään kritiikkiä paremmin. Sen olen jo myöntänyt, ettei mikä tahansa mies olisi matkassa pysynyt tai matkaa kestänyt. Vapaudenkaipuu, toisaalta toisen ihmisen on näytettävä selvästi, että välittää, siinnä on jo sellainen soppa, ettei moni mies jaksa. Parastahan meissä on sitten kaikki muu, ulkonäöstä ja perheestä huolehtiminen, älykkyys, tunneäly ja sitoutuminen siihen oikeaan...
        :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe