tiedoksi: Liityn Keskustapuolueeseen..raivostuttaako useilla nimimerkillä riehuvaa luuseria( lehmänpaska ym ym)
et mahda asialle MITÄÄN=)
Liityn Keskustapuolueeseen
10
270
Vastaukset
- Huolestunut
on siirrytty laitoshoidosta avohoitoon. Siitä ei pitkällä juoksulla hyvää seuraa.
- äänestäjä
aivan..no tiedoksi kuitenkin että satun itse olemaan mielisairaanhoitaja=)
- Hyvä
äänestäjä kirjoitti:
No sielläpä sinulle riittää ihan sisäpiirissä koulutustasi vastaava työtä!
- Leposide
Hyvä kirjoitti:
puoluejohdosta ja edetä siitä systemaattisesti alaspäin.
- mielisairaanhoitaja
Hyvä kirjoitti:
olen itse mielisairaanhoitajana huomannut suurimman osan potilaista olevan hävinneitä sosiaalidemokraattiluusereita.
- Peruskepulainen
äänestäjä kirjoitti:
on jo oma psykiatri ja oma vakiovuodepaikka Niuvanniemessä.
- Harha
mielisairaanhoitaja kirjoitti:
olen itse mielisairaanhoitajana huomannut suurimman osan potilaista olevan hävinneitä sosiaalidemokraattiluusereita.
Jos yksi sanoo olevansa Hitler, toinen Jeesus ja kolmas Joulupukki, niin tuskin ne loputkaan ihan täyttä totta puhuu.
Ja se porukka, joka puhuu vain niin totta kuin osaa on tunnetusti kepulaisia. - sanoikaan
Harha kirjoitti:
Jos yksi sanoo olevansa Hitler, toinen Jeesus ja kolmas Joulupukki, niin tuskin ne loputkaan ihan täyttä totta puhuu.
Ja se porukka, joka puhuu vain niin totta kuin osaa on tunnetusti kepulaisia.'minä olen sopinut Silvion kanssa, että se elintarvikevirasto tulee Suomeen.'
Nyt Silvio onkin jo tehnyt ehdotuksen josta ei voi kieltäytyä: Lipposesta uusi komission puheenjohtaja.
- maalta
Nyt minä kyllä eroan keskustapuolueesta.
- joskus
Koska aiot taas liittyä, että voisit uudestaan erota ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872