Hepoa lainaan ylläpitoo vastaan??!!??

WarjoGue

Eli siis... Haeskelen hepoa (korkea poni tai matala hevonen kelpaa) "lainaan" ylläpitoa vastaan. Suomenhevoset ovat alaani, mutta kyllä minä muistakin roduista jotain tiedän :) Olen hepostellut 4 vuotta ja nyt haluaisin kokeilla millaista olisi omistaa oma hepo... Tosin vain viikoksi. Pitempää aikaa en uskalla VIELÄ ottaa, sillä vuokraan hepoa ihan ekaa kertaa. Se tulisi oikealle tallille, jossa on shettiksiä. Satula ja suitset ois hyvä tulla mukana, nimittäin niitä ei omasta takaa löydy. Ja jos kypärä (voin kyllä hommata muualtakin) löytyisi, niin olisi tod. mukavaa jos senkin saisi lainaan!!!! Syysloma olisi ajankohtana. Tämä kyllä tulee aika myöhään, mutta muualta ei ole vielä löytynyt.
Mailaa tai vastaa tähän. (Maili varmempi)
HE(I)PPA!!!

6

368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninniw

Elikäs missä päin Suomea asustelet?

• WarjoGue

Olinpa minä typerä! Asun Kuusamossa enkä voi valitettavasti järjestää kyyditystä...

• Anna

Mulla ois 5wee walesinponi sille voi sitten vuokrata toisen pilttuun mistä ikinä ootkin, jos haluut hoitaa ponia

• WarjoGue

Eli siis jos hommaan sille pilttuun Kuusamosta niin sen saa vuokralle ylläpitoa vastaan???
        Kyyditystä minä en voi järjestää valitettavasti...

• noora

misksi sinulla ei ole kypärää omasta takaa, jos kerran kokemusta hevosista ja ratsastuksesta löytyy? tuntuu vähän hassulta, sillä se on yleensä se ensimmäinen ratsastajan varuste. harva muutenkaan vuokraa pelkkää ylläpitoa vastaan.
      hevosen omistaminen ja vuokraaminenkin on vastuullista puuhaa.

• WarjoGue

Mulla oli kypärä... Se kävi pieneksi, enkä ole vielä uutta ostanut. Enkä aio lähiaikoina ostaa sillä saan ensivuonna ilmaiseksi serkun vanhan kypärän...!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      257
      5209
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4231
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      60
      4051
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3637
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3600
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3355
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      16
      2752
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2606
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2536
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      65
      2417
    Aihe