Olen siis jousimies, nousevalta merkiltäni skorpion ja kuu ravussa :) Olen siis jo näiden perusteella hiton hankala ihminen, ja hyvin ristiriitainen..Minulla on pieni poika, ja hän on rapu. Pitkään ihmettelin kun hänen käytöksensä oli niiiin erilaista kuin ravuilla yleensä, ja tein sitten hänenkin syntymäkarttansa..Ja kas kummaa, poika oli nouseva jousimies ja kuu leijonassa :D Voin vaan kuvitella kuinka meidän arjesta ei jatkossakaan puutu draamaa, tunnemyrskyjä, diivailua, vapaudenkaipuuta, irtiottoja..
EIKÄ KOSKAAN TYLSÄÄ :D
veikeää..
5
997
Vastaukset
- koskaan
tylsää... Pitää paikkansa Jousimiehessä on ägsonii. Oon tapaillut yhtä JousiMies miestä jonkun aikaa (3v.) ja yhtään samanlaista viikkoa ei ole tullut - IHANAA ja yhtä lailla KAMALAA:D;D
- ap...
edes se kamala ei ole niin kamalaa :) me ollaan Se aurinkomerkki, mikä sekoittaa joka miehen/naisen pään *nauraa* yhtä ihanaa, vihattavaa ja rakastettavaa merkkiä ei voi löytää :)
- myönnän
ap... kirjoitti:
edes se kamala ei ole niin kamalaa :) me ollaan Se aurinkomerkki, mikä sekoittaa joka miehen/naisen pään *nauraa* yhtä ihanaa, vihattavaa ja rakastettavaa merkkiä ei voi löytää :)
yhtä ihanaa merkkiä ei voi olla:):) Minulle ainakaan. Olen itse NeitsytN.
- jouskariäiti
Oon jouskariäiti, nousevalta merkiltäni skorpioni, kuu on kaksosissa. Mulla on kolme poikaa, nuorin on rapu, keskimmäinen kalat ja vanhin härkä, ja meillä ainakin synkkaa tosi hyvin keskenämme! Lapset ovat niin ihania mussukoita=)
- ap..
lapseni on mulle elämäni tärkein asia, ainoa ihminen johon olen täysin sitoutunut ja jota rakastan enemmän kuin vapauttani :) Ja toimeen tullaan, vaikka räjähdellään harva se hetki toisillemme, silti halitaan,sovitaan ja hullutellaan :) Jouskariäidit taitaa olla tälläsiä rentoja, lapsellisia ja elämäniloisia :) meillä on lapsenmieltä, osataan leikkiä, hassutella ja silti ei lepsuilla liikaa :) kasvatamme lapsistamme suvaitsevia, ymmärtäväisiä ja avarakatseisia ihmisiä, jotka eivät pelkää haasteita, ja ovat rehellisiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003