Mitä tarkoittaa unessa naisen alapää, kun unen näkijä on nainen ja hetero?
Niin, unessa ei ollut (nuorella) naisella lainkaan alushousuja jalassa, kun hame oli päällä. Istui vielä haarat ihan levällään.
Todella outo
5
362
Vastaukset
- -Siipirikko-
Heippa
Useimmiten nuo samaan sukupuoleen liittyvät eroottissävytteiset unet ovat alitajunnan leikittelyä vaikkapa siten, että et tohdi itse tunnistaa seksuaalisuuttasi joten laitat unessa toisen naisen tekemään sitä, mitä itse tahtoisit/tekisit. Hullulta tuntuu monilla myös ne ne unet, joissa todella ollaan erotiikan merkeissä oman sukupuolen kanssa mutta on aina muistettava, että olemme saaneet soluja niin isältä kuin äidiltä, ja meissä on kaikissa on molempia sukupuolia enempi tai vähempi ja joskus ne jutut vain tulevat noin esiin.
Voihan sen myös tulkita siten halutessaan, että jos tunnet vetoa itsesi paljastamiseen julkisemminkin, niin alitajuntasi pisti unihahmonaisen tekemään sen kun toistaiseksi itselläsi ei riitä siihen rohkeutta.
Tai että jos olet tuollaisen esityksen tehnyt, niin alitajunta muistutti tapahtuneesta, joko innostuneena tai moraaliarvoja kyseenalaistaen. Minusta tuo uni oli ihan ok, sillä saman sukupuolen eroottisuus tuonee ihmistä lähemmäksi ja ymmärtäväisemmäksi niitä ihmisiä kohtaan, jotka ovat homoseksuaaleja. Erittäin rasistiselle unennnäkijälle saattaa esim. joskus tulla uniin värillinen saman sukupuolen edustaja, jonka kanssa rasistinen unennäkijä sitten tekee kaikkea sitä, mitä ei kuunaan valveilla tekisi! Se jos mikä tekee rasisteille hyvää :)
En antaisi juurikaan merkityksiä vaan sinuna vain kuittaisin unen ohimenevänä juttuna mutta ehkä joku muu tulkitsija haluaa nähdä asian toisin. - Anonyymi
Näin vielä hullumpaa unta. Olin ryhtymässä petipuuhiin miehen kanssa, mutta huomasin olevani aivan rutikuiva. Lisäksi huomasin jotain kivikovaa emättimessäni ja nopean tsekkauksen jälkeen tajusin sisälläni olevan kiviä. Sellaisia rosoisia luonnonkiviä, graniittia mahdollisesti ja kämmeneen mahtuvia. Sain kaikki kivet onneksi pois, mutta petihommat jäivät väliin. Tälle selityksiä?
- Anonyymi
Emätin kuiva ja kiviä täynnä.
Pelkoja, mutta mitä pelkoja; vain sinä itse pystyt ne pelot tunnistamaan.
- Anonyymi
Paljastumisen pelkoa.
Oletko tekemässä jotain sellaista, joista voisi tulla häpeää? Vai ovatko ne vasta ajatuksia; rohkeitakin sellaisia?- Anonyymi
Edellinen viestini oli aloitukseen. Siis paljastumisen pelkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456