vesimiehen kiinnostuksen kohteet

vesjmies

Kiinnostaisi tietää, mitä asioita pidätte kiinnostavina, mitä teette työksenne/mitä opiskelette. Itse olen aina ollut kiinnostunut kaikesta, mistä tiedetään vähän tai joka ei ole aivan varmaa: mystiikasta, legendoista, avaruudesta, tulevaisuudesta, tietyllä tasolla myös historiasta. Pidän enemmän lasten- kuin aikuistenkirjoista, sillä niissä tarinankerronta on yleensä etusijalla ja maailmankuva on hyväntuulisempi kuin aikuistenkirjoissa. Olen musikaalinen ja kielellisesti lahjakas, mutta matikkapää on aina ollut melko hatara liian monimutkaisen ajattelutavan ja huolimattomuusvirheiden vuoksi. Minulla on hyvä mielikuvitus ja äärettömän epälooginen ajatusmalli. Kuinka teidän kohdallanne?

13

3067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä päinvastoin

      tiede ja matemaattiset aineet kiinnostavat sekä jossain määrin myös taiteet sekä musiikki. Kaikenlainen toiminta joissa voi yhdistää luovuuden ja älyn. Ihmisläheisyys ei nappaa mikäli ammattivaihtoehtoa mietitään, tahdon olla paremminkin yksin omissa maailmoissani pohtimassa eli olen paremminkin teorian kannalla kuin käytännön.

    • vuokkonen

      Minua kiinnostaa kaikki uusi, mystiset ja salaperäiset asiat, mistä vielä ei tiedetä paljoa.
      Olen hyvin tiedonjanoinen ja tahdon aina oppia uutta, mutta mielenkiinto lopahtaa aika nopeasti ja tulee uusia mielenkiintoisempia kohteita.
      Kielipäätä ei ole, mutta matematiikka sujuu.
      Kaikki sellainen, mitä muut eivät vielä tiedä/osaa.(pääsee sitten pätemään..)
      Psygologia, tieteet ym..
      Mielikuvitusta löytyy, välillä tuntuu kuin olisi 5 vuotias.

      • Yöelläin

        Joo, minulla kans mielikuvitus kukoistaa ja väritän arkipäivää mielelläni sadunomaisella kerronnalla, että tavallinenkin asia saadaan kuulostamaan jänskemmältä.. Mulla on kielipäätä ja tykkään kielistä ja murteista. Matikan ja numerot kierrän taas mahdollisimman kaukaa. Kaikki mystinen ja salaperäinen kiehtoo myös mua. Tutkin rajatietoa, uskontoja, ihmisten käytöstä psykologiselta kannalta ja historiaa itseäni kiinnostavilta kanteilta.

        Kuitenkaan en ole pystynyt keksimään itelleni sopivaa ammattia, kun motivaatio ei riitä opiskeluun sitten yhtään. Miehiselle metallialalle nyt suuntaan, kun äijäseura on monesti rennompaa ja hauskempaa, kuin naisten kotkotukset. Ja niinkin jostain olen lukenut, että vesimies viihtyy paremmin miesseurassa. On kuitenkin myös kausia, että mietiskelen mieluiten omiani, enkä puhu kenellekään.

        Ja kaikki tuttu ja tavallinen ja jokapäiväinen, on kuolettavan tylsää, joten koko ajan kehittelen kaikkea uutta ja erilaista ideaa..=)

        Ja siis naispuolinen oon=)


      • Yoan
        Yöelläin kirjoitti:

        Joo, minulla kans mielikuvitus kukoistaa ja väritän arkipäivää mielelläni sadunomaisella kerronnalla, että tavallinenkin asia saadaan kuulostamaan jänskemmältä.. Mulla on kielipäätä ja tykkään kielistä ja murteista. Matikan ja numerot kierrän taas mahdollisimman kaukaa. Kaikki mystinen ja salaperäinen kiehtoo myös mua. Tutkin rajatietoa, uskontoja, ihmisten käytöstä psykologiselta kannalta ja historiaa itseäni kiinnostavilta kanteilta.

        Kuitenkaan en ole pystynyt keksimään itelleni sopivaa ammattia, kun motivaatio ei riitä opiskeluun sitten yhtään. Miehiselle metallialalle nyt suuntaan, kun äijäseura on monesti rennompaa ja hauskempaa, kuin naisten kotkotukset. Ja niinkin jostain olen lukenut, että vesimies viihtyy paremmin miesseurassa. On kuitenkin myös kausia, että mietiskelen mieluiten omiani, enkä puhu kenellekään.

        Ja kaikki tuttu ja tavallinen ja jokapäiväinen, on kuolettavan tylsää, joten koko ajan kehittelen kaikkea uutta ja erilaista ideaa..=)

        Ja siis naispuolinen oon=)

        Vilkas mielikuvitus ja matemaattiset taidot kunnossa. Kielipäätä ei löydy ja historiaa
        vihaan yli kaiken. Taide aineet lähellä sydäntä (:

        Elämääni vaadin vaihtelua. Ehkä samoilla raameilla mutta eri sisällöllä koko ajan(:


    • 1002

      Olen myös kiinnostunut historiasta ja varsinkin tuolta 1700-1800-luvulta,enkä niinkään Suomesta,vaan yleensä euroopasta. Matematiikka ei ole ollenkaan alaani,enemmän on kielipäätä. Rakastan vapautta ja elämää omalla tavallani,olen kuitenkin saanut elämässäni kaksi ihanaa lasta aikaiseksi,joita rakastan yli kaiken,ja olen jopa saanut kasvatetuksi heidät ihan ok... vaikka olenkin tällainen vapaa sielu mutta ihana sellainen kaiketikin...

    • trrrr

      kiinnostaa, erittyisesti kirjallisuus ja sitä pyrkinkin opiskelemaan. Musiikki on kanssa tärkeä osa elämääni.

      Luonnontieteet ja vieraat kielet ei kiinnosta ollenkaan.

    • vesinainen19w

      Minkäälaisia matemaattisia lahjakkuuksia ei ole, eikä kielipäätä ollenkaan. Tai no äidinkielen taidot kyllä sujuu, kirjoittaminen yms.
      Musiikki ja kuvataide aina olleet tärkeimpiä juttuja.

      • yubb

        Kuulostaa ihan minulta:) En ole lapsuutta lukuunottamatta ollut kenenkään kanssa kunnolla riidoissa, ja kaikki tullut aina sovittua. Ja kaikkien kanssa olen tullut toimeen. Ja musiikki ja kirjoittaminen ovat elämäntehtävä, kuvataide tippui jossakin vaiheessa vähän, mutta siinäkin olin hyvä.


    • ne kiinnostuksen kohteet.

      joskus kiinnostaa kaikki ja joskus ei mikään. Joskus on mukavaa vaan olla. Niin kuin nyt.

      Ihmisten typeryys, sokeus ja ymmärtämättömyys vaan kerta toisensa jälkeen jaksaa hämmästyttää.

    • Olen vielä yläasteella, mutta tarkoitus olisi lähteä opiskelemaan musiikkia. Kiinnostunut olen mystiikasta, legendoista, avaruudesta ja tulevaisuudesta, kuten sinäkin, sekä myös historiasta. Itse pidän nuorten kirjoista ja aikuisten kirjoista enemmän... en osaa nähdä maailmaa kovinkaan positiivisena... ... Itsekin olen musikaalinen ja haluaisin laulajaksi. Kielet eivät niinkään ole vahvuuteni, mutta jos laulan sanat, opin ne hetkessä. Matematiikan kokeesta sain juuri 8½. Huolimattomuutta on, mutta tykkään vaativasta ajattelusta. Mielikuvitus on rajaton enkä oikein osaa pysyä hereilläkään tässä maailmassa, eikä ole temppu eikä mikään nähdä mielikuvitus ystävä vieressä seisomassa jos sitä tahdon. Ja epäloogisuus... -.-' no juu. Toisinaan voin nähdä asiat täysin erilailla, kuin olisi ollut tarkoitus...

      • 0202

        Täällä on tälläinen vesimies, jota on kiusattu koko pk-ikä. Ekalla jo meinasin jäädä luokalle. Kirjoitin väärin päin kirjaimet ja väärästä suunnasta! Äiti sanoi opettajalle, että elä sano sille tytölle enää siitä asiasta. Sitten aloinkin kirjoittamaan oikein. :)
        Vaihtelin koulua vain kiusaamisen takia. Sain syömishäiriön jne...

        Sitten ysillä jäin luokalle. Kävin sitten kiitettävin arvosanoin kymppiluokalla ysin.

        Sitten tein mallintöitä ja pyöräytin pojan. :)

        Nykyään kiinnostaa historia ja biologia! Jokaisesen vesimiehen pitäisi lukea kerran elämässään LÖYTÖRETKI (1988) kirjasarjan Merten salaisuudet kirja. Se on ihana ja lapsellinen ja opettava. :)

        Niin ja munt ymmärretään aina väärin vaikka haluaisin vain auttaa. :( Riitoja on ollut läpi elämän. Välit olen katkonut ent ystäviin...

        Nyt elän sellaista normaalia mukavaa tasapainoista perhe-elämää.

        Syksyllä menen ehkä opiskelemaan itseni somistajaksi/visualistiksi. Ennen halusin miesvaltaisille aloille. Nyt ne on menneen talven lumia.

        Kaikille mukaville vesimiehille auringonkukkia. :D


    • kaksonenvesuri...

      En ole jotenkin koskaan tuntenut omaa horoskooppiani omakseni, mutta ystäväni kautta sain kuulla, ettö kuumerkkini on vesimies vaikka kaksoseksi olen syntynt. Nyt jotenkin jotkut jutut loksahtaneet paikoilleen. Opiskelen media-alaa ja olen kiinnostunut musiikista (ehkä myös paljon vanhempieni takia...) ja ylipäätään taiteista. Olen opiskellut antropologiaa ja historiaa. Kuulostaako tutulta? Kaksoseksi ajattelen liikaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe