Jos sais neuvoja mitä paikkoja kannattaisi kysyä elokuun häihin? Vieraita tulee noin 100 ja paikka voisi olla jokuu muu kuin valmis ravintola, koska haluan vaikuttaa paljon häiden teemaan ja tyyliin. Ja mitä eri pitopalveluja Kouvolan seudulla on ja minkälaisia kokemuksia niistä on? Olisin todella tyytyväinen jos muut kertoisivat kokemuksia paikoista ja pitopalveluista.
hääpaikkoja ja pitopalveluja
10
2323
Vastaukset
- Kausalassa
Häitä olen tanssinut (en omia kylläkään) Kausalan Kurjenmiekassa, joka on erinomainen paikka ja siinäkin mielessä hyvä, että kaikki vieraat ovat "näkösällä". Muutamat lähitienoon paikat ovat ihan viehättäviä, mutta harmillista on, että vieraat on hajautettu pikku kamareihin, mistä ei morsiuspariakaan sitten juurikaan näe. Kurjenmiekka saattaa kyllä olla jo buukattu täyteen elokuussa. Anjalankoskelainen pitopalvelu (Tähtinen?) on hoitanut ystäväperheen rippi- ja ylioppilasjuhlat ja tarjottavat ovat olleet ensiluokkaisia, joten varmasti myös häätarjoilu on samaa luokkaa. Korian vanha sotilaskotirakennus on ollut myös hyvä juhlapaikka. Olikohan siinä sama omistaja kuin Pioneeriravintolassa.
Onnea Sinulle kesämorsian!- rouvake
Suosittelen Kurjenmiekkaa minäkin oikein ihana paikka ja ruoka, useat häät olen siellä viettänyt.
Mutta tämä anjalankoskelainen pitopalvelun häissä loppui ruoka kesken, ennen kuin viimeisetkään oli ottanut, n.20 ihmistä jäi nuolemaan näppejään, vaikkei henkilömäärä ollut edes täysi! Eikä heidän ruokakaan kummoista ollut, verrattuna Kurjenmiekan tai Valkea karhun ruokaan.
Pioneeriravintolassa on reilusti tarjottavaa ja ihan hyvääkin, mutta miljöö on aika ankea, kuten nyt entinen sotilaskoti voi olla.
- pitopaikkana
Iitin Kurjenmiekka hyvä vaihtoehto. Varsin varteenotettava vaihtoehto, suosittelen. Olen ollut häävieraana muutamaan kertaan siellä ollut.
- tuleva rouva
Kurjenmeikassa olen kyllä käynyt ja paikka on kyllä ihana. Mutta on Kouvolassa mitään paikkoja? Kouvolan paikkoja en tiedä olen vain kuullut että muutamia on mutta minkälaisia? Onko kukan ollut esim. Meksikossa tai Tuulensuojassa?
- Joskin tosi kuuma
Lähes kaikissa lähialueen hääpaikossa vuosien varrella soittokeikalla olleena muistuttaisin sinua Korialla olevasta Tolkkilan kartanosta.Tosi kiva paikka ja siellä voi vaikka yöpyäkin.Päärakennuksessa hoituu ruokailu ja erillisessä rakennuksessa on tanssipaikka ja yöpymis mahdollisuuset.Jokikin on ihan lähellä tuomassa lisä mahdollsuuksia häihin esim.aamulla kirkkovene soutua niin kuin eräissä häissä oli.
- oltiin
radansuussa... oli ihana paikka ja majoituskin löytyy. sinne vaan
- -----+
Tuulensuoja, paikkana OK.
http://www.kouvola.fi/matkailu/kokousjajuhlatiloja/juhlatilat/tuulensuoja.html
Kuten myös Upseerikerho.
http://www.kouvolanupseerikerho.fi/
Meksikossa myös pidetään häitä.
Kouvolan kylän VPK:n talon eli Meksiko
Palovartijantie 5, 45100 Kouvola, puh. 05-312 2129, 311 5752- alice
Upseerikerholla olen muutamissa ihanissa juhlissa ollut, joten sitä voin ainakin suositella. Mutta olen kyllä ymmärtänyt, että se on paikkana aika hintaisa..
Kurjenmiekka on kyllä kans ihana, etenkin kesällä :) Eikä kai ihan niin kalliskaan.. Vaik mitä siitä hinnasta, kun on häät kyseessä..
- elimäellä
helkalanranssi.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324561Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152548Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532278- 321767
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321591Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661284
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?421161