maaseudulla eli mikkeli mukaanlukien ei toimi internet yhteydet.
toimivat yhteydet ovat ainoastaan kehä kolmen sisäpuolella.
maaseudulle ei firmat paljoa panosta toimissaan ja se näkyy.
mikkelissä ei toimi internet
5
708
Vastaukset
- Sisvistys loppuu kehä 3 seen
Niin ottiatuota, ihan hyvin tuntuu pelittävän...
Suosittelen Teitä ottamaan yhteyttä, operaattorinne käyttäjätukeen.
Yhteysongelmanne johtunee olettetavasti siitä, että ette ole asentaneet savonkielen-kielitukea ;)
Kyllähän Teidän olisi pitänyt "sivistyneenä"-ihmisenä tämä jo tietää.
Meilläkun tiäl savoos on nämä sanat joskuus niin vaikeeta teidän valkeekaalus herroi ymmertee ja tullee näetä ymmärrys ja muitee onkelmii :D
Jotta näin, hyvää kevättä ja sillee!!!- .......
Onko Hannu-sedällä vielä modeemi käytössä? Hyvin ainakin täällä Pitkäjärvellä laajakaista pelittää..
Firmat eivät panosta maaseudulle (lue harvaanasutuille kaupungin ulkopuolisille alueille), koska se ei ole kannattavaa. - se toimi
ollenkaan - savumerkeillä minäkin tämän lähetin. Onneksi tuli käytyä Arizonassa inkkareilta sitä opettelemassa.
- TAI VIKA
On usein myös käyttäjässä itsessään! Kun uskaltaa laajentaa reviiriään sen jätti SUUREN kehä 3. ulkopuolelle saattaa joutua sen verran paniikkiin että ei enää nettikään toimi, VAI?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437