Hoitopaikka NOPEASTI KOIRALLE!

tomsailas

hei lähen 7 toukokuuta sveitsiin tapaamaan perhettä, joten tarvitsisin kipeästi hoitajaa meidän seropi koiralle, joka juuri täytti 1v oän huhtikuun 12 päivä.
Voin maksaa enintään 10euroa per päivä ruuat ja satunnaiset kulut, jos niitä tulee. Tai sopimuksen mukaan....

Koiran nimi on "pono"
Hän on seropi, jossa on mustaa labradoria, kultaista noutajaa ja suomen ajokoiraa.
Hän on ihanne koulutta ja on rauhallinen. joskus kyllä tulee riehuttua. Koira herättää viimeistään 9 maissa ulos.
Luonnoltaan melkein samanlainen kuin kultainen nuotaja.

minut saa kiini
Email: [email protected]
puhelin: 0451294905 voi soitta klo: 8-22 joka päivä.

Kiitos paljon!

10

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomsailas

      Asun Tampereen Annalassa. Myös, Helsinki ja vantaa käy.

    • kk22

      Ota yhteyttä puhelimitse.
      p. 040 580 6568

    • tuuli64

      Hei!
      Ole tosi tarkka, kun valitset hoitajan. On käynyt niin yhdessä paikassa, että koiraa ei oltu käytetty ulkona. Bileet olivat olleet rankat ja koti siinä kunnossa, kun voi kuvitella.
      Tyttö oli vakuuttanut olevansa niin kunnollinen..
      Ota jonkun yhdistyksen kautta. Ja kun vielä lähdet reissuun...Kunnollisia dogsittereitä kannattaa kysellä jostain yhdistykseltä.
      Ettei tule kovaa pettymystä ym.Ole tosi tarkka, koska maailmaan mahtuu niitä, jotka pilaavat kunnollisten hoitajien maineen.Terveisin Meri ja Richie

      • tomsalas

        Hei kiitos paljon vinkistä, ja katson kyllä oman koiran parasta.


      • tuuli64
        tomsalas kirjoitti:

        Hei kiitos paljon vinkistä, ja katson kyllä oman koiran parasta.

        Hei!
        Ota allekirjotus paperiin, jossa on sännöt ja velvoitteet. Jos jotain tapahtuu. Ovat vanhemmat vastuussa.
        Yksi täällä sivuilla käyty keskustelu avasi silmät. Oli niin tyrmistyttävää.
        Itse onnellisena Espan löytökoiralle kodin antaneena. Pidän eläinten puolta ja yritän valistaa ihmisiä ja koirien katoamiset, kun niitä
        varastetaan kauppojen edestä.Kurjia kohtaloita.
        Kun Rekku Reescuen (yhdistys), kanssa ollaan selvitetty kohtaloita.

        Kiitos ja hyvää jatkoa.


      • tomsailas
        tuuli64 kirjoitti:

        Hei!
        Ota allekirjotus paperiin, jossa on sännöt ja velvoitteet. Jos jotain tapahtuu. Ovat vanhemmat vastuussa.
        Yksi täällä sivuilla käyty keskustelu avasi silmät. Oli niin tyrmistyttävää.
        Itse onnellisena Espan löytökoiralle kodin antaneena. Pidän eläinten puolta ja yritän valistaa ihmisiä ja koirien katoamiset, kun niitä
        varastetaan kauppojen edestä.Kurjia kohtaloita.
        Kun Rekku Reescuen (yhdistys), kanssa ollaan selvitetty kohtaloita.

        Kiitos ja hyvää jatkoa.

        olisiko siihen keskusteluun linkkiä?
        Joo sopimus ehdottomasti pitää tehdä.


      • tuuli64
        tomsailas kirjoitti:

        olisiko siihen keskusteluun linkkiä?
        Joo sopimus ehdottomasti pitää tehdä.

        Mä plaraan läpi, jos muistasin missä se juttu oli.
        Laitan viestiä, mikäli sen löydän.

        Hetkinen.....


      • tuuli64
        tomsailas kirjoitti:

        olisiko siihen keskusteluun linkkiä?
        Joo sopimus ehdottomasti pitää tehdä.

        En kerta kaikkiaan nyt löydä. On niin monia palstoja. Kävin kaikki nää läpi. Mutta, että se tarina oli tosi, eikä kirjottaja valehdellut, vaan varoitti tällaisista huijareista.
        Pieni koira oli ollut aivan peloissaan ja asunto
        täynnä kalja ym pulloja. Sotku mitä kauhein.Isot
        bileet..ja naapurit niin tyhmiä, etteivät olleet ilmottaneet poliisille.
        Minulla on just totutteleminen Richien kans, siks en voi ottaa. Muuten olisi käynyt. Lue Richien tarina!
        Ole todella varovainen...ois ikävää lukea, että olisi sattunut jotain. Mutta kyllä kunnollisiakin löytyy, en halua sinua pelotella, en missään tapauksessa. Laita viestiä, kuinka asiat sujuivat.


    • dog friend

      Saitko hoitajan jo?

      Tärkeä tieto toiselle koiranomistajalle on onko koirasi uros vai narttu!! Meidän tyttö ei nimittäin pidä toisista tytöistä lainkaan mutta kyllä pojista..

      Ehdottamasi hinta on myös alakanttiin, mutta hyvä jos joku hyvyyttään ottaa sillä hinnalla. Ainakin tuplat saisit maksaa lisää kokemusteni mukaan.

      • tuuli64

        Joo pojat on poikia, monesti ja tytötkää ei kaikkia hyväksy, vai miten se TEA laulaa; tytöt tykkää...ei aina. Riippuu luonteesta.
        Olen kans sitä mieltä, että ei kannata maksaa liikaa, sana kiirii. Tärkeintä tässä olisi saada
        se, luotettava ihminen.
        Ei oo kiva lähteä reissuun, jos täytyy koko ajan miettiä miten kotona asiat on. Mut kun tähän maailmaan mahtuu, niin monenlaista. Ei voi laulaa ihan sydämmestä, niin kuin Veikko Lavi: Jokainen Ihminen on laulun arvoinen. Mikä on toisaalta häpeä ihmiskunnalle. Itse en ainakaan voi! Se julmuus ja vääryys..miten antaa anteeks
        eläimiin kohdistuvat vääryydet, lapset: yl kaikki jotka eivät voi puolustautua. Heikommat.
        Itse olen aina heikompien puolella. Joitain ihmisiä se inottaa, olen sanonut, että mieluummin heidän asioitaan ym kuuntelen, he ovat monesti sydämmessään paljon puhtaampia, aidompia..ovat vain maahan poljettuja. He ovat (ei kaikki), koska joku heti taas "korjaa". Mut useimmat. Sanotaan näin..
        Itse ottasin "ponon", mutta minulla Espanjan löytökoira Richie ollut kaksi viikkoa ja vie kaiken huomion.Ja on luonnetta...Ihana koira, ei mitään ongelmia....Kiitos sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe