Sapattia voivat rikkoa

Sapattia voivat rikkoa vain ne, joille se on annettukin, eli juutalaiset.

9

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikamoinen olio

      väittäessäsi että vain juutalaiset voivat pelastua!

      • En väittänyt, että vain juutalaiset voivat pelastua.

        Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?


      • kehotat syntiin
        Tutkiva_huomio kirjoitti:

        En väittänyt, että vain juutalaiset voivat pelastua.

        Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?

        Kyllä väität. sillä et voi erottaa vain juutalaisia Jumalan vaatimusten alle. kyllä Jeesus ilmoitti että kaikista kansoista kuuluu ihmisiä hänen kansansa, Israeliin, eikä Jeesus ole muuttanut lakia miltään oson. Jos väität että muut saavat rikkoa lakia ja myös tekevät niin, silloin vain juutalaiset voivat pelastua jos noudattavat lakia. sillä lain rikkomus kadottaa koska VAIN se on syntiä!


      • kehotat syntiin kirjoitti:

        Kyllä väität. sillä et voi erottaa vain juutalaisia Jumalan vaatimusten alle. kyllä Jeesus ilmoitti että kaikista kansoista kuuluu ihmisiä hänen kansansa, Israeliin, eikä Jeesus ole muuttanut lakia miltään oson. Jos väität että muut saavat rikkoa lakia ja myös tekevät niin, silloin vain juutalaiset voivat pelastua jos noudattavat lakia. sillä lain rikkomus kadottaa koska VAIN se on syntiä!

        Sovitaan sitten niin, että väitän.


      • Oli*
        Tutkiva_huomio kirjoitti:

        En väittänyt, että vain juutalaiset voivat pelastua.

        Väitin vain, että vain juutalaiset voivat rikkoa sapattia, koska se on vain heille annettu. Miten joku voi vetää tuollaisen johtopäätöksen väitteestäni?

        Juutalainen Olipa Jumalakin vielä Juutalaisten Jumala Raamatun mukaan. Apostolit olivat kuuliaisia Juutalaisen Jumalan asetuksille. Apostolien kuoleman jälkeen tehtiin paholaisesta kirkon päämies. Nyt palvellaan Paholais Jumalaa Paholaisen sääntöjen mukaan ja me kaikki ollaan onnellisia.


    • VAA-ALLA PUNNITTU

      JA KÖYKÄISEKSI HAVAITTU!!

    • NÄHNYT..

      KUIN ON TUTKIVA HUOMIO!!!

    • Tutkiva_huomio iski yksinkertaisella totuudella.
      Sillä vain ympärileikatut voivat rikkoa lakia ja
      vain Israel voi rikkoa sapattiliittoa.

      Mutta me kristityt voimme rikkoa armonliittoa -
      armottomilla lainlukemisilla lähimmäisten niskaan.

      Jaak 2:11-13
      11
      Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

      12
      Puhukaa niin ja tehkää niin kuin ne, jotka vapauden laki on tuomitseva.
      13
      Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.

      armon perillinen

      • tyhmiä, kun suoraan

        sanotaan. Eli siis minä en voi rikkoa käskyä "älä tapa" tappamalla ihmisen, koska käsky "älä tapa" on vain juutalaisen lakiliiton käsky... hohhoijaa mitä TYHMYYTTÄ!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe