Peniksen peseminen

Happee_

Kuinka usein penis tarvitsee pestä ? Liika peseminenkin aiheuttaa, huomattavaa limakalvojen kuivumista. Riittääkö pelkka suihkuttelu, vai tarvitaanko, jopa hieman " putsaamista " omin käsin.

93

29050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virtsaputkeen

      joka päivä. Penis tarvitsee pestä perusteellisesti voimakkailla pesuaineilla vähintään kolme kertaa päivässä, koska se on likaisempi kuin naisen vagina, ja sitäkin joutuu jynssäämään pulloharjalla ja huoltoasemalta saaduilla pesunesteillä useasti.

      • alapesun

        Itse käyn kerran - kaksi pesemässä auton automaatissa. Aukaisen kuskin puoleisen ikkunan noin kolme tai neljä senttiä ja työnnän penikseni syntyneestä aukosta ulos.
        Harjojen alkaessa saavuttaa sivuikkunan tason alan työstää penistäni edestakaisin jotta saavuttaisin maksimaalisen puhtauden tason.
        Puhtaus on puoli ruokaa. Odotan innolla seuraavaa pesukertaa. Taidan ottaa pullon punkkua mukaan.


      • kuuluu suorittaa!
        alapesun kirjoitti:

        Itse käyn kerran - kaksi pesemässä auton automaatissa. Aukaisen kuskin puoleisen ikkunan noin kolme tai neljä senttiä ja työnnän penikseni syntyneestä aukosta ulos.
        Harjojen alkaessa saavuttaa sivuikkunan tason alan työstää penistäni edestakaisin jotta saavuttaisin maksimaalisen puhtauden tason.
        Puhtaus on puoli ruokaa. Odotan innolla seuraavaa pesukertaa. Taidan ottaa pullon punkkua mukaan.

        Tämä on juuri se oikea tapa suorittaa peniksen puhdistus operaatio! Punkku pullo on hyvä idea myös!


      • ottamatta

        Sehän ihan riippuu siitä, onko karvat tallella vai ei.


      • pesemään

        kylpyvaahdolla...


      • Anonyymi

        Mää pesetän äitilläs, se tykkää lutkuttaa aina loppuun asti, kyllä tukee puhdasta


      • Anonyymi

        kyl ny t erehdyt. 2x viikos silloin kun nainen haluaa sex


    • vemppaaja

      ei sitä tarvi joka päivä pestä. kerran kahdessa viikossa riittää. joka jätkällä pitää olla omat juustot völjyssä jos sattuu jääkapista koskenlaskija oleen loppunu.. va sillo ku peset nii ei varmasti pelkkä suihkuttelu riitä.. heität ensin vähä tolua nahan alle ja annat viikon vaikuttaa, ja sit painepesurilla edamit veks..

    • asiaa...

      Siltä varalta, että tuo on ihan oikea kysymys täytyy pistää yks asiallinen vastaus.
      Kyllä se päivittäinen peseminen on ihan suotavaa, varsinkin jos on seksisuhteessa.
      Jos seksisuhdetta ei ole, ei ole ihan pakko pestä joka päivä. TÄRKEÄÄ: ÄLÄ KÄYTÄ SAIPPUAA!!

      • ....................

        Lääkärit suosittelee käyttämään mietoa saippuaa, jollaista suihkusaippuat ovat.


      • ja pallien pesuun

        kyllä hiukan myös itse penikseen, ei muuten hajut lähde!!!!


      • mitäh??!!

        "Jos seksisuhdetta ei ole, ei ole ihan pakko pestä joka päivä."

        Vasta sitten ruvetaan pesemään kun harrastaa seksiä!? Mahtaa pöpöt muhia esarin alla, eikä ne sieltä heti pois lähde jos juuri ennen seksiä sen pesee!


      • Anonyymi

        Todellakin saa ja melkeimpä pitää käyttää saippuaa. Mutta, ei mitä tahansa saiputta. Itse olen käyttänyt runsasrasvaista lv saippuaa alapesuun jopa kahdesti päivässä eikä muuten kuivu vehkeet. Ja jos kuivuu, niin mietoa hajustamatonta kosteusvoidetta sitte. Pesu kuuluu perushygieniaan ja alapää, jos mikä pitää pitää puhtaana. Pesulle siitä, niiku olisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin saa ja melkeimpä pitää käyttää saippuaa. Mutta, ei mitä tahansa saiputta. Itse olen käyttänyt runsasrasvaista lv saippuaa alapesuun jopa kahdesti päivässä eikä muuten kuivu vehkeet. Ja jos kuivuu, niin mietoa hajustamatonta kosteusvoidetta sitte. Pesu kuuluu perushygieniaan ja alapää, jos mikä pitää pitää puhtaana. Pesulle siitä, niiku olisit.

        Hieronta öljyllä on hyvä voidella joka työn ohessa.


    • Ananasvakuuttaja

      En ainakaan ole huomannut ongelmaa, kun olen pessyt suihkusaippuan kanssa samalla, kun olen suihkussa ollut. Toki suihkussa tulee käytyä jotain max 3-4krt viikossa, ts. pääasiassa urheilusuoritusten jälkeen xD

      Ainakin mitä itse olen huomannut, niin pelkkä vedellä suihkuttelu ei poista luonnollista tuoksua, että mieluiten saippuaa tai sitten jälkeenpäin jotain hajustetta?

    • mr.P.

      Hienopesuohjelmaa 30 asteessa, ei valkaisuaineita eikä linkousta (paitsi erikseen pyydettäessä).

      • Nainen naisellinen

        Pesetkö hampaatkin suihkusaippualla?
        3-4krt viikossa?

        Siis jokapäivä tietysti, niin myös naiset tekee.
        Ei miehen värkki sen kummempi ole.
        Ja oikeilla aineilla,
        siis myynnissä on ihan alapään pesuun
        limakalvoja (ph) säästäviä pesunesteitä.

        Ostatte sen hammastahnankin erikseen.
        Peseneste on aika riittosaa kun sitä ei tarvii
        kauheesti lutrata, ja ihan turha sano että
        isoon kaluun menee puolipulloa.


      • Ananasvakuuttaja
        Nainen naisellinen kirjoitti:

        Pesetkö hampaatkin suihkusaippualla?
        3-4krt viikossa?

        Siis jokapäivä tietysti, niin myös naiset tekee.
        Ei miehen värkki sen kummempi ole.
        Ja oikeilla aineilla,
        siis myynnissä on ihan alapään pesuun
        limakalvoja (ph) säästäviä pesunesteitä.

        Ostatte sen hammastahnankin erikseen.
        Peseneste on aika riittosaa kun sitä ei tarvii
        kauheesti lutrata, ja ihan turha sano että
        isoon kaluun menee puolipulloa.

        Naisilla se alapää nyt pikkasen pahemmin muhii, kuin miehillä, johtuen jo pienestä sijainti erosta xD


      • 38484
        Ananasvakuuttaja kirjoitti:

        Naisilla se alapää nyt pikkasen pahemmin muhii, kuin miehillä, johtuen jo pienestä sijainti erosta xD

        koska pimpukka on itsepuhdistuva laitos... Eikö koulussa opetettu


      • Tainaja
        38484 kirjoitti:

        koska pimpukka on itsepuhdistuva laitos... Eikö koulussa opetettu

        No nimenomaan. Ei me turhaan vuodeta.
        pestävää on vain ulko-osat.
        Miehillä myös, ei tarvitse pulloharjaa käyttää!
        Vesipesu riittää usein. Jos käyttää pesunestettä, niin apteekista saa sopivaa ja mietoa.


      • opetettiin
        38484 kirjoitti:

        koska pimpukka on itsepuhdistuva laitos... Eikö koulussa opetettu

        henkilökohtaista hygieniaa ja siihen kuului kyllä pimpinpesu. Ihan oksettaa ajatus ettei joku sitä pese, yök


      • vesi..
        Tainaja kirjoitti:

        No nimenomaan. Ei me turhaan vuodeta.
        pestävää on vain ulko-osat.
        Miehillä myös, ei tarvitse pulloharjaa käyttää!
        Vesipesu riittää usein. Jos käyttää pesunestettä, niin apteekista saa sopivaa ja mietoa.

        riittää? Nyt puhut pask.... Ukkojen k haisee niin hirveälle, että pesu on tehtävä esinahka taakse vedettynä ja kyllin paljon bakteereja tappavalla pesuaineella.

        Pelkkä huljutus ei riitä, vaan on todella käytettävä vaikka kertakäyttö-pesintä.

        Lisäksi mä ainakin vaadin ukkoni putsaamaan keittosuolalla vielä ennen yhdyntää ja sittenkin meinaa joskus lemahtaa.
        Joku hullu viel harrastaa suuseksiä?? Yäääääkk!


      • Anonyymi
        vesi.. kirjoitti:

        riittää? Nyt puhut pask.... Ukkojen k haisee niin hirveälle, että pesu on tehtävä esinahka taakse vedettynä ja kyllin paljon bakteereja tappavalla pesuaineella.

        Pelkkä huljutus ei riitä, vaan on todella käytettävä vaikka kertakäyttö-pesintä.

        Lisäksi mä ainakin vaadin ukkoni putsaamaan keittosuolalla vielä ennen yhdyntää ja sittenkin meinaa joskus lemahtaa.
        Joku hullu viel harrastaa suuseksiä?? Yäääääkk!

        Vaadi myös hiomatahnan käyttöä, myös jokaisesta keittiöstä löytyvää "patapataa" tai "karhunkieltä" voi käyttää hätätapauksessa.


      • Anonyymi
        vesi.. kirjoitti:

        riittää? Nyt puhut pask.... Ukkojen k haisee niin hirveälle, että pesu on tehtävä esinahka taakse vedettynä ja kyllin paljon bakteereja tappavalla pesuaineella.

        Pelkkä huljutus ei riitä, vaan on todella käytettävä vaikka kertakäyttö-pesintä.

        Lisäksi mä ainakin vaadin ukkoni putsaamaan keittosuolalla vielä ennen yhdyntää ja sittenkin meinaa joskus lemahtaa.
        Joku hullu viel harrastaa suuseksiä?? Yäääääkk!

        Taitaa ukollas olla esinahan alla joku bakteeritulehdus. Fusidin antibioottibvoide vedellä laimennettuna iltaisin huolellisesti pestyn esinahan alle koko terskan alueelle. muutaman päivän kuuri niin takuulla loppuu lemahdukset. Jos miedolla pesunesteelle huolellisesti peseytyy ei pitäisi haista. Tai sitten ukkosi on tyyppiä, "kuupallinen vettä olan yli saunan jälkeen, siinä riittävä peseytyminen.... Eli, tekeekö sittenkään kunnollista pesua vetämällä esinahka kunnolla terskan vakoon ja sormin hankaanmalla pesunesteellä ja huuhtelulla?


    • jo on akoihin eletty

      jumalauta, että nämä urvelot ei osaa pestä muniaan ilman että siihen täytyy ohjeet kysellä netin keskustelupalstalta,hertsyykkeli sentään.Olen yli 50 mies ja ei ole vielä tähänikään tarvinnut kysellä keneltäkään,saati että oikein keskustelupalstoilta,miten munani pesen.Jos Suomen terveyskeskuksiin/lääkäriasemille tulisi sellainen palvelu, jossa noin 20v tytöt opastaisivat munan pesussa ns kädestäpitäen,sen palvelun voisin kerran käyttää,uteliaisuuttani.

      • Anonyymi

        Mä käyttäisin pari kertaa päivässä!


    • käytöstä

      Alapesu tulee suorittaa aina munashampoolla. Hiustenpesuun on omat tuotteet.

      Sitten varoitus!
      Vaimoni pesi kerran pimpsansa munashampoollani, huolimattomuuksissaan tai kiireessään, ja yhdeksän kuukauden päästä hän synnytti pojan, todennäköisesti puolisomalin ihonvärinsä mukaan.
      Laitoimme pojan nimeksi Abdul Muna Sambo.
      Olisin toivonut että munashampooni olisi ollut kotimaista valmistetta eikä halpatuontia Somaliasta.

      • asialliseen kysymykseen.

        Aamupesu ja iltapesu esim. Sebamed-tuotteella.


      • Anonyymi
        asialliseen kysymykseen. kirjoitti:

        Aamupesu ja iltapesu esim. Sebamed-tuotteella.

        Tai sitten ihan Sinolilla vaan..


    • käyt heti pukilta (tms)

      pesemässä kullisi pelkällä lämpimällä vedellä. Jos taas pääsee hommien jälkeen muhimaan niin mieto saippua voi olla avuksi. Tai sitten ennenvanhaisesti kuset tuppeen muutaman kerran ennen vedellä huuhtelua. Jos ei ole tuppea niin kouraan tai muuhun kuppiin. Muhineeseen ei nopeasti auta kuin pesuaine. (tai voide). Harvoin saippualla pesu ei nyt haittaa, mutta joka päiväinen on jo hyvin epäterveellistä.

      • noin.

        Olen pessyt normaalilla palasaippualla siinä kun muunkin kropan 25v. Ei haittavaikutuksia.


      • tamppipaskapää

        Kyllä sinäkin opit pesemään kun sieni alkaa kasvama ja lääkärin juttusille. Sitten voidellaan koko alaroppa. Olen nähnyt senkin sairaalassa


    • = toisinaan

      Ihan mielialan mukaan. Jos tekee mieli pestä, siitä vaan, ei SE kulu, jos ei aina juuriharjalla hinkkaa. Monesti naimisen jälkeen en pese työkalua, on se vaan ihanaa kun pillu haisee, ei tarvitse miettiä miltä se hais.

    • vastaus kehiin

      kyllä se pojat on niin, että penis on pestävä kolme kertaa päivässä käyttäen Kodin Putkimiestä!

    • kamaa....

      tää vehkeitten pesu. Mä pesen aamulla ja illalla, siis suoraan sanottuna kun oon käynyt aamupaskalla pesen perseeni ja mulkkuni ja iltapesun yhteydessa tapahtuu normi pesut aivan samalla lailla ei saippuoita vaan pelkkä lämmin vesi on ok. Saippuapesu on yleensä saunan tai suihkun yhteydessä n4-5krt vko. Ei mun mulkkuni oo mihinkään kuihtunut liiasta pesusta, ja sitten kun vaihtaa kalsarit kerran päivässä vähintään, on aina valmiina "suikkariin" jos vaimosta siltä tuntuu :) Ei tää nyt voi olla näin monimutkainen juttu sillä ihan peryshygieeniastahan tässä on kysymys.
      T:Mies 42v

      • aina saunassa. .

        pesen mieheni vehkeen ja palkaksi saan kourallisen hoitoainetta;)


      • Hiustenhoitaja
        aina saunassa. . kirjoitti:

        pesen mieheni vehkeen ja palkaksi saan kourallisen hoitoainetta;)

        Kai hierot sen hoitoaineen sitten hiuksiisi?
        Tulee varmasti kiiltävät ja hyväntuoksuiset hiukset...


    • kestää.

      Itse pesen vehjettäni saippualla aamuin ja illoin. Ei terska siitä minulla ainakaan mihinkään kuivu. Maistuu sitten naisellenikin.

      Pelkkä vesi ei mielestäni riitä, mutta sitten sen on riitettävä jos terska meinaa tippua irti. Kyllä sen munankin voi rasvata.

      Ps. pesen myös perseeni kerran päivässä jotta kakkakikkareet ei roiku pyllykarvoissani

      • asiaa tietämättömille

        ihanan kamala viesti oli tuo... alkoi jo pala nousta kurkkuun kun joku sanoo maksimissaan pesevänsä munan 3-4 krt/vko... onneksi on omasta hygieniastaan huolta pitäviä miehiä :) kyllä omakin siippa sen vähintään kerran päivässä saippualla pesee eikä se vielä ole korpuksi muuttunut :) eikä ole mies koskaan kieltäytynyt sitä pesemästä, jos tilanteen tullen sitä vielä erikseenkin olen pyytänyt.
        kuka nyt karstan peitossa olevan epämääräisen hajuisen kalun suuhunsa haluaa laittaa?


      • normaali
        asiaa tietämättömille kirjoitti:

        ihanan kamala viesti oli tuo... alkoi jo pala nousta kurkkuun kun joku sanoo maksimissaan pesevänsä munan 3-4 krt/vko... onneksi on omasta hygieniastaan huolta pitäviä miehiä :) kyllä omakin siippa sen vähintään kerran päivässä saippualla pesee eikä se vielä ole korpuksi muuttunut :) eikä ole mies koskaan kieltäytynyt sitä pesemästä, jos tilanteen tullen sitä vielä erikseenkin olen pyytänyt.
        kuka nyt karstan peitossa olevan epämääräisen hajuisen kalun suuhunsa haluaa laittaa?

        nainen suuhunsa laitakaan vaan likaseen pilluun!


      • Ei ongelmia
        asiaa tietämättömille kirjoitti:

        ihanan kamala viesti oli tuo... alkoi jo pala nousta kurkkuun kun joku sanoo maksimissaan pesevänsä munan 3-4 krt/vko... onneksi on omasta hygieniastaan huolta pitäviä miehiä :) kyllä omakin siippa sen vähintään kerran päivässä saippualla pesee eikä se vielä ole korpuksi muuttunut :) eikä ole mies koskaan kieltäytynyt sitä pesemästä, jos tilanteen tullen sitä vielä erikseenkin olen pyytänyt.
        kuka nyt karstan peitossa olevan epämääräisen hajuisen kalun suuhunsa haluaa laittaa?

        Minä käyn suihkussa pari kertaa viikossa ja samalla pesen vehkeet. Saippuasta luovuin kun iho alkoi näyttää afrikkalaisen joenuoman pohjalta kuivan kauden jälkeen. Olen kasvanut susirajan tuolla puolen, eikä meillä kotona ollut varaa tuhlata lämmintä vettä. Sauna lämmitettiin kerran viikossa ja silloin oli mahdollisuus peseytyä ja vaihtaa puhtaat vaatteet. Etelään tutustuttani olen aina ihmetellyt sitä, kuinka ihmiset tuhlaavat vettä käymällä joka päivä suihkussa. Kaikkein hirvittävintä oli kuulla yhdestä miehestä, joka kävi suihkussa kolme kertaa päivässä ja joka kerta vaihtoi uudet alusvaatteet.


      • eli hullu on
        Ei ongelmia kirjoitti:

        Minä käyn suihkussa pari kertaa viikossa ja samalla pesen vehkeet. Saippuasta luovuin kun iho alkoi näyttää afrikkalaisen joenuoman pohjalta kuivan kauden jälkeen. Olen kasvanut susirajan tuolla puolen, eikä meillä kotona ollut varaa tuhlata lämmintä vettä. Sauna lämmitettiin kerran viikossa ja silloin oli mahdollisuus peseytyä ja vaihtaa puhtaat vaatteet. Etelään tutustuttani olen aina ihmetellyt sitä, kuinka ihmiset tuhlaavat vettä käymällä joka päivä suihkussa. Kaikkein hirvittävintä oli kuulla yhdestä miehestä, joka kävi suihkussa kolme kertaa päivässä ja joka kerta vaihtoi uudet alusvaatteet.

        juuri normaali.Ja normaali on taas jotain tieteis-sarjaa taikka utopiaa.Eli Peset muniasi kuinka hyvänsä,ei siitä kannata kantaa huolta.


    • talkkia?

      Pesen kassit, tai siis pallit, aamulla ja illalla. Olen käyttänyt tähän asti hajusteista talkkia pesun jälkeen pallien pinnalle mutta eräs äiti varoitti että vauvan pyllyllekin on paljon parempi levittää hajusteetonta talkkia kuin hajusteellista pesun jälkeen.

      Onko syytä minunkin vaihtaa hajusteettomaan talkkiin ja jos en tuota ajoissa tee niin tuleeko minustakin impotentti, steriili vai eunukki jatkossa aivan niin kuin lähes kaikista muistakin tällä palstalla kirjoittavista?
      Asiallisia vastauksia, pyydän, pliis!

      • ole asiantuntija

        mutta näin naisena suosittelen että käytä vaan sitä hajusteista talkkia kuten tähänkin asti:=)


      • tietoa

    • make

      penistä ei tarvitse pestä lainkaan sen takia karvatkin ajellaan ettei tule satiaisia siltä talonmiehen rouvalta.Jos nyt välttämättä haluat aloittaa muna pyykin näin 20-vuoden jälkeen suosittelen että kuorit sissijuuston pois aluksi niinkuin banaanin sen jälkeen painepesurilla ja säämiskällä mutterin ura puhtaaksi.

      • Orava Onnekas

        Itse olen pitänyt rajana oravan kokoisia eläimiä.
        Siis jos eläimen koko on ylittänyt oravan koon niin olen vaivautunut alapesuun.
        Yleensä kuitenkin olen tässä vaiheessa pannnut penikseni vaimoni römpsään ja silloin olen parin päivän päästä saanut kunnon naurut ja hihitykset kun talonmiehemme kävelee kumarassa ja vikisee armoa.


    • Ananasvakuuttaja

      Tosi asiahan on, että on sairasta peseytyä joka päivä, tai monesti päivässä. Siihen päälle vielä pelkät lämpimät suihkut ja pesuaineet, niin se on menoa sitten xD Iho kuluu ja bakteerit pääsee läpi.

      Kai muistatte edes suihkuttaa kylmällä vedellä viimeiseksi joka paikan kehosta?

      • make

        huomannut että siitä saa myös kivan harrastuksen kun kiikareiden kassa bongailee elukoita "puun juurelta"


    • aamuin illoin

      ja tarpeen vaatiessa, mieluiten ennen sitä ja sen jälkeen

    • ja hyvä

      käyttää intiimialueelle tarkoitettua, esim seba med pesuainetta...

    • pestään

      kai kun muutenkin,eikä käytetä turhan väkeviä pesuaineita värkkiin koska siinä iho on huomattavasti ohuempaa killuttimissa kuin porkkanassakin.

    • peseentyy

      Tosi mies ei pesua kaipaa!
      Tunnin verran kun jyystät joka päivä niin ei taatusti tarvi pestä ikinä.

      Päälle voit vielä pyytää suihinoton koska syljessä on bakteereja tappavaa ainetta.

      Jos ei seiso kahta kertaa niin sen jyystämisen voi aivan hyvin jättää poiskin, mutta suihinottoa ei.

      Pallien pesuksi riittää nuoleminen.

      Ne peseentyvät myös omassa hiessään kun vain vaihtaa joskus puhtaat kalsarit mihin se sitten imeentyy.

      • Syöjätär*

        Minuun ei paskaista kyrpää työnnetä!

        Pitäiskö niellä ne haisevat valkoiset limpitkin esinahan alta?

        Sulla ei taatusti ole "pesupaikkaa" vehkeellesi!

        Nyrkillä suoritan "kuivapesusi"!


      • "Kauris"
        Syöjätär* kirjoitti:

        Minuun ei paskaista kyrpää työnnetä!

        Pitäiskö niellä ne haisevat valkoiset limpitkin esinahan alta?

        Sulla ei taatusti ole "pesupaikkaa" vehkeellesi!

        Nyrkillä suoritan "kuivapesusi"!

        Olen ympärileikattu viimeisen päälle siisti mies, pesen kaluni aamuin illoin mäntysuovalla ja sitten huuhtelen huolella. Kyllä on puhdas terska naisten nuoltavaksi/ imetttäväksi. PS: Sillä mäntysuovalla pesen tietysti samalla ajellut pallini huuhtelu !


    • sitä

      Kullia pidäkkään pestä! Johan nyt sukupolvesta toiseen 1950 luvulle asti ole mitään tarvinut eikä pitänytkään pestä. Mutta jos haluat pesun niin kuse tuppeen ja lotkauta pari kertaa kyrsä sinne.

    • Sebamedia

      Sukuelimiä ei kannata pestä puhki. Puhtaus on mukavaa, mutta nykyään usein pakkomielteistä hankaamista. Ennemmin liian vähän pesemistä kuin liian paljon. Kerran päivässä riittää varmasti miehelle. Pelkkä vesikin riittää mainiosti, mutta hajut tosin pysyvät usein iholla. Niin miehet kuin naisetkin voivat käyttää Sebamed-nimistä intiimipesuun tarkoitettua pesuainetta. Se on tarkoitettu koko vartalolle, mutta myös käy alapäähän. Sitä saa apteekeista isommissa pusseissa ja pienemmissä pulloissa. Sen ph on iholle neutraali, ei kuivata eikä ärsytä ihoa. Lisäksi vie hajut pois ja on riittoisaa pesuainetta, vaikkakin kalliimpaa kuin marketin perussaippuat (joita ei tule muuten käyttää alapesuihin! aiheuttavat hiivasienitulehdusta naisilla ja yleensäkin ihon ärtymistä ja kuivumista sekä kutinaa).

      • Anonyymi

        Naisille paras pesuaine lienee K2R-uuninpuhdistusvaahto ! Lukekaa käyttöohjeet ensin, lähinnä vaikutusajan pituus, pitää antaa vaikuttaa riittävän kauan


    • juuperli

      Ei sitä pestä. riittää kun kulta tai somali imee kerran tai koko päivän niin on putsaus kohdallaan.

    • 5xviikossa

      Mäntysaippualiuos on hyvä.

    • P1llumankeli

      Siis no, itsehän pesen kerpalini ainaki 1-6 kertaa päivässä, ettei ala tuoksahtamaan. Mitä käytän? - Cilit Bänki on aika kova pakkaus ja sillä lähtee mutta jos ei löydy niin sekoittelen pirtusta moottoriöljystä ja bensasta koktaelin jolla lähtee. Kannattaa poijaat kokeilla

      • Anonyymi

        Viimeisrele puhtaus sillä sumutettavalla jarrukliinerillä
        Ei auta kalsareiden jarrutusjälkiin


    • näin meillä

      Voi vittu teitä nykyajan nuoria kun mokomasta vehkeiden pesemisestä pitää tehdä ongelma jota täytyy ratkoa oikein netissä.Minä olen aina tiennyt että kun peseydyn, pesen myös "velipojan" ja käytän häneenkin samaa saippuaa kuin muuallekin, noin 2-3 kertaa viikossa, yleensä saunomisen yhteydessä.Ja kun meinaan muhinoida vaimon kanssa,pesen työkaluni ennen sessiota saippualla ja jälkeen pelkällä vedellä.Eikä vaimolla ole ollut koskaan huomautettavaa.Näissä asioissa riittää pelkkä maalaisjärki.Vaikka olenkin jo kohta 76 v.niin vieläkin ns. pelittää.

    • mies 35vee

      Mä pesen joka päivä ja pari kolmeki kertaa voin pestä päivässä kun tulee hiki jos urheilee tai tekee töitä. Joka kerta kuitenkin pesen kunnolla kun suihkussa käyn

    • managorski

      Silloin pestään, kun suihkussa käydään. Eli suunnilleen 1-4 kertaa viikossa. Enempi on aivan turhaa hihhulointia, sillä sitä omaa rasvaa kuuluukin olla siellä välissä hieman. Mikään ihonosa ei pidä siitä, että joka päivä suihkutellaan ja kuivaillaan.

      • Horny man

        Kyllä minä käyn suihkussa joka päivä ja joka kerralla pesen niin kassit, pussit kuin kikulinkin ja ihan saippualla.


      • tamppipaskapää

        Tupikulin kommenti


    • N28++++

      1. Esinahka taakse

      2. vedellä huljuttelu, halutessa mietoa pesuainetta, mieluiten siis hajuton/väritön

      3. karvat vielä kunnolla saippualla

      4. toisto 3-7 kertaa viikossa tarvittaessa (mm. seksin jälkeen)

      Ja muuten, kuinka usein kakkosen jälkeen peset peräkammarisi? Ei se pideekään nyt ihan vain naisten juttu ole. Vai paperillako vain pyyhkäiset hankalemmassakin tapauksessa?

      • Anonyymi

        5. Pronssiharjalla vähintään 1 krt/vko.


    • Aina puhuras

      Ei sitä tertte pestä.

      Kyllä ky*pä puhuristuu nus*simalla, kunhan on tiukka pil*u.

    • lihaisavalo

      Itse pesen niin, että laitan Fairya (vain yksi tippa riittää) ja lorauksen vettä fleslightiin ja sen jälkeen jutkuttelen pelin puhtaaksi. Sitte vaan fleshlight astianpesukoneeseen ja kybä käyttökunnossa.

    • 33vman

      Ite pesen päivittäin esinahan alta, runkkaan usein eli tarvii pestä joka päivä. En heti runkkaamisen jälkeen pese vaikka pitäis kai koska spermaa voi jäädä terskan pinnalle. Pyyhin runkkauksen jälkeen kuitenkin paperilla spermat pois.

    • vanhus

      Täällä näyttää olevan pikkupojat asialla- Isoisä neuvoo että puhtaus on puoli ruokaa ja siitä tytötkin tykkää.

    • narf

      kävisit edes suihkussa perkele.

    • IänMyötäOppinut

      Ensin huljutan esipesu vitussa 30-40v ikäisessä. Sitten päräytän sillä vanhaa superpesuvittuun, 40- 50v ikäisessä, sitä on paljon käytetty joten se sisältää kemikalit valmiina, sitten on vuorossa väljä vuotava huuhtelu vittu, ja vuoroon tulee linkousvittu, perseenpyörittäjä ! Lopuksi ravistan sen feministiseen kuivaan vittuun ja päivä on pulkassa. Aamulla voi alkaa alusta jotta puhtaus säilyy.....

    • Pihkasta

      Saunassa kerran ja pari kertaa suihkua viikossa jolloin kalun pesu unohtamatta lunssin kourua. Yleensä tyydyn yhtymisen jälkeen vain kuivailemAn aseen lakanaan. Poikamiehenä oli intiimi Savettia matkassa, johon pyyhki enimmät maslat, kun nuorena ruiski kunnolla. Kerran pyyhin kalun sängystä noustessa ikkunaverhoon, johan nosti nainen kauhean äläkän siitä. Lavuaarissa juoksevan veden alla on hyvä huljutella lunssia.

    • Puhtausonpuoliruokaa

      Parhaiten kalun pesu hoituu, kun runkkaa kunnolla suihkussa. Seisova kalu puhdistuu paremmin kuin lötkö. Pikku tippa sebamediä liukasteeksi ja kunnon vatkaus, sitten loppuvatkaus ja huuhtelu loppuun saakka suihkun alla. Tulee myös sisäisesti puhdas, kun ei jää spermat happanemaan. Pallit ja karvakolmion alue kunnolla vaahdottaen samaa saippuaa käyttäen.

    • Anonyymi

      Aamuin, illoin, puhtaana se on silloin.

    • Anonyymi

      Ennen Joulua viimeksi ja nyt seuraavan kerran ennen Juhannusta, tosi mies ei kaluaan ala putsailemaan kun se on ihan turhaa puuhaa. Onhan siellä nahan alla tietysti jonkun verran sitä sissijuustoa mutta ei se mitään haittaa. Jos on tiedossa hajuille nenää nyrpistävä akka seksipuuhiin niin silloin sen häntä haittaavan hajun saa helposti kuriin kun laittaa munakarvoihin partavettä tai sitten tahkoaa kaluun ja palleihin deodoranttistickkiä niin sekin ajaa saman asian. Kalsarit voi vaihtaa ilman munien pesuakin mutta turha niitäkään on vaihtaa kuin kerran korkeintaan kaksi kuukaudessa. Joskus talvikauden voi mennä kokonaan samoilla kalsareilla esim. lokakuusta huhtikuulle kun silloin nimittäin ei niin paljoa hikoile.

      Turhaa ämmien ja akkamaisten "miesten" lätinää jatkuva munien pesu ja kalsareitten vaihto.

    • Anonyymi

      Kax kertaa vrk. Pesukoneessa. Laita työväline pesuohjelma. Lycca till.

    • Anonyymi

      Minä pesin aamuin illoin painepesurilla ja liuottimella, mutta aina jäi paskaiseksi. Saastaa jäi vehkeen varteen ja lopulta siihen kasvoi suomuja aivan kuin lahnalla.
      Olen yrittänyt poistaa karstaa perkaamalla kyrvän vartta ja kovasti juuriharjalla hinkkaamalla. Ei tunnu lähtevän oikein millään. Seuraavaksi ajattelin kokeilla kuumennusta toholla.

    • Anonyymi

      Itse pesen aina kun käyn suihkussa, ihan suihkugeelillä vaan. Olisi hyvä olla genitaalialueelle sopivaa pesuainetta jossa oikea PH mutta laiskana en ole jaksanut ostaa. Mitä tulee sissijuustoon/smegmaan jne valkoiseen töhnään niin siitä pääsee eroon säännöllisellä pesemisellä ja rasvaamalla. Apteekista haet aqualania ja joka kerta pesun jälkeen rasvaat nupin, esinahan alusen ja varren. Muutamassa päivässä kalun kunto ja terveys on ihan eri luokkaa. Itse kärsin ärtyneestä esinahasta ja terskasta ja smegman erittämisestä vuosia kunnes tajusin ruveta käyttämään rasvaa. Aivan erilainen keppi tätä nykyä, terve, hyvän näköinen, sileä ja silkkinen ja mikä parasta smegma on kadonnut täysin.

      Vahva suositus pesulle ja OIKEALLE rasvalle.

      • Anonyymi

        miten eukkonne tykkää tollasista mausta?


    • Anonyymi

      U­­usi sek­­si­te­att­eri avautuu S­­­uomeen! Kutsu­­mme ka­­ikk­­i. Ilmoittautu­­min­­en ryhm­­ä­­äm­­­me tä­­ä­llä - http://6450777.com/G/zF83u

    • Anonyymi

      Paras tapa pestä miehen kuin miehen kulli on ottaa se suuhun ja imeä puhtaaksi. ;)

      • Anonyymi

        Vesi pesu päivittäin riittää. Ottanut suihin kymmeniltä miehiltä, moni aristelee jos pessyt kaluaan juuri. Pieni tuoksu ei haittaa päin vastoin. Sylki puhdistaa kalun myös nuolen laukeamisen jälkeen kalun puhtaaksi. T. Imuri 50v


    • Anonyymi

      U­­­u­­si seksi­te­att­­eri ava­ut­­­uu S­uome­­­en! Ku­­­tsu­mme ka­­ikk­i. Ilmoit­­­tautumin­­­en ry­hm­ä­ämme tä­­ä­­­ll­ä - http://3711222.com/G/d2Fa

    • Anonyymi

      Ka­­­ikki mi­­es­­­ten ha­­usku­­udet Suo­­­me­ssa löyt­yvät m­­iesten luet­­telo­­sta 👉 http://2790000.com/G/nJ766 👈

    • Anonyymi

      Kevyt päivittäinen pesu, lierikkokyrvän vako on tärkeää puhdistaa vaaleasta tahnasta, jota saattaa kertyä.

    • Anonyymi

      Vittu mikä ääliö olet.

      • Anonyymi

        Eihän?


    • Anonyymi

      Jouluna ja juhannuksena

    • Anonyymi

      Savetilla pyyhkäsee yhdynnän jälkeen maslat puhtaaksi.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe