EN ENÄÄ TAPAA

POIKAANI

Lapseni huoltajuus määrättiin äidille, ja Rauman käräjäopikeus rajoitti minun ja poikani tapaamisia.

Kaikesta tästä johtuen en enää halua tavata poikaani ollenkaan.

Maksan vaan elatusmaksuja. Koska yhteiskunta ei koe lapsen ja isän suhdetta tärkeäksi, miksi minäkään?

Tuulimyllyjä vastaan taisteleminen on turhaa.

3

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso ihmetys

Heti aluksi , se että riitelet ex:kanssa ei pitäisi olla A;yhteiskunnanB: Rauman käräjäoikeuden C: LAPSEN ongelma.
      AIKUISET tekee lapsia AIKUISET tappelee ja eroaa. LAPSI ei ole millään tavalla teidän kahden keskisen pelinne välikappale.
      Turha syyttää yhteiskuntaa omasta sotkusta ja rangaista sillä lasta.
      Mutta VOIN sanoa että et poikkea juurikaan muista (ei kaikki miehet ole tälläisiä vätyksiä) muista eronneista he kuvittelevat KOSTAVANSA ex vaimolleen sillä että eivät tapaa lastaan , vaikka siitä kärsii se kaikista viattomin.
      Minkä hiton takia edes teit lapsia? olisit suoraan alkanut säästää "ruokko kassaa" pääsisit vähemmällä eikä lapsesi kärsisi.
      En edes usko että olet lapsesi arvoinen , pääasia että maksat kun muuhun sinusta ei näytä olevan.
      Vielä lopuksi YHTEISKUNTA ei lyönyt pissivehkeitä sinun kanssa yhteen eikä synyttänyt sinun lastasi , joten vastuu lapsesta ei ole yhteiskunnan....

• kannata taistella

Kotkan sosiaalihuolto puolsi yhteishuoltajuuutta.
        Rauman sosisaalihuolto minua kuulematta exvaimoni yksinhuoltajuutta.

Exvaimoni meni turvakotiin ilman syytä. En ollut väkivaltainen, en myöskään uhkaillut.

Sitten tämä ex hankki lähestymiskiellon, jota en koskaan rikkonuut, mutta tapaamisoikeuttani rajoitettiin.

Rauman käräjäoikeus määräsi, että sain
        tavata poikaani vain valvotusti kaksi kertaa kuukaudessa neljä tuntia kerrallaan,
        vähintään neljä kertaa, jonka jälkeen tapaamiset voivat muuttua vapaiksi tapaamisiksi Raumalla mikäli Rauman sisiaalihuolto antaa siihen puollon.

Rauman sosiaalihuolto ei antanut kuitenkaan Rauman käräjäoikeuden määräämiä tapaamisia,
        vaan sain tavata poikaani vain
        kerran kuussa ja kolme tuntua kerrallaan.

Heinäkuussa ei ollenkaan.

Vaadittavien tapaamisten jälkeen Rauman sosiaalihiollon puollolla anoin vapaita tapaamisia, mutta exvaimoni vastustuksen talia en niitä saanut.

Minäkö tässä olen joku vätys, roisto tai syylline?

Päinvastoin, en ole mikään pallo jota yhteiskuntamme¨näistäasioista päättävät akat pompottelee miten tahtovat.

Kun en saa tavata poikaa, niin ei sitten tavata.
        Keskityn meiluummin omaan elämääni.

Jos joku on tyhmä, niin viaranomaiset ja entinen vaimoni, joka ei emmärrä poikamme parasta.

Oikeus näissä asioissa on naisen oikes, mutta jos
        joku ei suostu tanssimaan yhteiskuntamme mieskaunaisten sisiaaliämmien
        pillien mukaan, se tietysti ärsyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe