osaisko joku suomentaa tuon kun tilasin tavaraa saksasta ja ny meni sormi suuhun?
I has come from Finland übersehen,daß you unfortunately.
The freight charges are higher than stated of course.
The costs amount to 26,00¬. Minus 8,50¬.Der balances, it is 18,00¬.Ich would like you bitten,diese in 18,00¬ to transfer. Besten Dank im voraus.
kieli
vaikeuksia
1
468
Vastaukset
- difficult
to übersetzen aber very interessant. Der Verkäufer will more Geld to send die Ware nach Finland because Er hat es not in the beginning bemerkt that Sie in Finnland live.
Eli eipä muuta kuin että pistät 18 € lisää rahaa myyjän tilille niin paketti lähtee Suomeen. Et kai itsekään luullut 8,50 € rahtikuluilla selviäväsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094