S-pankki petraa

kuin sika juoksuaan

Äsken meinasi tipahtaa alaleuka pöydän alle, kun kävin s-nettipankissa. Laitoin keskiviikkoiltana Credit/Debit-korttihakemuksen nettipankin kautta menemään. Nyt siellä lukee korttien kohdalla, että minulla on sellainen kortti. Siis kahdessa vuorokaudessa! (eilen en käynyt katsomassa, joten on voinut tapahtua jopa nopeammin) Kuinkahan nopeasti se itse kortti tulee?

Kaiken lisäksi epäilin etukäteen, että ei minulle creditiä myönnetäkään, koska tilille ei tule säännöllistä tuloa ja kuukausituloni ovat vain 2000 e. Sen vuoksi pelasinkin varman päälle, ja otin vain 800 euron käyttörajan 100 % maksuerällä. Voihan sitä luottoa myöhemmin anoa lisää. S-tilillä on tosin tällä hetkellä yli 1000 euroa, joten se saattoi vaikuttaa asiaan.

Eikä tämä ole provo, vaan täyttä totta. Tai sitten näen unta.

3

698

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir jallu

Omasta debitin tilauksesta ehti kulua kaikki neljä (4) arkipäivää kunnes postiluukusta kolahti tunnusluku korttiin. Itse kortin saapuminen vienee toiset neljä päivää. Sähäkkää toimintaa IMHO, ei saapunut sampon electron aikanaan noin nopeasti.

• Tilasin Forexin Visa Electron -kortin eilen netin kautta. Sain sen ja käytin sitä kokeeksi jo tänään! Hyvin toimi.

• ja aika hyvin

myös Nordealla toimitaan.

Kun sieltä olen hakenut Visa Electronia, se tuli viikossa, kun hain Visa Debitiä, sekin tuli viikossa. Nyt kun hain vielä päälle Visa Silveriä niin sekin tulee lähes viikossa ottaen huomioon ettei Nordea itse sitä myönnä vaan Nordean kautta luottokuntaan meni hakemus, tunnusluku sille tuli jo mulle.

S-pankissa mulla on kestänyt nuo korttihakemukset pidempään, hain korttia juuri siihen pahimpaan ruuhka-aikaan ja nyt ne on sitten purkaneet niitä ruuhkia...voihan möhnä! Nyt varmasti olisin Visa Debitini saanut sieltäkin nopeasti jos nyt olisin sitä hakenut. :( Mutta anyway, kortti on sieltäkin tullut kumminkin ja se on pääasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      147
      1033
    2. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      119
      1012
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      768
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      49
      557
    5. 42
      529
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      501
    7. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      473
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      22
      427
    9. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      13
      421
    10. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      6
      388
    Aihe