onkohan mulla joku sukupuolitauti kun vähänväliä tulee kausia, jolloin pillu haisee tosi pahalle, valkovuotoa erittyy paljon ja alapäätä jopa vähän kirvelee ja emätin tuntuu ahtaalta/turvonneelta?
kävin gynellä hankkimassa pillerit niin hän sanoi että on se vähän punoittava mutta näyttää ihan normaalille. määräsi kuitenkin hiivasieni lääkkeet ja sanoi että jos oireet jatkuvat pitäisi mennä uudestaan. Nyt siitä on mennyt 3kk ja vieläkin tulee noita "kausia"..:(
pillu haisee
huolestunutt
3
1640
Vastaukset
- Mie***
No jos se on sitä hiivasieneä.. Mulla on kans pillereitten myötä valkovuoto lisäänty. ei kuitenkaan haise oudolle. Olen miettiny kanssa jonkin laista hiivasienee.. Mut tiiä sitten. Vatsa on aina kipee ja kukaan ei löydä siihenkään mitään vikaa.
- eipä enää
kärsin samasta vaivasta kunnes ostin apteekista lactacyd-pesuainetta. hajut hävisi.aikaisemmin yritin pesemällä poistaa hajut, ei onnistunut mutta heti kun aloitin lactacydin käytön ei ole ongelmia.
- Anonyymi00003
Pulloharja ja ensin pesu mäntysuovalla ja lopuksi ikenet pepsodentilä. Huuhtelu ja huljuuttelu lopuksi kloritella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3244241Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881503897Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.703340Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2332860- 612418
- 1542022
- 341777
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v351438- 431423
- 451285