PRKL TEIDÄN RAPUJEN KANSSA

Ihme sahaajia

Mitä hemmettiä teidän rapujen kanssa pitäis tehdä, toimia??...Onks kaikki ravut, naiset ja miehet, samanlaisia: jos joku osoittaa kiinnostusta niin ensin ollaan voi, ihanaa ja ollaan niin ystävällisiä jne. sitte yht´äkkiä muututaankin etäiseksi ja piiloudutaan koureen ja annetaan kuulua itsestä harvakseltaan ja silloin kun jotain kuuluu niin hyvin niukasti.

Sitte taas ollaan kivoja ja annetaan ymmärtää, että itsekin on kiinnostunu mutt sitte taas kun on itse osoittanut kiinnostusta jne., ehkä viikon kahden päästä, ollaan taas etäisiä ja kylmiä ja ei vastata mihinkään viestiin mutt muille ollaan niin kivoja.

ELI pitääkö tästä päätellä, että jos rapu on jostain kiinnostunu hän ei päästä ihan lähelle tai jos päästää, torjuu taas vähän ajan päästä. Kun tuntuu, että yksi rapu (nainen)on kyllä ystävällinen tms. niin mukava jne. mutta sitten tuntuu, että sille joka hänestä oikeasti välittää (ja hän tietää sen ja on hänellä itselläkin tunteita jotka VAAN TUPPAA AILAHTELEMAAN VÄHÄN VÄLIÄ:( ) niin häntä hän tuntuu kohtelevan välillä aika kaltoin???

VASTATKAA TE JOTKA RAPUJA OLETTE, ETENKIN JOILLA ON HOROSKOOPISSA KUU RAVUSSA, SAA MUUTKIN RAVUT VASTATA??? AUTTAKAA:(!!!! MITÄ PITÄÄ TEHDÄ; OLLA KÄRSIVÄLLINEN VAI MITÄ????? aargh!

10

3679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • belliina_69

      Tässä yksi rapuli jolla myös kuu ravussa...Luulen jos luet tätä palstaa vähän enemmän, niin huomaat että tämä on se aihe jota täällä eniten käsitellään....taitaa olla ravun huonoin puoli toi soutaaminen edes takas....
      Omasta puolestani voin kuitenkin kertoa että jos joku osoittaa liikaa kiinnostusta, niin mua alkaa ahdistaa...liikaa huomio on huono juttu ja liian vähän huomioo on kans huono juttu...pitää olla sopivasti :) Luulen et sun kannattaisi antaa ravullesi tilaa,mutta kuitenkin pysytellä lähellä, että hän tietää et oot siinä ja oot kärsivällinen...Sitten kun se on miettinyt ja pohtinut asiaa mielessään tarpeeksi ja oikutellut...niin kyllä se tasaantuu sitten. Ainakin mulla toimi niin, oon hirveen hankala aluks, mutta sitten jos tykkään toisesta ja tiedän että minustakin tykätään, niin kyllä se loppuu sitten se jahkaileminen...Tiedän että itse arvostan ihan mielettömästi sitä, että ei luovuta mun kans...se osoittaa mulle et oikeesti välittää...Ja varmasti minut sitten lopulta saakin se, joka sitkeimmin on mua jaksanut ja osoittanut mulle että ei pienistä luovuta...Täällä joku ihanasti sanoi jossain jutussa että "se joka ei kestä mua pahimmillani, ei antsaitse mua parhaimmillani"..ihan nappiin. Ravut testailee toisia ihmisiä, koska ovat äärimmäisen tarkkoja siitä kuka pääse lähelle ja kuka ei ole sen arvoinen...Ja kyllä kuule voin kertoa ihan itsestänikin, että se joka kestää minun ailahtelut ja "testit" saa sitten lopulta nauttia ihanasta ja rakastavasta kohtelusta...niin se vain menee...

      • Ihme sahaajia

        Kiitos vastauksestasi:) Pitäis yrittää muistaa toi...Mutt, mutt, kyllä se välillä kummastuttaa, että mitä ihmettä sitä pitäis toiselle tehdä/sanoa ... kun tuntuu, että aina tekee väärin ja tuntuu, todellakin, että heti toinen ahdistuu. Mulla on tapana näyttää jos jostain pidän ehkä liian useasti:( (itse olen kauris) ja se taitaa ahdistaa tämän ravun nurkkaan?:/

        Jos se musta riippuu niin mähän pysyn sen ravun vierellä vaikka elämäni loppuun asti mutta kun se on nyt kaikki hänestä ja hänen oikutteluistaan kiinni:/

        Taitaa olla se kärsivällisyys hyve kun on teidän rapujen :) kanssa tekemisissä.

        Saako lisää kommentteja ravuilta?


      • Ihme sahaajia kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi:) Pitäis yrittää muistaa toi...Mutt, mutt, kyllä se välillä kummastuttaa, että mitä ihmettä sitä pitäis toiselle tehdä/sanoa ... kun tuntuu, että aina tekee väärin ja tuntuu, todellakin, että heti toinen ahdistuu. Mulla on tapana näyttää jos jostain pidän ehkä liian useasti:( (itse olen kauris) ja se taitaa ahdistaa tämän ravun nurkkaan?:/

        Jos se musta riippuu niin mähän pysyn sen ravun vierellä vaikka elämäni loppuun asti mutta kun se on nyt kaikki hänestä ja hänen oikutteluistaan kiinni:/

        Taitaa olla se kärsivällisyys hyve kun on teidän rapujen :) kanssa tekemisissä.

        Saako lisää kommentteja ravuilta?

        Näin rapunaisena myönnän kyllä että olen hieman...hankala. Tähän mennessä kukaan ei ole kestänyt vielä oikutteluani enkä itsekään kestänyt rapumiehen kiukuttelua.

        Ei siinä voi muuta tehdä jos toinen alkaa vetääntyä kun antaa mennä. Toinen vaihtoehto on sitten sanoa tai kysyä asiaa suoraan. Jos minulta kysyttäisi kyseistä asiaa niin sanoisin ehkä että "anna mun olla vähän aikaa itsekseni". Toisaalta ns. ahdistelu on aivan hirveää miehen puolelta, toisaalta se on haaste eli seurauksena on joko pakitusta tai sitten riita. Jos kestät riitelyä niin mikäs siinä, vaihtoehto se on sekin:D.

        Kärsivällisyys on hyve meidän kanssa, varsinkaan kun emme ole itse semmoisia. Siinä se varsinainen rakkaus punnitaan ja harva sitä kestää.


      • mieti vielä
        katriina77 kirjoitti:

        Näin rapunaisena myönnän kyllä että olen hieman...hankala. Tähän mennessä kukaan ei ole kestänyt vielä oikutteluani enkä itsekään kestänyt rapumiehen kiukuttelua.

        Ei siinä voi muuta tehdä jos toinen alkaa vetääntyä kun antaa mennä. Toinen vaihtoehto on sitten sanoa tai kysyä asiaa suoraan. Jos minulta kysyttäisi kyseistä asiaa niin sanoisin ehkä että "anna mun olla vähän aikaa itsekseni". Toisaalta ns. ahdistelu on aivan hirveää miehen puolelta, toisaalta se on haaste eli seurauksena on joko pakitusta tai sitten riita. Jos kestät riitelyä niin mikäs siinä, vaihtoehto se on sekin:D.

        Kärsivällisyys on hyve meidän kanssa, varsinkaan kun emme ole itse semmoisia. Siinä se varsinainen rakkaus punnitaan ja harva sitä kestää.

        Olen ollut oikuttelevan ravun vaikutuspiirissä kaksi vuotta. Ihan liian pitkä aika mielestäni jahkaamiseen, jossain raja täytyy olla.

        Itse tein lopun odottelusta. Rapumies tietää nyt tunteeni ja jos rakastaa sittenkin minua, niin tekee ihan itse sen ison moovin.

        Mielestäni on ihan pelkkää vedätystä nuo jutut, että rapua pitäisi ymmärtää ja antaa sen vetäytyä ja oikutella. Kyllä se niin on, että jos jonkun kanssa haluaa olla, niin sitten sen selväksi tekee.

        Tee ainakin omat tunteesi selväksi, on järjetöntä koittaa peesata toista koko ajan ja saada pelkkää ohikiitävää lämmintä kättä. Ei se ole tasavertainen ihmissuhde, lähentelee henkistä väkivaltaa!


      • hanet
        mieti vielä kirjoitti:

        Olen ollut oikuttelevan ravun vaikutuspiirissä kaksi vuotta. Ihan liian pitkä aika mielestäni jahkaamiseen, jossain raja täytyy olla.

        Itse tein lopun odottelusta. Rapumies tietää nyt tunteeni ja jos rakastaa sittenkin minua, niin tekee ihan itse sen ison moovin.

        Mielestäni on ihan pelkkää vedätystä nuo jutut, että rapua pitäisi ymmärtää ja antaa sen vetäytyä ja oikutella. Kyllä se niin on, että jos jonkun kanssa haluaa olla, niin sitten sen selväksi tekee.

        Tee ainakin omat tunteesi selväksi, on järjetöntä koittaa peesata toista koko ajan ja saada pelkkää ohikiitävää lämmintä kättä. Ei se ole tasavertainen ihmissuhde, lähentelee henkistä väkivaltaa!

        ravulle ei valitettavasti kauris kay joten ala tuhlaa aikaasi!neitsyt on oikea merkki kumpikin,kun on vaikeita ja oikuttelevia


      • sekoillut
        hanet kirjoitti:

        ravulle ei valitettavasti kauris kay joten ala tuhlaa aikaasi!neitsyt on oikea merkki kumpikin,kun on vaikeita ja oikuttelevia

        Mun täytyy myöntää että mulle kävi noin viime kesänä, tai siis ei ihan samanlailla mut tonne suuntaan..
        Seurustelin yhden miehen kanssa(härkä) 3 vuotta ja erottiin. Sit löysin uuden ja olin tosi kiinnostunu, mut se ei ollu varma.. Suhdetta kesti kolme viikkoa ja yht'äkkiä mun kiinnostus lopahti, en osaa sanoo miks.. Sit jätin sen. Palasin myöhemmin yhteen tän exän(härkä) kanssa ja onnellisia ollaan oltu jo neljä vuotta (jos viime kesää ei lasketa)!


    • kiinni

      miten rapunaisesi sinua kohtelee... Itse löysin Hänet, Härkämiehen joka osaa lukea tunteitani ja ymmärtää rapuluonteeni herkkyyden. Hänelle avaan kuoreni ja päästän sisään sydämmeeni. Ja annan Hänelle kaiken, kaiken...

      • ~***~

        Olen melkein löytänyt härkämiehen itselleni. Vaiheessa vielä:)

        Mutta minä olen rapu, ja ahdistun tosiaan jos joku on liian kiinnostunut ja innokas. Olen sitä kyllä iteki heti kun löytyy "oikea". Kaatuu sitten kaikki jutut siihen:P no ei mutta välillä tuntuu että näin käy.
        Mutta tuun helposti juttuun miesten kanssa, minul on monta miespuolista kaveria, ja nää ikävä kyllä aina tuppaa käsittää väärin että oisin heistä kiinnostunut. Vaikka olen kyllä tehnyt selväksi että vaan kavereita ollaan. Niitte kans on tosi helppo olla ja jutella, mut sit kun ne rupee käy liian läheisiks niin sit on pakko taas olla kylmä ja vetäytyä, koska en ole kiinnostunut sillä tavalla.
        Mutta jos olen kiinnostunut jostain ja käy niinki onnekkaasti että tää toinen on kiinnostunut minusta niin sit ei kyllä tule mitään vetäytymisiä vaan menen ihan täysillä:)

        Että ehkä tää sinuki rapu naisesi pitää sinua vaan kaverina ja ahdistuu sitten kun rupeat käymään liian lähelle.


    • Striking-Fire

      Voin itse tuplarapuna kertoa, että olemme vaikeita lähestyttäviä, koska kuten luonnossakin kun lähestyt rapua, niin eiköhän se singahda takaperin pakoon ja lujaa...
      Eli jos tunnet jonkin sortin kiinnostusta rapua kohtaan, osoita se varovasti ja jää odottamaan, että rapu lähestyy sinua.
      Henkilökohtaisesti ainakin jos joku osoittaa suuresti kiinnostusta suuntaani, saatan helposti tuntea oloni ahdistetuksi.

    • Filamina

      joo sori, tällasia me ravut valitettavasti ollaan.. tunteet on tosi ailahtelevia päivästä tai jopa tunnista toiseen. tosi sekavaa :-( se ei tosiaan tarkota sitä, että yhtäkkiä lakattais välittämästä jostain tyypistä, vaan yksinkertasesti jossain vaiheessa alkaa tuntua, että on päästäny jonkun ihmisen liian lähelle yksityisiä asioitaan. eli jotenkin suojelee itteensä ja pelkää, että jos päästää toisen liian lähelle, niin tulee hylätyks, sillä se mitä toinen sieltä sisimmästä löytää ei ehkä oo niin miellyttävää. sit näin yleistetysti "meille ravuille" pitää näyttää, että meistä välitetään esim. puhumalla normaalisti, eikä kattoo niin paljon silmiin. sitä me ravut pelätään!! auttais jonkun verran, jos tietäisin mikä sä oot ite horoskoopiltas. jos oot vaaka, ymmärrän sun suhtautumises tosi hyvin, koska me vähän "pelätään" vaakoja. ne on jotenkin sellasia välittömiä, ei niin tunteellisia, vähän ahdistavia. jos oot jousimies, oinas tai leijona, sulla on luultavasti liian hyvä itsetunto meihin rapuihin verrattuna, mikä voi vähän kauhistuttaa. jos olisit kalat tai skorpioni, tuskin kirjottaisit tollasia viestejä. jos taas oot mikä muu merkki tahansa, en valitettavasti osaa vastata. toivottavasti tästä oli mitään apua. mutta yleisesti me ravut ollaan vaikeita ja ailahtelevia, tunteellisia, mutta jos et ymmärrä meitä, kysy suoraan mikä mieltä painaa, tai miks käyttäydytään miten käyttäydytään. Hyvää jatkoo vaan. jos haluut meilata mulle, mun sähköposti on [email protected] t. raputyttö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe