Leevi and the leavingsin

Loppu

Enään ei sitten tule uusia biisejä göstalta,liian aikaisin päättyi tämäkin tarina.Sillä hän oli yks maamme parhaista musiikintekijöistä.

8

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrjämä

Miksi aina näin? Mies oli juuri mahtavassa työ vireessä ja kansa sai viihdettä. Sitten yks kaks kaikki on ohi.
      Hyvää matkaa Gösta. Me tulemme kaikki perästä sinne jonnekin.

• arska

puhut. Yksi eturivin sanoittaja/säveltäjä poissa. Hän teki biisejä joihin tavallinen suomalainen mies saattoi samaistua. *laulaa* "mä olen työpaikan sonni porsas sekä apina suu täynnä kuivaa heinää". Ja jatkaa. "ja ellu jäi sen taksin alle joka kääntyessään vasemmalle ei suuntamerkkiä näyttänyt vaikka väitti niin. Ne oli vaatimattomat hautajaiset itse samanlaiset tahtoisin, mä en tiedä mitä mä teen". Kuka nyt tekee biisejä joita voi kuunnella keskiolutkännissä klo 3aamuyöllä kyynelien valuessa poskille?

• Pablo

Kyllä tuli Göstalle liian aikainen lähtö...

• Blaa

Aivan takuulla saamme vielä tämän vuoden puolella nähdä jos jonkimoista muistokokoelmaa, muistokonserttia, muiden artistien tribuutteja ja levyttämättömiä (eli ennen kuolemaa kirjoitettuja) kappaleita sisältävän levyn ja ties mitä muuta.

Sama juttu kuin Lailan ja Speden kanssa: revitään rahat pois.

• Mirkku

Se on jännä kun joku vähäkin julkkis kuolee siitä tehdään valtavan suuri numro. Kehua retostellaan, nuo kehumiset olisi voinut antaa jo hänen eläessään. Täälläkin on kaikenmaailman jeesustelijoita ja paskanpuhujia pilvin pimein. Kieltämättä hän oli hyvä, mutta ei korvaamaton. Ei sota yhtämiestä kaipaa. Ei muuta kuin muistokonserttia kehiin, niinkuin jo mainitsit.

• 9vuotta Leavingsia kuunnellut
        Mirkku kirjoitti:

Se on jännä kun joku vähäkin julkkis kuolee siitä tehdään valtavan suuri numro. Kehua retostellaan, nuo kehumiset olisi voinut antaa jo hänen eläessään. Täälläkin on kaikenmaailman jeesustelijoita ja paskanpuhujia pilvin pimein. Kieltämättä hän oli hyvä, mutta ei korvaamaton. Ei sota yhtämiestä kaipaa. Ei muuta kuin muistokonserttia kehiin, niinkuin jo mainitsit.

Oot oikeessa Mirkku. Iltalehdessäkin Göstaa kehu esim. Anssi Kela, joka varmaan ei oo ikinä edes Leavingsia kuunnellut tai muutenkaan ollut tekemisissä kyseisen henkilön tai bändin kanssa. Sitten kehutaan tuntematonta ihmistä maasta taivaisiin. Ja minkä takia? no tietenki sen takia, että päästään ite paistamaan siihen lehteen!! olisivat kehuneet pois mennyttä ennen hänen kuolemaansa, eikä vasta sen jälkeen!!
        Maailma menetti kyllä mukavan oloisen miehen, joka teki vielä SUOMEN PARASTA musaa!!!

Gösta, we love you!!

• rebel

aika ikävää että näin kävi.

hänen viimeisimmällään albumilla oli kappale matkalla omiin hautajaisiin. ja albumihan tuli joskus kesällä

• Ei katso ikään...

On se kun laulaja kuoli yöllä varoittamatta...eihän ollut mielestäni kovin vanhakaan...1957 vuonna syntynyt!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe