Mielenvikainen?

Minkä takia mä aina näillä palstoilla tartun johonkin yksittäiseen sanaan mitä kirjoittaja sanoo, ja kuvittelen itse lopun siihen ympärille mustamaalaten mielessäni koko kirjoittajan?

Olenko omahyväinen? Vai kateellinen luonne? Vai sairas?

3

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä, joka koittaa

niin sanotusti auttaa. Niin kerron vaan sulle, että auttamisesi sattuu tosi pahasti, haittaa siitä on enemmän kuin hyötyä. Haluaisin monesti heivata sut pois elämästäni, mutta sitten aina ajattelen, että ehkä se lopettaa ja kaikkia voi suvaita. Jos olet hän, ole kiltti ja lopeta.

Jos taas et oo, tää ei sitten ollut sulle, ja unohda tää viesti.

• sori väärä ymmärrys

Kai meitä kaikkia vaan on kiusattu, niin sitten reagoi helposti vaan sen vanhan kiusaamistuntemuksensa ja -muistojensa mukaan.

Anteeksi paljon. Nuo sanat olivat siis vanhoille kiusaajilleni, eivät sinulle.

• tajusin

Mulla on ollut tota samaa joskus. Onko sua kiusattu? Onko teillä kotona tapeltu? Ootko käynyt kouluja sovinistisessa ja kovassa ympäristössä? Sellainen kaikki saattaa vaikuttaa. Että ne pahat kokemukset piilovaikuttaa sun mielessä edelleen, vaikka nyt kaikki pitäisi olla jo hyvin.

Muistot on joskus tosi vahvoja, ja on vaikea ymmärtää muiden tarkoittavan hyvää tai tuntea olonsa hyväksi, vaikka kuinka näin todella olisikin, jos on kurjia muistoja ja mielikuvia. Eikä omaan hyvään maailmaan pakeneminen auta tai poista kaikkea pahaa, jos ulkopuolinen ympäristö tuntuu pahalta.

Tuntuu varmaan tosi kurjalta. Jotain hyvää, turvallista ja hyväksyvää ilmapiiriä sulle jostain. En tiedä mistä. Itsekin sitä vielä etsin. Mutta varmasti me löydetään sellainen joskus.

Et varmasti ole omahyväinen, kateellinen, etkä sairas. Unohda sellaiset ajatukset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7220
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2607
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      111
      2264
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1628
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1129
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      45
      1044
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      1019
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      961
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      773
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      773
    Aihe