Minkä takia mä aina näillä palstoilla tartun johonkin yksittäiseen sanaan mitä kirjoittaja sanoo, ja kuvittelen itse lopun siihen ympärille mustamaalaten mielessäni koko kirjoittajan?
Olenko omahyväinen? Vai kateellinen luonne? Vai sairas?
Mielenvikainen?
3
1008
Vastaukset
- ystävä, joka koittaa
niin sanotusti auttaa. Niin kerron vaan sulle, että auttamisesi sattuu tosi pahasti, haittaa siitä on enemmän kuin hyötyä. Haluaisin monesti heivata sut pois elämästäni, mutta sitten aina ajattelen, että ehkä se lopettaa ja kaikkia voi suvaita. Jos olet hän, ole kiltti ja lopeta.
Jos taas et oo, tää ei sitten ollut sulle, ja unohda tää viesti.- sori väärä ymmärrys
Kai meitä kaikkia vaan on kiusattu, niin sitten reagoi helposti vaan sen vanhan kiusaamistuntemuksensa ja -muistojensa mukaan.
Anteeksi paljon. Nuo sanat olivat siis vanhoille kiusaajilleni, eivät sinulle.
- tajusin
Mulla on ollut tota samaa joskus. Onko sua kiusattu? Onko teillä kotona tapeltu? Ootko käynyt kouluja sovinistisessa ja kovassa ympäristössä? Sellainen kaikki saattaa vaikuttaa. Että ne pahat kokemukset piilovaikuttaa sun mielessä edelleen, vaikka nyt kaikki pitäisi olla jo hyvin.
Muistot on joskus tosi vahvoja, ja on vaikea ymmärtää muiden tarkoittavan hyvää tai tuntea olonsa hyväksi, vaikka kuinka näin todella olisikin, jos on kurjia muistoja ja mielikuvia. Eikä omaan hyvään maailmaan pakeneminen auta tai poista kaikkea pahaa, jos ulkopuolinen ympäristö tuntuu pahalta.
Tuntuu varmaan tosi kurjalta. Jotain hyvää, turvallista ja hyväksyvää ilmapiiriä sulle jostain. En tiedä mistä. Itsekin sitä vielä etsin. Mutta varmasti me löydetään sellainen joskus.
Et varmasti ole omahyväinen, kateellinen, etkä sairas. Unohda sellaiset ajatukset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134535Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3213558Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363386Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182615Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112519- 2662158
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3031684- 901610
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461387Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163