Minulla on alkanut esiintyä outoja tuntemuksia sydämessä. Tiedän, että on ihan normaalia ja vaaratonta, että välillä sydän lyö epätahtiin ja tulee sellaisia ylimääräisiä voimakkaita lyöntejä. Niitä kai tulee kaikille joskus. Mulla on kuitenkin alkanut tulla niitä nyt muutaman viikon aikana tosi paljon, päivittäin ja usein monta kertaa päivässä, erityisesti makuuasennossa. Aina nukkumaan mennessä ja päiväunille mennessä niitä tuntuu vähän väliä ja tosi voimakkaina. Muutenkin niitä tulee usein monta peräkkäin ja ne tuntuu epämiellyttäviltä, tuntuu ihan kurkussa asti. Toivotrtavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin, koska en tiedä, milllä nimellä noita virallisesti kutsutaan.
Mulla on koko kevään ollut kovaa väsymystä ja voimattomuutta ja se paheni muutama viikko sitten samaan aikaan kun noi sydäntuntemukset alkoivat voimakkaina. En tiedä, että liittyy nuo jotenkin toisiinsa, mutta vähän siltä tuntuisi. Epäilen jotain kilpirauhas- tai lisämunuaishäikkää, koska mulla on jo valmiiksi muutama autoimmuunitauti, joten riski kai on suurentunut. Voisiko esim. Addisonin tauti olla tuon sydänongelman takana? Mun muut oireet sopisivat parhaiten siihen.
Sydämessä jotain vikaa?
25v nainen
3
721
Vastaukset
- 123123
En osaa neuvoa mutta ittellä on sama juttu tullut nyt pari kuukautta sitten että erityisesti nukkumaan mennessä sydän jymäyttää pari kertaa kovasti n. 10 minuutin välein. Samalla ollut myös joskus hengenahdistusta ja en saa näiden takia enää kunnolla unta kun vähän pelottaa onko sydämmessä taas jotain vikaa. Itsellä on siis synnynnäinen sydänvika.
älä tee mitää väkisin,nauti elämästä,sydän varoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760