viedä kehitystä eteenpäin.
Muut tulee perässä voimiensa mukaan.
Kyllä vahvemmilla
2
134
Vastaukset
- viime keväänä
oli useita hyviä kirjoittajia, jotka sieltä poistuessaan sanoivat suomenruotsalaisten pilaavan palstan. Tuohon aikaan suhtauduin yleensä suomenruotsalaisuuteen neutraalisti, koska tunnen useita suomenruotsalaisia todella hienoina ihmisinä.
Olin juuri aikonut alkaa kirjoittamaan siellä, enkä aluksi ollut kärryillä siinä, mistä siellä olevissa riidoissa oli kysymys. Mutta eipä kestänyt kauankaan kun jo sain räyskyttämisessä vahvat päsmärit kimppuuni.
Pääpäsmärin lahjakkuus ilmeni kirjoituksissa, joiden sisältö koski esimerkiksi kidutuslaitteiden kehittämistä. Eräs tällainen laite oli nerokkaasti kehitelty sellaiseksi, että vaimo joutui konttaamaan ympäri olohuonetta ja samalla hänen suuhunsa hihnoilla kiinnitetystä letkusta valui hänen suuhunsa suolituoretta paskaa.
Palstanvalvoja poisti ahkerasti kirjoituksia, eikä siellä tapahtuneista enää saa selvää.
Jossain vaiheessa palstalle ei kirjoittanut kukaan. Sen verran vilkaisin nyt, että sikäli kun tein oikean päätelmän, pääpäsmäri on kyllä siellä. Kirjoittajat ovat niitä, jotka saattavat luulla olevansa armoitettuja ja päsmäreillä ei ole pelkoa kärvistellä kateudesta vihreänä.- palstanvalvonnassa
täälläkin. Jotta itse erottuisi ylimpänä, pitää poistaa kirjoitukset, jotka näyttävät onton ontoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944