Kolmen vuoden yrittämisen jälkeen testi näytti tänäaamuna kahta viivaa :)
Epäilin heti että testi on viallinen, eihän se voi olla mahdollista!
Nyt mietin... Voiko testi olla väärässä? Voinko harrastaa normaalia liikuntaa? Entä rakastelu? Mitä ei saa syödä? Anteeksi tyhmät kysymykset... Olo on vaan uskomaton ja sekava. Tietenkin myös pelottaa että pieni tulee kesken pois.
Raskaana vihdoinkin
5
503
Vastaukset
- adsadsa
sinulle!!!!Ei se testi ole väärässä, hyvin hyvin harvoin on (RFSU kuulemma aika epäluotettava). Varmaankin olet jo varmistanut asian muun merkkisellä testillä. Juuri tänäänhän oli päivän lehdissä tutkimuksesta, että liikunta nimenomaan hyväksi raskausaikana (paitsi rajut lajit yms...) Noista ruuista saat listaa kun vähän googletat: tuorejuustot, jotkut kalat, runsas maksan syönti. pellava, jotkut yrtit ym ym. Meillä meni 5 vuotta esikoisen odottelussa, joten tiedän ttuon epäuskoisen olotilan. Tein varmaan 5 testiä viikon sisällä, enkä oikeestaan uskonut asiaa kuin eka ultran jälkeen... ONNITTELUT VIELÄ ODOTUKSEEN!!!!
- fdljs
tuossa edellisessä viestissä olikin kaikki mitä olit kysynyt!
Onnittelut siis "vain"! =) - Lilliputti Positiivinen
... Mieheni on joutunut tiukkaan selibaattiin, kun ei kukaan vastannut rakastelukysymykseen *nauraa*
Taidan olla ylihysteerinen!
Suuret kiitokset vastauksista! Yritän ottaa rennosti.- miettinyt samaa
että miten on rakastelun laita alkuraskaudessa?
Jostain olen saanut käsityksen että juuri alkuraskaudessa se voisi olla haitaksi sikiölle?
Kuitenkin monissa paikoissa sanotaan, että saa koko raskauden rakastella normaalisti.
Tietäisikö joku paremmin? - että normaalissa
miettinyt samaa kirjoitti:
että miten on rakastelun laita alkuraskaudessa?
Jostain olen saanut käsityksen että juuri alkuraskaudessa se voisi olla haitaksi sikiölle?
Kuitenkin monissa paikoissa sanotaan, että saa koko raskauden rakastella normaalisti.
Tietäisikö joku paremmin?raskaudessa seksistä ei ole haittaa, mutta jos on joskus kokenut alkuraskauden keskenmenon, tulisi seksiä välttää aluksi.
Minun tilanteeni on että istukkani on repeytynyt jo alkuraskaudessa, mikä selvisi vasta rv 15. Lääkäri sanoi, että jos olisimme harrastaneet seksiä, niin todennäköisesti istukka olisi repeytynyt kokonaan ja siten tullut keskenmeno.
Eli kysymys on vaikea, luulinhan minäkin alusta lähtien että raskauteni on normaali, mutta jotenkin vain tuntui siltä ettei seksiä uskalla harrastaa. Ja hyvä niin kohdallani, niin vältimme keskenmenon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944