Itsekiillottuvaa myrkkymaalia pitäisi maalata veneen pohjaan, ja paikallinen kauppias myisi otsikon mukaista tavaraa kohtuullisen edullisesti (23 €/0,75 l; esim. Hempel Mille Xtra 64 €/0.75 l!)
Häiritsevä tekijä tuossa Internatzionaalissa on se, ettei se sisällä kuparia. Mikä siinä sitten eliöitä ja levän kasvua estää? Minkälaisia kokemuksia teillä ko. maalista on?
International Cruiser Eco
9
4124
Vastaukset
- pohjaan
viime vuonna. Kyllä se mulla toimi. En tiedä johtuko se tosta maalista vai siitä, että mulla oli alla vielä hyvä vanha pohja jäljellä. Pohja oli todella puhdas ei yhtään näkkiä ja limaakin tosi vähän!
- uusi vene
Uuteen veneeseeni valitsin Internationalin en Hempeliä, Trilux on tyyppi mutta ensi vuonna sitten ekologisempaa vaihtoehtoa. Hempel hinnoittelu on rohkea Suomessa. Kumpihan noista merkeistä on oikeasti johtavampi? Googlatessa tuntuisio että International on huomattavasti yleisempi kuin Hempel keski-Euroopassa.
- -kokemus
Kun Owlgrip Goldlabel kiellettiin, niin kokeilin yhden vuoden tuota Ecoa pohjassa. Oli sekä limaa, että näkkiä riittävästi venettä talviteloille nostettaessa.
Toisesta veneestä tiedän, että esim. Blakes cruising (Hempel) toimi samana vuonna paljon paremmin. Viereisellä veneellä oli tätä pohjassa, eikä paljoa limaa, eikä yhtään näkkiä.- Kankimies 1
Mitä tuo Blakes Cruisingin "puolikovuus" tarkoittaa? Lähteekö maali pois painepesurilla kuten Hempel Mille?
- -kokemus
Kankimies 1 kirjoitti:
Mitä tuo Blakes Cruisingin "puolikovuus" tarkoittaa? Lähteekö maali pois painepesurilla kuten Hempel Mille?
Eli tarkoittaa itsekiilottuvaa (lähtee irti jo tehokkaalla painepesurilla) ja tarkoitettu hitaille veneille (purjeveneet, uppoumarunkoiset).
Ihan niinkuin Internationalin cruiser eco. - Veneilyä vuoste 1978
-kokemus kirjoitti:
Eli tarkoittaa itsekiilottuvaa (lähtee irti jo tehokkaalla painepesurilla) ja tarkoitettu hitaille veneille (purjeveneet, uppoumarunkoiset).
Ihan niinkuin Internationalin cruiser eco.Olen purjehtinut merellä omalla veneellä vuodesta 1978 eikä koskaan näinä vuosina veneen pohja ole ollut niin KARMEA kuin tämän eco -tuotteen käytön jälkeen. En suosittele ko tuotetta edes vihamiehille !!!
- 17
Veneilyä vuoste 1978 kirjoitti:
Olen purjehtinut merellä omalla veneellä vuodesta 1978 eikä koskaan näinä vuosina veneen pohja ole ollut niin KARMEA kuin tämän eco -tuotteen käytön jälkeen. En suosittele ko tuotetta edes vihamiehille !!!
Suorastaan houkuttelee levää, jopa näkkikin tarttuu tähän maaliin. Ensi keväänä pohjaan jotain tehokkaampaa.
- 17
17 kirjoitti:
Suorastaan houkuttelee levää, jopa näkkikin tarttuu tähän maaliin. Ensi keväänä pohjaan jotain tehokkaampaa.
Tarkoitan siis Blakes Cruising maalia, en alkuperäisen otsikon tuotetta.
- 14
Tässäpä merikkalainen linkki Visalla saa ihmeaineita
http://www.boat-bottom-paint.com/
Eiköhän itärajan takaa saa kaikki maailman aineet, jotka on EU:ssa kielletty. Samalla keikalla voi sitten tuoda hehkulamppuja, jotka on myös kiellettyjen listalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478