Puolueen nimi täysin perusperseestä ja peruskoulusta.
Vaikka puolueen asia on hyvä niin kuka kehtaa tunnustaa olevansa perusperusperussuomalainen eli täysi juntti.
Puolueen nimi on perseestä
6
186
Vastaukset
- homppelit
tulevat mieleen. Ei kovin ihqua.
- Maukka Peruzjätkä
Puolueen nimi jos olisi toinen, niin äänimäärä kasvaisi. Suomen Demokraattinen Kansanpuolue, SDK olisi paljon parempi nimi.
- kerrassaan oiva nimi
Soinilaiseliitissä asuu kuulemma pikkudemareita. Isoveljen hellässä huomassa tuo Soinin ministerinposti sieltä heltiäisi....lyhyessä hihnassa-Tottakai.
- Eeva Salenius/PerusS
"kuka kehtaa tunnustaa olevansa perusperusperussuomalainen eli täysi juntti."
Minä!!! Mielummin juntti, joka tekee töitä oikeiden asioiden puolesta, kuin esim.porvari-Kokoomuslainen, joka puhuu ja puhuu, vaan missä on teot? - perusjunttipuolue
Perussuomalainen on virastokieltä. Peruskoulu, perushoitaja, perusturva... Ei paljon säväytä.
- Perussoinilainen
Olen samaa mieltä. 2-3 prossaa äänistä katoaa tuon typerän nimen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944