Ostin auton jossa on eberspächer –bensalämmitin. Minkään näköisiä käyttöohjeita ei löydä ja yrityksistä huolimatta en ole keksinyt miten kellokytkin toimii, siinä siis neljä nappia digitaalinäytön kulmissa ja yksi alapuolella. Siis pystyisikö joku lyhyesti opastamaan kellokytkimen käyttöä tai kertomaan mistä löytyisi ohjeet laitteeseen. Auto on vuosimallia –87 ja todennäköisesti laite myös, sen verran olen sitä räplännyt että kyllä toimii, lähtee käyntiin ja tuottaa lämpöä. Kiitos!
eberspächer bensalämmitin
3
3143
Vastaukset
- Eberi
Soita maahantuojalle, Wihuri Oy Autolaan
Tuotepäällikkö varmaankin palaa halusta opastaa sinua puhelimitse; ehkäpä Autolasta löytyy manuaalikin kun nätisti pyydät.
Yhteystiedot:
Puh. (09) 415 815 / lämmitintuotteet
Fax (09) 4158 2207
e-mail: [email protected]
P.S. Onnittelut siitä, että osasit kirjoittaa nimen Eberspächer ihan oikein! Siitä on vaikka minkälaisia väännöksiä - yleisin kai Ebersprecher.- aukka
kyllä Wihuri palvelee, laitoin eilen mailin ja tänään tuli postissa täydelliset asennus- ja käyttöohjeet! ja ilman veloitusta! jostain saa vielä kunnon palvelua.
- Harvoin saa
Saman olen minä joutunut tai saannut kokea.
Erittäin ystävällistä ja palvelu henkistä väkeä.
Harvoin missään tänä päivänä mutta täältä talosta ainakin vielä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760