Muutosta kaipaan.

Pukeli 1

Meidän huushollissa on ollut aina se meininki, että minä olen tämän talon siivooja.
Asutaan aika suuressa rakennuksessa, missä tosiaan ikkunan pesua ja lattioiden luuttuamista riittää, etenkin, kun olemme kovia sotkemaan.
Kiinnostaisi tietää auttavatko teidän avio/avopuolisonne teitä tässä hommassa, vai onko niin, että se lankeaa yhdelle ja samalle, kuin Manulle illallinen, niinkuin esim, meillä.

51

1824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      Voisiko opetella elämään siistimmin? Ei se huusholli nyt niin kovin voi kahdella aikuisella likaantua, kun ei ole edes koiria.

      • Pukeli 1

        Nytkin on keskiviikkoon saakka.


    • tai erikseen miten aika sallii. Siivous kuuluu molemmille. Eilen isäntä pesi olkkarin ja keittiön ikkunat,,, ja minä tyttö verhot isossa saavissa kylppärissä;o)))
      Isäntä tekee usein viikkosiivouksen pejantaisin.
      Tampaa matot, imuroi ja pesee lattiat. Ruoan laiton hoidan minä ja leipomiset;)))
      Meillä nuo kotitöiden yhdessä tekeminen on ollut alusta lähtien selkeää. Sillä kellä on enempi aikaa tarttuu siivousvälineisiin.
         

      • sanonta on

        laiska töitään lukee


      • ¨¨¨¨

        valehteletko sika!


      • paskaoot
        ¨¨¨¨ kirjoitti:

        valehteletko sika!

        sikahan se onkin.ei kukaan muu hukkaa hoitoonsa annettuu koiraa


    • Pukeli 1

      Kirjoitin sinulle äsken pitkän litanian ja, kun olin saanut sen valmiiksi, niin viestisi oli taas poistettu. Miksi?

      • rauhassa. Mikäli sinä nyt olet aito pukeli.


      • labla

      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        rauhassa. Mikäli sinä nyt olet aito pukeli.

        Se iänikuinen känkkäränkkä. Ihmettelet varmaan siksi, kun olen tähän aikaan tässä näpyttelemässä, mutta pyhäpäivä, niin mikäs tässä on ollessa kirjallisissa töissä.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Se iänikuinen känkkäränkkä. Ihmettelet varmaan siksi, kun olen tähän aikaan tässä näpyttelemässä, mutta pyhäpäivä, niin mikäs tässä on ollessa kirjallisissa töissä.

        Täällä on hieman erilainen keli kuin eilen ja jätimme mankkarin/makkarin akkunat pesemättä samoin verhot;))
        Joko sulla on sima valmistumassa?? Tänä vuonna en laita enkä laittanut viime vappunakaan. Ostan töistä pari pulloa simaa ja munkit sekä tippaleivät.


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        Täällä on hieman erilainen keli kuin eilen ja jätimme mankkarin/makkarin akkunat pesemättä samoin verhot;))
        Joko sulla on sima valmistumassa?? Tänä vuonna en laita enkä laittanut viime vappunakaan. Ostan töistä pari pulloa simaa ja munkit sekä tippaleivät.

        Minä hoidan meillä leipomisen ihan oikeesti enkä satuile sellaista ja sitten osta niitä mistään;))


      • ex-hatam
        umalehtinen kirjoitti:

        rauhassa. Mikäli sinä nyt olet aito pukeli.

        Onko sinun arvostelukykysi mennyt täysin pilalle???
        Aitoja pukeleitahan on enemmän kuin sinulla koirien jälkeläisiä.


      • kun ei

      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        Täällä on hieman erilainen keli kuin eilen ja jätimme mankkarin/makkarin akkunat pesemättä samoin verhot;))
        Joko sulla on sima valmistumassa?? Tänä vuonna en laita enkä laittanut viime vappunakaan. Ostan töistä pari pulloa simaa ja munkit sekä tippaleivät.

        Leikkisät kloonit ovat nyt ketjussa.
        Hyvää päivänjatkoa sinulle !


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Minä hoidan meillä leipomisen ihan oikeesti enkä satuile sellaista ja sitten osta niitä mistään;))

        leikkii ilman leluja hiekkakasassa. Täältä saat halvalla
        http://www.lelutalo.fi/product_details.php?p=606

        PS napsi koko sarja niin puuhaa riittää läpi suven.


      • Pukeli 1

      • ex-hatam kirjoitti:

        Onko sinun arvostelukykysi mennyt täysin pilalle???
        Aitoja pukeleitahan on enemmän kuin sinulla koirien jälkeläisiä.

        muiden mielestä ollutkaan arvostelukykyä??;)

        Millainen keli on tänään siellä Tampereella?

        Joko Marja on heittänyt talviturkin pois.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Sulle sopii toi kangaskassi paremmin; ROFL 8-

        viime viikolla 0))))Kylläkin sukuni nuorimmille toivoille. Kahdelle reippaalle miehenalulle,,, ei tiedä vaikka heistä jommastakummasta sulkeutuu vielä aikuisena kokki tai rakennusmestari;)))


      • klooni...
        Pukeli 1 kirjoitti:

        Minä hoidan meillä leipomisen ihan oikeesti enkä satuile sellaista ja sitten osta niitä mistään;))

        ...tuntuu elävän omassa pienessä mielikuvitus-
        maailmassaan. Voi orpoa pirua!


      • on,,,
        Pukeli 1 kirjoitti:

        Sulle sopii toi kangaskassi paremmin; ROFL 8-

        tasoa köyhä.


      • voivoi..voivoi..
        klooni... kirjoitti:

        ...tuntuu elävän omassa pienessä mielikuvitus-
        maailmassaan. Voi orpoa pirua!

        voivoi..
        Kirjoittanut: kun ei 27.4.2008 klo 11.23

           edes vittuilu onnistu... :D


      • Pukeli 1

      • ex-hatam
        umalehtinen kirjoitti:

        muiden mielestä ollutkaan arvostelukykyä??;)

        Millainen keli on tänään siellä Tampereella?

        Joko Marja on heittänyt talviturkin pois.

        ainakin täällä mökillä. Lämmintä on jo 16 astetta ja järvi vapaa jäistä.
        Marja kävi eilen ensimmäisen kerran uimassa; oli sillä hauskaa.



      • ex-hatam kirjoitti:

        ainakin täällä mökillä. Lämmintä on jo 16 astetta ja järvi vapaa jäistä.
        Marja kävi eilen ensimmäisen kerran uimassa; oli sillä hauskaa.

        myös minun. Jospa ensiviikolla saisi heitettyä sen talviturkin pois mereen;))
        Nyt on pilvistä meillä eikä niin hieno ilma kuin eilen.
        Isäntä lähtee vaihteeksi katsomaan jalkapalloa tänään.
        Marja on reilu likka ja osaa nauttia elämästä oikealla tavalla. Oletko koskaan nähnyt yhdenkään ihmisen riemulla juoksevan hyiseen veteen vapaaehtoisesti?? (unohda avantouimarit)


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        myös minun. Jospa ensiviikolla saisi heitettyä sen talviturkin pois mereen;))
        Nyt on pilvistä meillä eikä niin hieno ilma kuin eilen.
        Isäntä lähtee vaihteeksi katsomaan jalkapalloa tänään.
        Marja on reilu likka ja osaa nauttia elämästä oikealla tavalla. Oletko koskaan nähnyt yhdenkään ihmisen riemulla juoksevan hyiseen veteen vapaaehtoisesti?? (unohda avantouimarit)

        Uimapaikka lopetettu vuosia vuosia sitten caribiassa järjestetään yhteissaunomista. http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2000-05-15,104:2:47313,1:0:0:0:0:0:


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Uimapaikka lopetettu vuosia vuosia sitten caribiassa järjestetään yhteissaunomista. http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2000-05-15,104:2:47313,1:0:0:0:0:0:

        Aatella voi naku parkoja. Toisaalta tuskin kukaan vaatteet päällä ui,,, uimapukua yleisesti käytetään tai sitten ihan nakuna, kukin tavallaan ja kuka ui missäkin.
        Minä kyllä ajattelin heittää pois talviturkin Rymättylässä,,,,ystävien mökillä,,, kuten niin monina vuosina on tapana ollut.

        Sinulla on mielenkiintoinen kloonattu nikki, ajatella.


    • Meillä on alusta sovittu jako.Tosin hiukan siitä voi liukua joskus tarvittaessa.

      Eli toinen osapuoli hoitaa keittiöhommat kokonaan,minä teen ainoastaan täytekakut,ja joskus jotain herkkuja,jos fiilis iskee.Koiranruuat on myös minun hyppysistä,se taiteenlaji.

      Minä sitten hoidan siivouspuolen,joskus tuo imuroi.

      Pihatyöt on jaettu niin,että kaikki mitä en jaksa/onnistu,ukko hoitaa.Eli suurelta osin minun harteilla. Nurmikon leikkuun ja päävastuun lumitöistä on ukolla.
      Hyvin toi toimii,kun en ole itse mikään keittiönhengetär,ja toisella on taas se taito jo sukuvikana.

      • Louise.

        Onko teillä isoja koiria? Kuolaako ne niin, että pitää pestä seinät ?


      • Pukeli 1

        Minun mies kyllä huoltaa ruohoneikkurin alkukesästä, että kone toimii, kun alan leikkaamaan ruohoa... Osti viime syksynä pienemmän lumikolan ajatellen ehkä, kun tuo vaimo alkaa tulla vanhaksi, niin on kevyempi työntää.
        Kiitoksiakin kyllä saan, hänen mielestään maukkaista ruuista. No, sehän tietysti lämmittää kovasti. Kaksi kertaa päivässä syödään ja kaksi kertaa tiskataan, eli minä tiskaan.
        Kiitos sinulle vastauksesta, nyt täytyy lopettaa. Mies liikehtii vähän siihen malliin, että minun täytyy lähteä laittamaan perunat kiehumaan. Siitä se alkaa.


      • Louise. kirjoitti:

        Onko teillä isoja koiria? Kuolaako ne niin, että pitää pestä seinät ?

        Olipa hauska kymysys :O)

        Sanottaisko nyt näin,että yksi on kuolannut runsaammin,liisterimallia,muut ei.Eli sen aikana aikoinaan täytyi joskus jotain rämmäleitä seiniltä pyyhkiä.Mutta ei niitä seiniä nyt pestä ole tarvinnut.
        Tosin kyllähän noilta hurtilta,isoilta varsinkin jotain jälkiä aina välillä seinille lentelee.
        Mutta sehän kuuluu koirallisen elämään.


      • Loise.
        molossi kirjoitti:

        Olipa hauska kymysys :O)

        Sanottaisko nyt näin,että yksi on kuolannut runsaammin,liisterimallia,muut ei.Eli sen aikana aikoinaan täytyi joskus jotain rämmäleitä seiniltä pyyhkiä.Mutta ei niitä seiniä nyt pestä ole tarvinnut.
        Tosin kyllähän noilta hurtilta,isoilta varsinkin jotain jälkiä aina välillä seinille lentelee.
        Mutta sehän kuuluu koirallisen elämään.

        Kiitos Sinulle asiallisesta vastauksesta ja rapsutuksia koiruleille sekä aurinkoista kesää perheellesi.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        Minun mies kyllä huoltaa ruohoneikkurin alkukesästä, että kone toimii, kun alan leikkaamaan ruohoa... Osti viime syksynä pienemmän lumikolan ajatellen ehkä, kun tuo vaimo alkaa tulla vanhaksi, niin on kevyempi työntää.
        Kiitoksiakin kyllä saan, hänen mielestään maukkaista ruuista. No, sehän tietysti lämmittää kovasti. Kaksi kertaa päivässä syödään ja kaksi kertaa tiskataan, eli minä tiskaan.
        Kiitos sinulle vastauksesta, nyt täytyy lopettaa. Mies liikehtii vähän siihen malliin, että minun täytyy lähteä laittamaan perunat kiehumaan. Siitä se alkaa.

        " Osti viime kesänä...".Voi mahoton :=)
        Olisin kyllä tuossa tilanteessa sanonut,että työnnä itse sillä jo tai työnnä se johonkin,vaikka...

        Ei muuta kuin ukollesi kunnon sulkeiset tottelevaisuustreenit ja sen jälkeen ukko hommiin.Pysyy sitten vähän vetreämpänäkin sinuakin sulostuttamassa,heh.


      • Loise. kirjoitti:

        Kiitos Sinulle asiallisesta vastauksesta ja rapsutuksia koiruleille sekä aurinkoista kesää perheellesi.

        Kiitos samoin :O)


    • on mainittu tehdään fifty/fifty,se kokkaa jolla on intoa sinä päivänä(tänään isäntä)siivoukset hoidetaan yhdessä,isäntä hoitaa pyykit lähes aina,sitä ihoan,pihahommelit tehdään yhdessä.Minä en korjaa autoa ja isäntä ei taas ompele.
      Mutta oliskos jutun juoni siinä,että alusta asti olen selväksi tehnyt kantani:en passaa loppuikääni ketään...paitsi jos minua samalla tavalla välillä passataan ;)

      • Pukeli 1

        vanhojen ja vanhanaikaisten ihmisten, ajassa jälkeenjääneiden jälkeläiseksi.
        Nyt on myöhäistä kiristää suitsista, mutta seuraavassa elämässä sitten laitan sulhasehdokkaan ensitöikseni lattianpesuun ja tarkasti sivusta seuraan miten se sujuu.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        vanhojen ja vanhanaikaisten ihmisten, ajassa jälkeenjääneiden jälkeläiseksi.
        Nyt on myöhäistä kiristää suitsista, mutta seuraavassa elämässä sitten laitan sulhasehdokkaan ensitöikseni lattianpesuun ja tarkasti sivusta seuraan miten se sujuu.

        vaikka toisaalta,täyttää se tuo minunkin ukkoni jo 40 että ei ihan nuorinta sukupolvea ole hänkään =)
        Mutta on tämä mielekkäämpää kun yhdessä voi tehdä näitä usein aika kurjiakin hommia,yksin en millään saisi kaikkea aikaiseksi.


      • Pukeli 1
        davalyan kirjoitti:

        vaikka toisaalta,täyttää se tuo minunkin ukkoni jo 40 että ei ihan nuorinta sukupolvea ole hänkään =)
        Mutta on tämä mielekkäämpää kun yhdessä voi tehdä näitä usein aika kurjiakin hommia,yksin en millään saisi kaikkea aikaiseksi.

        kun on hanskassa, niin alat häärimään, kun pörriäinen, eikä tule mieleensikään, ettet saisi jotakin aikaiseksi.


      • titityytä vaan.
        Pukeli 1 kirjoitti:

        kun on hanskassa, niin alat häärimään, kun pörriäinen, eikä tule mieleensikään, ettet saisi jotakin aikaiseksi.

        Olisko sun vaikeeta opettaa miehellesi, miten keitetään perunat? -vai oletko orjaksi hänelle alkanut alunperin ?

        Vai tiedätkös ylipäätään, mikä on perunoiden ja kananmunien keittämisessä se ero`?


        Tiedän erään turkulaisen koirien kennelin tai siis kasvattajan, joka ei osaa EDES kananmunia keittää- vaan huushollinsa tärkein vekotin on munankeitin;)))


      • Pukeli 1
        titityytä vaan. kirjoitti:

        Olisko sun vaikeeta opettaa miehellesi, miten keitetään perunat? -vai oletko orjaksi hänelle alkanut alunperin ?

        Vai tiedätkös ylipäätään, mikä on perunoiden ja kananmunien keittämisessä se ero`?


        Tiedän erään turkulaisen koirien kennelin tai siis kasvattajan, joka ei osaa EDES kananmunia keittää- vaan huushollinsa tärkein vekotin on munankeitin;)))

        En jaksa nyt vastata. Olen ollut tarjoiemassa yksissä kekkereissä ja minun pitää mennä maate.
        Hyvää yötä.


      • niin joo.
        Pukeli 1 kirjoitti:

        En jaksa nyt vastata. Olen ollut tarjoiemassa yksissä kekkereissä ja minun pitää mennä maate.
        Hyvää yötä.

        Ethän sä ikinä vastaa mihinkään kysymyksiin. Muista nyt kuitenkin käyttää sitä hoitokoiraa edes ulkona iltalenkillä .

        Taidat olla aika onneton imispolo.


      • ohje munan keittämis
        titityytä vaan. kirjoitti:

        Olisko sun vaikeeta opettaa miehellesi, miten keitetään perunat? -vai oletko orjaksi hänelle alkanut alunperin ?

        Vai tiedätkös ylipäätään, mikä on perunoiden ja kananmunien keittämisessä se ero`?


        Tiedän erään turkulaisen koirien kennelin tai siis kasvattajan, joka ei osaa EDES kananmunia keittää- vaan huushollinsa tärkein vekotin on munankeitin;)))

        no voihan vittu, ei osaa munia keittääBYAAAHHHHAAAAAAAAAAA


    • joten kuten "yritetään" tehdä nuo kotityöt tasapuolisesti vaan taidan olla minäkin saannut vanhanajan kasvatuksen koska en ihan aina hyväksy tuon avokin kättenjälkiä:)))

      • Pukeli 1

        näköjään teemme mielummin itse, ennenkuin hyväksymme tuhertajien tuherrusta.
        Kymenlaakso, sun laulusi soikoon, yli kaunihin Suomenmaan!!! Vai mitä Hauvanmamma?


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        näköjään teemme mielummin itse, ennenkuin hyväksymme tuhertajien tuherrusta.
        Kymenlaakso, sun laulusi soikoon, yli kaunihin Suomenmaan!!! Vai mitä Hauvanmamma?

        naulankantaan,,,,hyvä Kymenlaakso.Juureni kyllä ovat tuolla itä-naapurissa,onkohan siintä ollut aikaisemminkin puhetta?


      • valehdella.
        Pukeli 1 kirjoitti:

        näköjään teemme mielummin itse, ennenkuin hyväksymme tuhertajien tuherrusta.
        Kymenlaakso, sun laulusi soikoon, yli kaunihin Suomenmaan!!! Vai mitä Hauvanmamma?

        Vielä kerkeän vastata
        Kirjoittanut: Pukeli 1 27.4.2008 klo 11.52

           Minun mies kyllä huoltaa ruohoneikkurin alkukesästä, että kone toimii, kun alan leikkaamaan ruohoa... Osti viime syksynä pienemmän lumikolan ajatellen ehkä, kun tuo vaimo alkaa tulla vanhaksi, niin on kevyempi työntää.
        Kiitoksiakin kyllä saan, hänen mielestään maukkaista ruuista. No, sehän tietysti lämmittää kovasti. Kaksi kertaa päivässä syödään ja kaksi kertaa tiskataan, eli minä tiskaan.
        Kiitos sinulle vastauksesta, nyt täytyy lopettaa. Mies liikehtii vähän siihen malliin, että minun täytyy lähteä laittamaan perunat kiehumaan. Siitä se alkaa.    

           Vastaa tähän viestiin    
           Kerro kaverille tästä viestistä    Ilmoita asiattomasta viestistä


      • koko ajan
        valehdella. kirjoitti:

        Vielä kerkeän vastata
        Kirjoittanut: Pukeli 1 27.4.2008 klo 11.52

           Minun mies kyllä huoltaa ruohoneikkurin alkukesästä, että kone toimii, kun alan leikkaamaan ruohoa... Osti viime syksynä pienemmän lumikolan ajatellen ehkä, kun tuo vaimo alkaa tulla vanhaksi, niin on kevyempi työntää.
        Kiitoksiakin kyllä saan, hänen mielestään maukkaista ruuista. No, sehän tietysti lämmittää kovasti. Kaksi kertaa päivässä syödään ja kaksi kertaa tiskataan, eli minä tiskaan.
        Kiitos sinulle vastauksesta, nyt täytyy lopettaa. Mies liikehtii vähän siihen malliin, että minun täytyy lähteä laittamaan perunat kiehumaan. Siitä se alkaa.    

           Vastaa tähän viestiin    
           Kerro kaverille tästä viestistä    Ilmoita asiattomasta viestistä

        kaivella vanhoja viestejä ja olla jonkun niskassa.
        En viitsi tähän laittaa rekattua nikkiäsi. Ite satuilet ja valehtelet minkä kerkeät. Inhottava itekseen höpisijä oot. PTHYI


      • voisitko vähän hillitä himo...
        koko ajan kirjoitti:

        kaivella vanhoja viestejä ja olla jonkun niskassa.
        En viitsi tähän laittaa rekattua nikkiäsi. Ite satuilet ja valehtelet minkä kerkeät. Inhottava itekseen höpisijä oot. PTHYI

        Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.

        Varaa oma nimimerkki


        Miksi et xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx rekattuna kirjoita samaa tekstiä?????


      • helvetti!
        hauvanmamma kirjoitti:

        naulankantaan,,,,hyvä Kymenlaakso.Juureni kyllä ovat tuolla itä-naapurissa,onkohan siintä ollut aikaisemminkin puhetta?

        Täällä on kohta joka toisen kirjoittajan sukujuuret itäisessä naapurissa.


    • virtuaali

      Meinaakko tosiaaki, et ku sä kotona muutenki vietät vuorokauet ympäriinsä, niin sun ei sitäkään hommaa tarvis tehä?

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe