kun volvon ohittaa on volvisteilla tapana alkaa roikkumaan säälittävästi mukana ettei olisi niin noloa volvistin kannalta kun ruotsalaisen tinakinneri on ohitettu high-class luokan autolla..
suurinta osaa vituttaa niin paljon että pitää alkaa ajaa nilkkasuorana niin paljon kuin alitehoisista paskoista lähtee.. noh perään ovat jääneet ja perässä tulevat aina pysymään.. joka tapauksessa.. että voisitte mennä ja ajaa ne ruosteenraiskaamat laiskat paskanne suoraan mereen pilaamasta suomen teitä.
kaikki volvot yrittävät ajaa kilpaa
7
861
Vastaukset
- Saab
Volvot ovat muodottomia möhkäleitä, ja aivan liian painavia vanhanaikaisista rakennelmistaan johtuen, lisäksi mitoitettuna alitehoiseen Renaultin moottoriin-Mitsu alustaan. Paskoja nämä ovat,ja jotkut kehtaavat vielä elvistellä tuollaisilla mitäänsanomattomilla autoa jäljittelevillä romuläjillä.Toihan on ihan sekasikiökin,laatuautojen jätepaloista kasattu, mikä on tuotantohihnoilta hylkytavarana poistettu epäkuranttina tavarana. Tuloshan ei silloin voi ollakaan muuta kuin mitäänsanomaton.
- _-_-_
Amispelle on herännyt taas jostain kolosta.
- corolla
Helpottiko?
Jos helpotti kirjoituksesi täytti tehtävänsä.
( järkyttävän paljon noita avohoitopaikkoja ) - 80% vakionopeus päällä
Niitä mese tai saab kuskeja joita näkee Tampere-Helsinki moottoritiellä.
Ajavat lujaa ohi ja sitten pari kilometria ovat taas edessä.
Jos ostaa mesen tai saabin, niin kai olisi varaa ostaa toimiva vakionopeussäädin.
Näitä nykyjöitä näkee kyllä paljon ja on niitä Volvo kuskeissakin, mutta enemmän kylläkin Mersu, Bemari ja Saab rintamalla puhumattakkaan niistä japsirimpuloista, jotka juuri ja juuri jaksavat pitää sen 120 10 nopeuden. Pakko on kuitenkin yrittää. - V-TEC
Kaikki volvokuskit o ihan paskoi, sit ku mä saan kortin mä käyn hakee Honda Civic Type-R V-TEC Biturbon saxasta, mä oon jo säästänyt rahat siihen. Sit mä kiihdytän ainaki 3s 0-100 nii et volvot jää!!! V-TEC Mugen GTi forever rulezzz!!!!
- ...
teini hurmosta ostaa joku hondan paska,osta auto,älä kertakäyttö autoa,sitä paitsi"Onkohan se ajokortti sulle sit niin hyvä ratkaisu?"Ei tod.
- Volvo Puranen
Täten ilmoitan että minun Volvoni on asian mukaisesti ruostesuojattu Finikor liikkeessä.No mitenkä on Baijerilaisen laita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847