Housujen päältä,tytöt?

Mies utelee

Oletko koskaan puuhaillut itsesi kanssa housujen
tai hameen läpi ? Voitko rakastella itsesi orgasmiin
asti tällä tavalla vai onko kyseessä pieni 'lämmittely' ?
Haittaako mahdollinen kostuminen ?

Oletko joutunut turvautumaan tällaiseen tapaan
paikan tai tilanteen vuoksi kun vaatteiden vähentä-
minen/avaaminen olisi ollut liian uskaliasta ?

En tiedä, miksi asia minua niin kovasti
kiinnostaa, mutta olisin utelias kuulemaan
vastauksia.

18

20417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neito86

      olen kyllä...

      voin ihan hyvin...

      ei todellakaan haittaa...

      ikävä kyllä oon joutunu näin tekemään...

      mitekäs asia sua näin kiinnostaa;)

      • Poju18

        Missä tilanteessa olet tehny tätä "vaatteiden läpi" touhua? Tuntuuko hyvältä? Onko siitä mitään iloa?


      • Mies utelee

        Milloin olet viimeksi hyväillyt itsesi orgasmiin vatteittesi päältä ? Mitä sinulla oli ylläsi ?

        Kun nainen tekee sen vaatteiden päältä on tilanne yhtäaikaa ihan säädyllinen ja toisaalta äärimmäisen intiimi ja eroottinen...

        Oletko koskaan tehnyt sitä jonkun nähden ?

        Tekisitkö, jos pyydettäisiin...


      • neito86
        Mies utelee kirjoitti:

        Milloin olet viimeksi hyväillyt itsesi orgasmiin vatteittesi päältä ? Mitä sinulla oli ylläsi ?

        Kun nainen tekee sen vaatteiden päältä on tilanne yhtäaikaa ihan säädyllinen ja toisaalta äärimmäisen intiimi ja eroottinen...

        Oletko koskaan tehnyt sitä jonkun nähden ?

        Tekisitkö, jos pyydettäisiin...

        teitäpäs asia kiinnostaa;)

        viimeksi tein sen perjantaina kesken historian tunnin taka rivissa ja yllä oli ohkaset housut ja hihaton toppi...

        miettikää siitä;)


    • jonna

      mä oon kun on äkkiä tehnyt mieli niin hieronut pikkarien läpi. onnistuu vaik kosketuspinta ei oo niin hyvä. jotkut kaverit tykkää kun farkunsauma hinkkaa niitä kivasti kun vaikka kävelee tuolla kaupungilla. mua ei sellanen tai sit vois sitäkin kokeilla.

      • Mies utelee

        Vaikka heti tänään. Kai omistat sopivan kireät farkut? Voit myös miettiä, laitatko pikkupöksyt alle vai etkö ?

        Ja sitten kävelylle kaupungille...

        Kerrot sitten, miten sujui. Tuliko farkkujen etumukseen tummempi kohta ??


    • nainen28

      Ja hyvältä tuntuu!

      Eli naisella ei ole kyllä mitään ongelmaa onanoida vaikka täysissä pukeissa. Ja orgasminkin voi saada vaatteet päällä ihan helposti. Joskushan fiilis on jo pelkistä fantasioista niin kiimainen, että ei tarvita kuin pieni kosketus sinne (vaikka farkkujen sauman hipaisu) ja aaaah...

      Itse olen tyydyttänyt itseäni vaatteet päällä esim. töissä, kun kesken työpäivän on tullut pakottava tarve... Ja sitten tulee mieleen myös pari kertaa rannalla aurinkoa ottaessa, vaikka silloinhan vaatetus on aika vähäinen. Olen maannut vatsallani kuumalla hiekalla ja painanut pimppiä maata vasten ja saanut ihanan orgasmin...

      Että sellaista teille tiedoksi, uteliaat pojat/miehet (:

      • pölhökustaa

        kuinka yleisesti naiset tekevät sen .ja minkä ikäiset rouvatkinko vai yksinäiset


      • Mies utelee yhä

        Ja millaisia pikkupöksyjä ?

        Mikä saa sinut kiihoittumaan työpaikallasi niin, että et voi olla koskettelematta itseäsi ?

        Onko sinulla oma huone...


      • Eeva 53
        pölhökustaa kirjoitti:

        kuinka yleisesti naiset tekevät sen .ja minkä ikäiset rouvatkinko vai yksinäiset

        Oli rouva tai neiti. Uskovaiset ei tee, pelkää että joutuu helvettiin. Kaikki muut tekee. ne jotka sanoo ettei tee valehtelee PS:uskovaisetkin tekee sitä mutta salaa peiton alla ettei jumala näe;)
        Kuinka usein riippuu siitä miten haluttaa..joskus enempi joskus vähempi.


      • Anonyymi
        pölhökustaa kirjoitti:

        kuinka yleisesti naiset tekevät sen .ja minkä ikäiset rouvatkinko vai yksinäiset

        Jos nopeat niin aina vaatteen päältä, tuntuu paremmalta kun kosketus ei ole niin suora.
        Klitoris ei aina kärsi ihan suoraa kosketusta,siksi se piilottelee huppunsa allakin.


    • K(a)isu 84

      sitä aika useinkin. koulussa, bussissa, rannalla... joskus toi farkkujen hankaaminenkin on tosi kiihottavaa. joskus sängyssä laitan tyynyn haarojen väliin ja hankaan siihen.

      • Pekka

        No miten tytöt fillaroidessa, satulan hankaus intiimejä paikkoja vasten, olen kuullut että moni saa siitä kovastikin namia?


      • Anonyymi
        Pekka kirjoitti:

        No miten tytöt fillaroidessa, satulan hankaus intiimejä paikkoja vasten, olen kuullut että moni saa siitä kovastikin namia?

        Kauan sitten lukion pihalla oli paljon pyöriä,me nokkelina poikina nostimme tyttöjen pyöristä satulat pikkasen ylemmäksi ja kärkeä pystyyn
        Seuraavana aamuna odottelimme tulijoita,ilmeistä päätellen kaikki eivät olleet tyytyväisiä ajokokemukseen


    • Anonyymi

      Kerran mä sormetin itseäni mulla oli farkut niin mä avasin vetoketjun vedin pikkarit sivuun laitoin sormetsisään

    • Anonyymi

      Ohuen tuulipuvunkankaan läpi on varmaan kiva hyväillä pillua. Tuntuu hyvältä ja kostuu kivasti housujen läpi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse käytän juurikin tuulihousuja. Toisilla liukkailla tuulihousuolla hinkkaan pillua. Tulee nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe