Hitto, minua naurattaa.
Olen tämän forumin valittaja. Kirjoitan anonyymisti päivästä toiseen.
Suuri ilonaiheeni on, että sentteihin osallistuneet voivat saada verorästit palkinnoistaan. Olen iloinnen.
Esim tonnin voitosta voi mennä satanen veroa, ja haha. Ainakin minulle se on liian suuri rahasumma. Vaikka voittaisin tonnin eedestä kamaa, en halau maksaa satasta veroa.
Lisäksi itkettää. Kun senttihuutokaupat loppuvat, en voi kijoittaa enää tänne 34 nimierkillä päivässä.
Lisäksi voin joutua vielä TÖIHIN, kun leipäammattini loppuu, täälllä lasetus.
Helpotti. Onneksi kukaan ei ole huomannut, että vain minäminäminä olen täällä. Form hiljenee aina tyystin, kun painun DTM:n juhlimaan pävän savutukseani.
t: saat ensin , Paiholasta
Verot
3
333
Vastaukset
- saat ensin, olet ymmärtänyt...
Minua ei veroseuraamukset rassaa.
Enemmän rassaa se, ettei Fiksuhuudossa tehdä selväksi, että se on PELI, jossa voi hävitä rahansa, vaan se markkinoi itseään "innovatiivisena internetostamisen uutena kauppamuotona" ja käyttää hyväksi hyväuskoisia ihmisiä.
Sitä paitsi sinullekin tiedoksi, saat ensin, ettei muutaman satasen mokkamasterista napsahtavasta mokkamasterista kukaan ole huolissaan. Sitten kun yli 20 000 euron autosta napsahtaa vero maksettavaksi niin se on ikävämpi juttu, sillä Fiksuhuuto antaa ymmärtää, ettei veroa tarvitse maksaa, koska ovat mielestään kauppa.
Viranomaisten mielestä Fiksuhuuto on PELIÄ, ja kun siitä yli 20 000 euron autosta napsahtaa se vero päälle, niin parempi kuitenkin ruveta miettimään rahoitusta sille.- mokkamasterin verosta kukaa...
mokkamasterin verosta kukaan ole huolissaan, korjaus
- voit..
mokkamasterin verosta kukaa... kirjoitti:
mokkamasterin verosta kukaan ole huolissaan, korjaus
..sanoa ettei kukaan ole huolissaan?? Minä olisin, jos sen voittaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050