Suomen komein nainen!

Hale

Kuka se muuten on? Vastatkaapa tällä palstalla!

12

3430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Mun muijahan se on suomen kaunein.

• Frank Armoton

Jos kerran julkkiksista puhutaan niin kyllähän se Heinis on yhä edelleen. Jaettu kakkostila: Laura Jurkka/Kaarina Hazard. Onnea voittajille!

• Johnny Knoxville

Siis se suomen kaunein on Heli Koivula

• mies savosta
        Johnny Knoxville kirjoitti:

Siis se suomen kaunein on Heli Koivula

Sillähän vois heittää keihästä..

• Madkö?

Enpä osaa yhtä parasta sanoa mutta tässä ois aika kova lista...

Kirsi Salo
      Kirsi Ranto
      Marja Salo
      Viivi Avellán
      Johanna Piipponen
      Pihla Penttinen
      Ninja Sarasalo
      Henna Vänninen
      etc..
      etc...

• teinigootti

Mitä kaunista on Ninjassa? Makunsa kullakin ja mallihan se tytsi on, mut minusta lähinnä siksi että on niin erikoisen näköinen ja hyväkroppainen. Ei kaunis. Ei edes nätti.. Enkä pahalla sano, vaan uteliaisuudesta. Enpä minäkään missi ole.

Oma ehdotukseni olis ehkä karita tuomola tai Nylon Beatin Erin. Mut pihla on kans jees :)

• Madkö?
        teinigootti kirjoitti:

Mitä kaunista on Ninjassa? Makunsa kullakin ja mallihan se tytsi on, mut minusta lähinnä siksi että on niin erikoisen näköinen ja hyväkroppainen. Ei kaunis. Ei edes nätti.. Enkä pahalla sano, vaan uteliaisuudesta. Enpä minäkään missi ole.

Oma ehdotukseni olis ehkä karita tuomola tai Nylon Beatin Erin. Mut pihla on kans jees :)

Niin no, tämähän on tämä ikuinen makuasiajuttu... Ja ei minusta naisen tarvitse olla "kaunis" ollakseen "kaunis", niin omituiselta kuin se kuulostaakin... Mielestäni "rumakin" voi olla "kaunista"... Esim. ihanne naiseni voisi olla väliltä 16-40 v, värillä ei väliä, rintojen koolla ei väliä, pieni tahi iso peppu, 50-100 kg, 150-180 cm etc... että varmaan vähän voi selittää "outoja" vastauksiani...

• Kuningas

Siis oma rakkaani Olavi on kaunein! *pussaa olavia*

• KOMEIN

USKOKAA TÄI ÄLKÄÄÄ

• KOMEIN

USKOKAA TÄI ÄLKÄÄÄ

• komee

Benita on komea kuin hevonen

• joo

joo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe