Kuka se muuten on? Vastatkaapa tällä palstalla!
Suomen komein nainen!
12
3430
Vastaukset
- mies
Mun muijahan se on suomen kaunein.
- Frank Armoton
Jos kerran julkkiksista puhutaan niin kyllähän se Heinis on yhä edelleen. Jaettu kakkostila: Laura Jurkka/Kaarina Hazard. Onnea voittajille!
- Johnny Knoxville
Siis se suomen kaunein on Heli Koivula
- mies savosta
Johnny Knoxville kirjoitti:
Siis se suomen kaunein on Heli Koivula
Sillähän vois heittää keihästä..
- Madkö?
Enpä osaa yhtä parasta sanoa mutta tässä ois aika kova lista...
Kirsi Salo
Kirsi Ranto
Marja Salo
Viivi Avellán
Johanna Piipponen
Pihla Penttinen
Ninja Sarasalo
Henna Vänninen
etc..
etc...- teinigootti
Mitä kaunista on Ninjassa? Makunsa kullakin ja mallihan se tytsi on, mut minusta lähinnä siksi että on niin erikoisen näköinen ja hyväkroppainen. Ei kaunis. Ei edes nätti.. Enkä pahalla sano, vaan uteliaisuudesta. Enpä minäkään missi ole.
Oma ehdotukseni olis ehkä karita tuomola tai Nylon Beatin Erin. Mut pihla on kans jees :) - Madkö?
teinigootti kirjoitti:
Mitä kaunista on Ninjassa? Makunsa kullakin ja mallihan se tytsi on, mut minusta lähinnä siksi että on niin erikoisen näköinen ja hyväkroppainen. Ei kaunis. Ei edes nätti.. Enkä pahalla sano, vaan uteliaisuudesta. Enpä minäkään missi ole.
Oma ehdotukseni olis ehkä karita tuomola tai Nylon Beatin Erin. Mut pihla on kans jees :)Niin no, tämähän on tämä ikuinen makuasiajuttu... Ja ei minusta naisen tarvitse olla "kaunis" ollakseen "kaunis", niin omituiselta kuin se kuulostaakin... Mielestäni "rumakin" voi olla "kaunista"... Esim. ihanne naiseni voisi olla väliltä 16-40 v, värillä ei väliä, rintojen koolla ei väliä, pieni tahi iso peppu, 50-100 kg, 150-180 cm etc... että varmaan vähän voi selittää "outoja" vastauksiani...
- Kuningas
Siis oma rakkaani Olavi on kaunein! *pussaa olavia*
- KOMEIN
USKOKAA TÄI ÄLKÄÄÄ
- KOMEIN
USKOKAA TÄI ÄLKÄÄÄ
- komee
Benita on komea kuin hevonen
- joo
joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027