Hei, täydennättekö (muutoin niin heikkoa) ruokavaliota vitamiinilisillä?
Itse syön kalsium-magnesium-D-vitamiinia purkista.. Kaapissa on myös kalaöljykapseleita (EPA, AHA, rasvaliukoiset vitamiinit) ja B-vitamiinilisä (varmaan kaikki B-vitamiinit siinä)
sekä monivitamiini-kivennäisainetabletteja/poreita.
Mutten syö kaikkia päivittäin..
Pyrin myös syömään proteiinia joka aterialla..niin jaksan paremmin tehä kaikkea (liikkua, opiskella, seurustella..)
Syöttekö vitamiinilisiä?
4
472
Vastaukset
- Syön niitä
Kun en syö lihatuotteita ja muutakin ruokaa vähän vain niin pakotettiin syömään vitamiineja! Ihan hyväksihän ne vaan on.
- fat ass fat ass
olen kuullut että paino putoaa paremmin ku saa hyviä rasvoja.. syön päivässä 1 kpl omega3 kapselin, siinä samassa on A,D,E ja B6 aj B14 vitamiinia.. ettei hiukset lähde päästä :P
- haaa väärin
omegoita tulee kylläkin syödä 2kpl per päivä..:D
ps. eikä ne auta mitään, jos et saa oikeaa rasvaa
- AngelWhite
päiväs:
1 multivita
2 omega3 (EPA DHA)
2 kalkkitablettia
4-8 tonalin (CLA)
(2 nesteenpoisto)
ja noi imeytyy ku syön nykyään 1000 kcal päiväs (yh, mut pakko, säästöliekille meni mul, puoltoist viikkoo syömät viikko 400, ei tippunu paino, pakko syödä nyt enemmän ja liikkuu, ahdistaa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780