Kun kohta on tulossa kesä niin voiko kilpikonnaa pitää päivät ja yöt parvekkeella laatikossa jos on tosi kuuma. jos kilpikonnalle antaa liikaa voikukkia tuleeko sille maha kipeäksi.Kivaa kesäää kaikille kipikonnille
SUMMER
1
501
Vastaukset
- Kvibergsmyran
Kyllähän konna voi olla parvekkeella laatikossaan kuumanakin kesänä jos sillä vain on kostea hiekka/multaseos mihin se voi kaivautua. Sillä pitää myös olla mahdollisuus mennä varjoon ja myös matala vesiallas mihin konna mahtuu "uimaan" ja saa juodakseen. Voikukanlehtiä ainoana ruokana ei ole hyväksi, ruoka pitää olla vaihtelevaa. Ota selvää mitä konna voi syödä. PAT on aina oltava sen ulottuvilla.Minunkin konnani asustelee parvekkeella ja luulen että sillä on hyvät olot , otan sen ulos luontoon jaloittelemaan aina välillä mutta tarkan valvonnan alla. Oikein mukavaa kesää sinulle sekä kaikille muille kilpiksien omistajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574