BMW 525i etupää kolisee

ZLAM

Ilmeisesti iskarin yläpäät menny, pystyykö pulttikoneella vetämään miten tiukalle yläpään pultin?

6

1293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZLAM

siis...

• E34

hieman, jos kertoisit millaisessa tilanteessa kolisee. Onko tuloksena jatkuvaa kolinaa vai yksi _järeämpi_ klonk? Muutoin vastaus tuohon alkuperäiseen viestiisi on: joko etutukivarsi tai taaempitukivarsi tai raidetangonpäät tai iskarinyläpää tai koiranluut tai simpukka tai jopa apusimpukka. Harvemmin käsittääkseni tuo iskarinyläpää kolisee, mutta mahdollinen.

• vika

Uskoisin kolinan tulevan etuvakaajan rajoittimista eli koiranluista. Iskarin yläpäästä kolina lähtee harvoin ja älä missään nimessä mene pulttikoneella niitä yläpään muttereita kiristämään... Kuusiokolo-avain ja lenkki riittävät!

• ZLAM

eli kolisee jatkuvasti, maantiellä vähän rauhoittuu.

• Mico

Minulla on saman tyylinen ongelma,
      katsastusmiehelle sanoin että yrittää nyt katsoa että mikä siellä on löysällä, mutta ei se löytänyt väljää mistään. Olen itse kanssa miettinyt että voisiko iskarin yläpäässä olla esim. siinä laakerissa vikaa, josta tuo "klonk" aiheutuu.

Norm. ajossa ei huomaa, mutta jos esim kiihdyttää paikaltaan ja sitten jarruttaa voimakkaasti, niin silloin kuuluu tuo ääni. Eli kiihdytyksessä "klonk" ja jarrutuksessa taas "klonk".

Vasemmasta etukulmasta kuuluu, mutta mistä sieltä?
      Olen tarkastanut että iskarin "patruuna" on kiristetty tiukasti, eikä yläpäässä oleva mutterikaan ole löysällä.

• Fogerty

Mulla "klopina" taitaa kuulua simpukasta. Koska muualta väljyyttä ei lyötynyt. Vaihdan iskarit ensi viikolla, katsotaan mitä vaikuttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe