Terve vaan Laura1. Nyt ollaan eka sivulla, mutta ei välttämättä tällä tahdilla kauhean kauaa.
Mutta juu, mennäänpäs asiaan:
Vähän ihmetytti itseänikin tuo kova rääkki, mistä Sheddeni puhui. Kun väkisinkin heijastan tietoni/kokemukseni Jukka Jalosen aikaiseen HPK:hon, ja heidän harjoitteluunsa, ja täytyy sanoa, että se oli "hiukkasen" eri maata.
Toki tajuan, että nyt on kysymys maajoukkueesta eikä seuratason asioista, mutta silti pelkään Sheddenin vetävän joukkueen vähän piippuun. Nyt pitäisi olla meneillään hiomiskuviot, pienimuotoisemmat kuntotreeniit ja herkistelyt eikä mitkään maratoninvetämiset. Ihmetyttää.
JJ ei koskaan harjoituttanut porukkaansaa piippuun, tai rääkännyt erityisen kovaa. Ne treenas aika lailla uniikilla systeemillä, mikä tuotti aivan loistavia tuloksia. Kyllähän sen tässä kaikki tietää, mitä silloin oli...jotenkin en sen ajanjakson jälkeen luota noihin Sheddenin pelikuvioihin tai paljon muuhunkaan toimintaan.
Tietty, aika sen vasta näyttää onko joukkue mitenkään piipussa tms. että en nyt rupea tuomitsemaankaan kun en ole nähnyt. Mutta oli miten oli ja meni miten meni, odotan vesi kielellä Jalosen aikakauden alkua. Mites sinä?
Eka sivulla
9
307
Vastaukset
- Make, Ipa-fani
Mää oon kans vähän ihmetelly, miks Shedden piti ottaa tähän väliin, miksei Jalosta suoraan? En oo keksiny yhtään kunnollista syytä. Jalonen on huippumies, kun ajatellaan millä resursseilla se Kerhon vei mitalleille. No, toivotaan, ettei Shedden pudota Leijonia b-sarjaan :), ja Jaloselle tulee hyvä paikka sit aloittaa.
- Laura1
taitavat odottaa lähes kaikki:)Shedden on kyllä surullinen luku narrienkin historiassa,vaikka onhan siellä muitakin sivuja. Kuitenkin Jokerit olisi aivan varmasti eri johdolla olleet mitalipeleissä.Nyt mielikuva, joka jäi Sheddenin peluutuksesta oli pelkkä ykköskenttä,jota kans käytettiin aivan surutta ja järkyttäviä minuutteja.
Tiedän kyllä,että on pelaajia,jotka suorastaan vaativat valtavia minuuttimääriä,mutta eiköhän tuo Leinokin saanu jo sellaisia lukemia,että pois alta!Ei kukaan kone ole.
Mistä tullaankin tähän harjoitusrääkkiin.Tietysti on mahdollista,että media taas suurentelee sanaa "rääkki",mutta kun kyseessä on Shedden,niin mitä tahansa voi odottaa,paitsi jackpottia;)
Liigajoukkueiden pelaaminen on tietysti sinänsä eri kuvioinen,kun rosteri on suht´ vakio.Maajoukkue taas kerää pelaajia sieltä sun täältä hektiseen viikon parin prosessiin, jossa tietyllä tapaa pitäs asiat olla jo hanskassa. Ei ole enää edes aikaa hirvittäviin rääkkäjäisiin, eikä se ole edes tarpeellista. Näkisin sinun laillasi,että ketjujen hiominen on tärkeää ja erikoistilanteiden peluutus harjoituksissa.Niitä tulee varmasti ja katsoisin,että ne ovat tilanteita,joista maalit yleensä tulevatkin.
Shedden sotkee mielellään ketjuja,jos ei heti suju mielensä mukaan ja tässä näen tietyn huolenaiheenkin. Rosterissa on tietysti pelaajia,jotka tuntevat jo toisensa ja heidän peluuttaminen voi olla helpompaakin, mutta kyllä pelaajien pitää saada hallittua ketjujensa tilanne niin,että niitä muutoksia ei ainakaan kovin rajusti tehdä kesken pelin.
Siellä on kuitenkin toisilleen vieraita pelaajia,joiden pelintuntemus ja toisensa pelaamistapa voi olla vähän hakusessa, niin että se tulisi sellaisesta kärsimään.Henkilökemiat ovat avainsanoja.
Kyllä tietynlaiset vakiokuviot, jotka on sovittu, pitäisi kyetä toteuttamaan, kun ollaan tutustuttu tämän viikon sisällä toistensa ominaisuuksiin pelata.Ei niitä ihan heittämällä lennosta vaihdella enää.
Annetaan ny Sheddenille tilaisuutensa, vaikka kieltämättä mua hirvitääkin!Koko ajan ajattelen mielessäni, että kumpa Jukka voisi vaikuttaa taustalta enemmän:)Noh, eihän täs enää monta päivää ole,joten ollaan sitten taas viisaampia.
Laitoin tuonne avaukseen,jossa hahmotellaan ketjuja oman näkemykseni. Olisi mielenkiintoista nähdä omasi myös.Jos viitsit, niin käyhän laittamas.- Minä_vain
Niin missä se sinun avauksesi on niistä Leijona -kentällisistä? Kun en minä löydä mitään! :/
Juuh, ei tässä voi kai kun odottaa vaan ja katsoa, mitä tuleman pitää. Kummola tuossa juuri siteerasi, että Shedden oli harkittu riski. No eipä tuokaan lausunto järin paljon lohduta kisoja ajatellen.
Jaloselle Shedden toimii kilpenä, että hän voi rauhassa astua sisään maajoukkueeseen. Sen takia ymmärrän tällaisen yhden vuoden sopimuksen, mutta olen silti tyytyväinen, että se päättyy pian.
Toivotaan parasta, pelätään pahinta. - Laura1
Minä_vain kirjoitti:
Niin missä se sinun avauksesi on niistä Leijona -kentällisistä? Kun en minä löydä mitään! :/
Juuh, ei tässä voi kai kun odottaa vaan ja katsoa, mitä tuleman pitää. Kummola tuossa juuri siteerasi, että Shedden oli harkittu riski. No eipä tuokaan lausunto järin paljon lohduta kisoja ajatellen.
Jaloselle Shedden toimii kilpenä, että hän voi rauhassa astua sisään maajoukkueeseen. Sen takia ymmärrän tällaisen yhden vuoden sopimuksen, mutta olen silti tyytyväinen, että se päättyy pian.
Toivotaan parasta, pelätään pahinta.Toi "joukkue hahmottumassa".En avannut omaa juttua vaan kirjoitin toisen avaukseen.Siinä oli tää hahmotelma aluksi:
"T.Ruutu-M.Koivu-J.Lehtinen (J.L käsittääkseni on tulossa,jos putoaa?)
V.Peltonen-O.Jokinen-J.Jokinen
S.Bergenheim/A.Pihlström-N.Kapanen/J.Immonen-E.Pirnes. Monta vaihtoehtoa tässä, Kontiolakin olisi mahdollinen keskelle!Immonen pelasi harkan kanukkeja vastaan hyvin.Bergenheimin jäähyalttius voi olla murhaavaa.Emme kestä jäähyjä tuskin ollenkaan!
Pyörälä/Hahl/Petrell. Speden pitäisin edelleen rosterissa.Joukkueen taatusti aliarvostetuin, monipuolinen ja nöyrä raataja.
Hannes YV:lle.Kova kuti viivalta ja RIGHTIN pelaaja!Sellainen tarvitaan, eikä noissa muissa taida sitä olla.
JOS se Selänne viitsii vaivautua,niin kaipa se sitten ykköseen on istutettava ,jos kerta maalitykkejä tarvitaan useampaan ketjuun.Mut sit menee kentät uudelleen järjesteltäviksi, joten meen näillä tiedoil,joita ny on.
Pakkiparit vois olla vaikka:
Pitkänen-Väänänen
Lepistö-Jokela/Niskala?
Salmela-Koistinen
Kukkonen mukaan välittömästi,jos putoaa.Siinä taistelijan esikuva ja monipuolinen pakki!
Pitäisikö luoda katse jonnekin taivaisiin ja rukoilla,että:päästä meidät Saravosta;)) "
Muutoksiahan tohon on tullut,koska Pitkänen loukkaantu ja Selänne tuli.Varmaan vielä tulee putoavasta Nhl-jengistäkin jokunen.En siis laita uutta koostumusta vielä.
Laita vaik tähän oma arviosi:) - Laura1
Laura1 kirjoitti:
Toi "joukkue hahmottumassa".En avannut omaa juttua vaan kirjoitin toisen avaukseen.Siinä oli tää hahmotelma aluksi:
"T.Ruutu-M.Koivu-J.Lehtinen (J.L käsittääkseni on tulossa,jos putoaa?)
S.Bergenheim/A.Pihlström-N.Kapanen/J.Immonen-E.Pirnes. Monta vaihtoehtoa tässä, Kontiolakin olisi mahdollinen keskelle!Immonen pelasi harkan kanukkeja vastaan hyvin.Bergenheimin jäähyalttius voi olla murhaavaa.Emme kestä jäähyjä tuskin ollenkaan!
Pyörälä/Hahl/Petrell. Speden pitäisin edelleen rosterissa.Joukkueen taatusti aliarvostetuin, monipuolinen ja nöyrä raataja.
Hannes YV:lle.Kova kuti viivalta ja RIGHTIN pelaaja!Sellainen tarvitaan, eikä noissa muissa taida sitä olla.
JOS se Selänne viitsii vaivautua,niin kaipa se sitten ykköseen on istutettava ,jos kerta maalitykkejä tarvitaan useampaan ketjuun.Mut sit menee kentät uudelleen järjesteltäviksi, joten meen näillä tiedoil,joita ny on.
Pakkiparit vois olla vaikka:
Pitkänen-Väänänen
Lepistö-Jokela/Niskala?
Salmela-Koistinen
Kukkonen mukaan välittömästi,jos putoaa.Siinä taistelijan esikuva ja monipuolinen pakki!
Pitäisikö luoda katse jonnekin taivaisiin ja rukoilla,että:päästä meidät Saravosta;)) "
Muutoksiahan tohon on tullut,koska Pitkänen loukkaantu ja Selänne tuli.Varmaan vielä tulee putoavasta Nhl-jengistäkin jokunen.En siis laita uutta koostumusta vielä.
Laita vaik tähän oma arviosi:)Laitoin tän koostumuksen myös tuonne toisaalle,jossa kyseltiin Suomen ketjukoostumuksia.
Ei näyttäs apuja tulevan tuolta Nhl:stä ja niitä kai johto on lähinnä venannu.Eli näil sais mun mielestä mennä:
T.Ruutu-M.Koivu-T.Selänne
A.Pihlström-N.Kapanen-E.Pirnes
M.Pyörälä/R.Hahl/L.Petrell/S.Bergenstein.Nää kaksi samankaltaisia.Ehkä Petrell sittenkin kotio.Pyörälä on ihan oikeesti korvaamaton raataja tässä ketjussa ja pelaa hyvin monipuolisesti.Älkää antako Kärppätaustan ainakaan vaikuttaa negatiivisesti!
Hannes ehdottomasti erikoistilanteisiin viivalle kovan kutinsa vuoksi ja onpa vielä RIGHTIN pelaajakin!Lisäksi Hannes on kehittynyt huimasti muutenkin.Hän on kuitenkin niin täysin mielialapelaaja,että jos on kova fiilis,niin on Leijonien kantavia voimia,jos ei,niin on tosi laiska ja se näkyy kyllä.Riski pelaaja tietyllä tapaa siis.
Immonen voisi olla varalla sentterinä.Hän voi kyllä pudota, kun sentteripuoli alkaa olla melkoisen täys ja Jarkko on kuitenkin niin sentteri ku olla ja voi,eikä hänelle ole oikein muutakaan paikkaa olemassa.Tää koitunee hänen lähtöönsä joukkueesta ikävä kyllä.
Pakeista vaikee sanoa,kun ei oikein kunnolla toisistaan mun silmis erotu,mut laitetaan ny vaikka seuraavasti:
Koistinen/Väänänen
Salmela/Lepistö
Niskala/Jokela -tästä parista täytyy sanoa,että ei oikein mitään tuntumaa!A-J.Niemikin tietysti mahdollinen.
Pakkipuoli on Suomen heikoin lenkki.Näin se vaan on!
Nikke ykkösmokke, Vehanen ja Rämö tasavahvoja.Mulle sama kumpi kakkonen.Molempi parempi:) - Minä_vain
Laura1 kirjoitti:
Laitoin tän koostumuksen myös tuonne toisaalle,jossa kyseltiin Suomen ketjukoostumuksia.
Ei näyttäs apuja tulevan tuolta Nhl:stä ja niitä kai johto on lähinnä venannu.Eli näil sais mun mielestä mennä:
T.Ruutu-M.Koivu-T.Selänne
A.Pihlström-N.Kapanen-E.Pirnes
M.Pyörälä/R.Hahl/L.Petrell/S.Bergenstein.Nää kaksi samankaltaisia.Ehkä Petrell sittenkin kotio.Pyörälä on ihan oikeesti korvaamaton raataja tässä ketjussa ja pelaa hyvin monipuolisesti.Älkää antako Kärppätaustan ainakaan vaikuttaa negatiivisesti!
Hannes ehdottomasti erikoistilanteisiin viivalle kovan kutinsa vuoksi ja onpa vielä RIGHTIN pelaajakin!Lisäksi Hannes on kehittynyt huimasti muutenkin.Hän on kuitenkin niin täysin mielialapelaaja,että jos on kova fiilis,niin on Leijonien kantavia voimia,jos ei,niin on tosi laiska ja se näkyy kyllä.Riski pelaaja tietyllä tapaa siis.
Immonen voisi olla varalla sentterinä.Hän voi kyllä pudota, kun sentteripuoli alkaa olla melkoisen täys ja Jarkko on kuitenkin niin sentteri ku olla ja voi,eikä hänelle ole oikein muutakaan paikkaa olemassa.Tää koitunee hänen lähtöönsä joukkueesta ikävä kyllä.
Pakeista vaikee sanoa,kun ei oikein kunnolla toisistaan mun silmis erotu,mut laitetaan ny vaikka seuraavasti:
Koistinen/Väänänen
Salmela/Lepistö
Niskala/Jokela -tästä parista täytyy sanoa,että ei oikein mitään tuntumaa!A-J.Niemikin tietysti mahdollinen.
Pakkipuoli on Suomen heikoin lenkki.Näin se vaan on!
Nikke ykkösmokke, Vehanen ja Rämö tasavahvoja.Mulle sama kumpi kakkonen.Molempi parempi:)Iltaa sinne vaan! :)
Ja anteeksi kun en ole täällä käynyt. On näitä pyhiä ja väsymystä ollut fyysisen opiskelualan takia niin se on meinannut vähän verottaa, mutta nyt ollaan taas iskussa ja valmiina taistoon. :)
Huomennahan ne kisat alkaa Suomen osalta, ja tänään ja yöllä pari peliä pelataankin. Näyttää ennakouosikeille menevänkin (Tsekki, Kanada, Venäjä) eli ei mitään yllätyksiä vielä.
Niin niistä ketjukoostumuksista. Ikävä kyllä olen jo kuullut joitain kokoonpanoja, mutta laitetaan kuitenkin joitain mielipiteitä tähän:
1. Ketju: V. Peltonen, O. Jokinen, T. Selänne
2. Ketju: J. Jokinen, M. Koivu, T. Ruutu
3. Ketju: M. Pyörälä, N. Kapanen, H. Hyvönen
4. Ketju: A. Pihlström, R. Hahl, S. Bergenheim
Pakkipareista en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mulle kelpaa pari kuin pari ja pakkin kuin pakki. Ainoat asiat, mitä korpee on Nummelinin vamma ja Pitkäsen pois jäänti syystä tai toisesta. Nummelinia kaipasin todella todella paljon, mutta kun ei niin ei. Näillä on mentävä.
Jotkut noista mun ketjuista oli jo valmiita juuri noin, ja osan heitin hatusta. Ja joidenkin harteille laitetaan alivoima jne. Niinhän se on aina tosin aina mennytkin, että ei sen kummempaa siitä. Tulivoimaa ja liikkuvuutta Suomella tuntuisi olevan ihan tarpeeksi, ja maalivahdit ovat kovaa luokkaa, mutta se mainitsemasi puolustus on kysymysmerkki, ikävä kyllä.
Niin, ja se kirjaimellisestikin otettava huomionarvoinen seikka on pieni kaukalo, jossa pelataan. Se on täydyttävä osata hyödyntää.
Huomennahan se eka peli nähdään. :)
Palaillaan. - Laura1
Minä_vain kirjoitti:
Iltaa sinne vaan! :)
Ja anteeksi kun en ole täällä käynyt. On näitä pyhiä ja väsymystä ollut fyysisen opiskelualan takia niin se on meinannut vähän verottaa, mutta nyt ollaan taas iskussa ja valmiina taistoon. :)
Huomennahan ne kisat alkaa Suomen osalta, ja tänään ja yöllä pari peliä pelataankin. Näyttää ennakouosikeille menevänkin (Tsekki, Kanada, Venäjä) eli ei mitään yllätyksiä vielä.
Niin niistä ketjukoostumuksista. Ikävä kyllä olen jo kuullut joitain kokoonpanoja, mutta laitetaan kuitenkin joitain mielipiteitä tähän:
1. Ketju: V. Peltonen, O. Jokinen, T. Selänne
2. Ketju: J. Jokinen, M. Koivu, T. Ruutu
3. Ketju: M. Pyörälä, N. Kapanen, H. Hyvönen
4. Ketju: A. Pihlström, R. Hahl, S. Bergenheim
Pakkipareista en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mulle kelpaa pari kuin pari ja pakkin kuin pakki. Ainoat asiat, mitä korpee on Nummelinin vamma ja Pitkäsen pois jäänti syystä tai toisesta. Nummelinia kaipasin todella todella paljon, mutta kun ei niin ei. Näillä on mentävä.
Jotkut noista mun ketjuista oli jo valmiita juuri noin, ja osan heitin hatusta. Ja joidenkin harteille laitetaan alivoima jne. Niinhän se on aina tosin aina mennytkin, että ei sen kummempaa siitä. Tulivoimaa ja liikkuvuutta Suomella tuntuisi olevan ihan tarpeeksi, ja maalivahdit ovat kovaa luokkaa, mutta se mainitsemasi puolustus on kysymysmerkki, ikävä kyllä.
Niin, ja se kirjaimellisestikin otettava huomionarvoinen seikka on pieni kaukalo, jossa pelataan. Se on täydyttävä osata hyödyntää.
Huomennahan se eka peli nähdään. :)
Palaillaan.Aamuvarhaisella täällä jo virkeenä naputellaan:)
Hyvin meni eka matsi,vaikka tottakai siellä on paljon vielä petrattavaa ja jotkut pelaajat olivat vielä turhan näkymättömiä.Esim.Teemu maalistaan huolimatta oli aika väritön.Sen maalin hän sai mun mielestä ihan toisen suomalaisen ystävällisyydestä;)Jokisen Jussi oli tosi pettymys.Yks mun suosikkipelaajiani ollut aina,mutta toivotaan,että tää on pelaamattomuuden syytä.Onhan siitä aikaa kun hänen joukkueensa putosi, eikä hänellä kunnon matseja ole ollu aikoihin.
Pyörälä ei ollut parhaimmillaan,mutta uskon,että jatkossa häneltä nähdään parempaa.Kuten Hahliltakin.Ehkä sitä kolmatta ukkoa vois vaihdella.Uskon näet Hahlin ja Pyörälän yhteistyöhön edelleenkin.
Koivun Mikko oli loistava, samaten tykkäsin Hyvösestä.Tietysti parit kämmitki Hannekselta tuli,mutta eihän siel kukaan pelaaja täydellisesti sentään pelaa ikinä=)O.Jokisen ja Hanneksen yv yhdessä vois olla kyllä näkemisen arvoista jatkossakin.
Niken ongelma oli se,ettei tullut tarpeeksi laukauksia.Hänelle tuli varmaan kylmä,kun torjuntatyö oli paljon vähäisempää kuin vastapuolella.Se seisominenkaan ei tosiaan ole hyväksi.Kelpo suoritus silti.
T.Ruutukaan ei pelannut sitä peliä,johon pystyy.Nää kaikki epäkohdat varmasti muuttuvat pelien kasvaessa ja tiukkojen matsien lisääntyessä.Pääasia et voitto tuli:)
Tästä on hyvä jatkaa turskien kaatoon maanantaina.Tod.näk.ketjut pysyvät ainakin 2 ekan kans samoina,jollei sitten Saku tule ja muuta pakkaa.Sakuhan taitaa ilman muuta mennä Selänteen kenttään sentteriksi,jos pääsee tulemaan.Uskon,et Saku haluaa tulla,mutta johto voi päättää toisinkin.Toivotaan,että pääsee.Hän on hieno pelaaja,jota olen aina arvostanut korkealle.Korkeammalle kuin Teemua,jos näin saa sanoa.Noh, sanoimpahan kuitenkin;)
Miten on, eikös tuossa JJ:n käden jälki näkynyt aika selvästi?Hyökkäyksiin lähdöt saisivat olla kyllä vähän nopeampia,mutta ihan hyvällä mallilla hommat on! - Minä_vain
Laura1 kirjoitti:
Aamuvarhaisella täällä jo virkeenä naputellaan:)
Hyvin meni eka matsi,vaikka tottakai siellä on paljon vielä petrattavaa ja jotkut pelaajat olivat vielä turhan näkymättömiä.Esim.Teemu maalistaan huolimatta oli aika väritön.Sen maalin hän sai mun mielestä ihan toisen suomalaisen ystävällisyydestä;)Jokisen Jussi oli tosi pettymys.Yks mun suosikkipelaajiani ollut aina,mutta toivotaan,että tää on pelaamattomuuden syytä.Onhan siitä aikaa kun hänen joukkueensa putosi, eikä hänellä kunnon matseja ole ollu aikoihin.
Pyörälä ei ollut parhaimmillaan,mutta uskon,että jatkossa häneltä nähdään parempaa.Kuten Hahliltakin.Ehkä sitä kolmatta ukkoa vois vaihdella.Uskon näet Hahlin ja Pyörälän yhteistyöhön edelleenkin.
Koivun Mikko oli loistava, samaten tykkäsin Hyvösestä.Tietysti parit kämmitki Hannekselta tuli,mutta eihän siel kukaan pelaaja täydellisesti sentään pelaa ikinä=)O.Jokisen ja Hanneksen yv yhdessä vois olla kyllä näkemisen arvoista jatkossakin.
Niken ongelma oli se,ettei tullut tarpeeksi laukauksia.Hänelle tuli varmaan kylmä,kun torjuntatyö oli paljon vähäisempää kuin vastapuolella.Se seisominenkaan ei tosiaan ole hyväksi.Kelpo suoritus silti.
T.Ruutukaan ei pelannut sitä peliä,johon pystyy.Nää kaikki epäkohdat varmasti muuttuvat pelien kasvaessa ja tiukkojen matsien lisääntyessä.Pääasia et voitto tuli:)
Tästä on hyvä jatkaa turskien kaatoon maanantaina.Tod.näk.ketjut pysyvät ainakin 2 ekan kans samoina,jollei sitten Saku tule ja muuta pakkaa.Sakuhan taitaa ilman muuta mennä Selänteen kenttään sentteriksi,jos pääsee tulemaan.Uskon,et Saku haluaa tulla,mutta johto voi päättää toisinkin.Toivotaan,että pääsee.Hän on hieno pelaaja,jota olen aina arvostanut korkealle.Korkeammalle kuin Teemua,jos näin saa sanoa.Noh, sanoimpahan kuitenkin;)
Miten on, eikös tuossa JJ:n käden jälki näkynyt aika selvästi?Hyökkäyksiin lähdöt saisivat olla kyllä vähän nopeampia,mutta ihan hyvällä mallilla hommat on!Joo, täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että hyvin meni eka matsi. Koko poppoohan siinä onnistui pukumiehiä ja muuta henkilökuntaa unohtamatta, ja tietysti Mikko Koivun panos oli niistä se kirkkain. Mikosta on kasvanut maailmanluokan pelaaja, tulee ihan veljeensä. ;)
Se on selvää, ettei kaikki kerenneet säyväyttämään, niinkuin Selänne ja J. Jokinen. Toki Teemu teki maaliin, ja se saattaa teitää todella hyvää jatkon kannalta. Ja Jussilla on pelaamattomuus riesanaan. Mutta antaa ajan trhdä tehtävänsä. Nyt on aika vaikea vielä spekuloida.
Becströmin työskentelystä sellainen kysymys, että onko hänellä tapanaan torjua kiekot eteensä? Sehän tietää valtavia ongelmia jatkossa jos niin on. Toivottavasri se oli jotain muuta.
Täytyy tässä vielä mainita Antti Pihlströmin vauhdikas ja vaarallinen "ihmiskuula" -meno. Kaverissa riittää potentiaalia, asennetta ja menoa. Hienoa, että hän on vihdoin saanut näytön!
Kyllä mleko selkeästi näkyy Jukka Jalosen pelikirja. Heti pelin alussa jo katesin, että aha-aha, se on Jukan kiekkoa se. Kyllä sen huomaa kun on 6 vuotta Jalosen pelityyliä katsellut, ja sen muuten huomasi moni muukin. Kyllä on käsittämätöntä, että kakkosvalmentaja laatii kaiken taktiikan ja päävälmentaja toimii vain sytykkeenä. Kyllä vähän on erikoista.
Sakun tulo ei ole vielä varmistunut. Mutta teretulemast vaa jos siltä tuntuu! :) Ja kaikilla on oikeus mielipiteisiin, että arvosta ja arvostele rauhassa ihan ketä haluat. :)
Tästä Norja -peliin.
Palataan. - Laura1
Minä_vain kirjoitti:
Joo, täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että hyvin meni eka matsi. Koko poppoohan siinä onnistui pukumiehiä ja muuta henkilökuntaa unohtamatta, ja tietysti Mikko Koivun panos oli niistä se kirkkain. Mikosta on kasvanut maailmanluokan pelaaja, tulee ihan veljeensä. ;)
Se on selvää, ettei kaikki kerenneet säyväyttämään, niinkuin Selänne ja J. Jokinen. Toki Teemu teki maaliin, ja se saattaa teitää todella hyvää jatkon kannalta. Ja Jussilla on pelaamattomuus riesanaan. Mutta antaa ajan trhdä tehtävänsä. Nyt on aika vaikea vielä spekuloida.
Becströmin työskentelystä sellainen kysymys, että onko hänellä tapanaan torjua kiekot eteensä? Sehän tietää valtavia ongelmia jatkossa jos niin on. Toivottavasri se oli jotain muuta.
Täytyy tässä vielä mainita Antti Pihlströmin vauhdikas ja vaarallinen "ihmiskuula" -meno. Kaverissa riittää potentiaalia, asennetta ja menoa. Hienoa, että hän on vihdoin saanut näytön!
Kyllä mleko selkeästi näkyy Jukka Jalosen pelikirja. Heti pelin alussa jo katesin, että aha-aha, se on Jukan kiekkoa se. Kyllä sen huomaa kun on 6 vuotta Jalosen pelityyliä katsellut, ja sen muuten huomasi moni muukin. Kyllä on käsittämätöntä, että kakkosvalmentaja laatii kaiken taktiikan ja päävälmentaja toimii vain sytykkeenä. Kyllä vähän on erikoista.
Sakun tulo ei ole vielä varmistunut. Mutta teretulemast vaa jos siltä tuntuu! :) Ja kaikilla on oikeus mielipiteisiin, että arvosta ja arvostele rauhassa ihan ketä haluat. :)
Tästä Norja -peliin.
Palataan.Norja pelasi ainoalla vahvuudellaan,eli sumputtamalla ja teki sen hyvin.Leijonien kokoonpano on kuitenkin niin täysin eri luokkaa,että juuri tällaisissa peleissä näiden ns.tähtien olisi pitänyt kyetä pelaamaan sitä voittavaa lätkää!Mikko Koivu oli tähdistä ainoa,joka saa multa pisteet.Aivan huikea kaveri!Hienoa,että Sakukin tulee ja silloin ainut oikee paikka hälle on Selänteen rinnalle sentteriksi.Piru vie,jos jonneki laitaan meinataan ja veljen kans samaan.Ei helvetti sentään!!Kai se Jalonenki saa sanansa vaikuttamaan,eihän se voi hyväksyä tollasta kardinaalimunausta sentään!
Selänne on ollu vaisu ja OJ aivan paska suorastaan.Ei mua lämmitä hutilaukaukset yhtään,kyl tol tasol,mitä heiltä edellytetään vaaditaan maaleja.Turha kenenkään selitellä mitään!Kyllä Pyörälä ja Jokinen ja Hannes on kaikkien hampaissa, Mertarannanki,jos peli ei luista,mutta nämä muut lemmikit,paljonko niille oikein anteeksi annetaankaan!Ei näin!Alkoi jo huvittamaan ku alko tuntumaan,että Jokisen Jussiparkakin,ku paransi peliä,kehtasi maalata väärään aikaan.SEn maalin takiahan peli tuntui sit lätsähtävän,ku se maali tuli liian nopeasti.Ei hyvää päivää!!Pyörälä pelasi hyvin Hahlin kanssa neloses sen vähän ajan,mitä saivat pelata.
Sheddenin luupää näyttää peluuttavan sokeasti esim.ykkösyv:tä,vaikkei se hyvä ollutkaan eikä kykene reagoimaan ketjumuutoksilla, eikä peluuta niitä,joilla peli edes jotenki kulkee!!Tsemppaaja muutenki,ku seisoo ku patsas murjottavan näköisenä ja yhes vaihees katoin,että nukkuuks se pystyyn!!!!Tää peli ei näyttäny kyl JJ:n peliltä ollenkaan mun silmis.Sekavaa toi kuka peluuttaa ketä,ku JJ on kuitenki hoidellu hyökkäyksiäki ja sit sil pitäs olla puolustusta ja välil on Sheddenin sormet välis.Pitäs kyl ny mennä Sihvosen toteamuksen mukaan selkeämmällä työnjaolla.
Surkea peli kokonaisuudessaan ei voi muuta sanoa.Ehkä tää oli ny sit se surkein peli Leijonilta ja hyvä et tuli ny sitten eikä myöhemmin.K-viikon pelissä pitääkin jo olla ihan eri ilme ja optimistisena loppujen lopuksi siihen uskonkin.
Vehasella vähän torjuntoja ja kylmillään suurimman osan aikaa.Kyl kylmäsi muakin ku aattelin,että sellases tilantees vastustaja voi rokottaa helposti.Onneksi ei voittanu sentään turskien maan miehet:)
Toivottavasti k-viikkona on KUNNON PELI!!
ps.ai nii..kyl Nikke sylki eteensä kiekkoja liigas.Nhl:n juttuja en oo seuraillu niinkään,et tietäs miten siellä menee,mut olettaisin,että siel hyvä puolustus,joka samal viisii ku Kärpis hoiteli ne kiekot ja homma toimi.Nikke on kyllä varmasti edelleen kehittynyt ja luotan häneen täysin jatkossa tulevissa peleissä.Mokkeen meän kisat ei tule kaatumaan,jos vain Nikke saa pelata kaikki loput matsit ja pysyy ehjänä.
Palaamisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050