Älkää rakkaat ihmiset ottako kovin piukkapipoisesti näitä mielenterveyden alan ammattilaisia. Ovat sitten useasti sairaampi kuin potilaat. Muistuupi mieleeni kokonainen ryhmä tyhmiä jotka tunkeutuivat yksityiselämääni ilman minkäänlaista lupaa. Kuvittelivat kait, että lakienraameissa oleva elämäni olisi jokin kirjaston lainattavissa oleva kirja jota saa sormeilla kuka tahansa tai ettäkö minun olisi tullut elää toisten mielihalujen mukaan. Mikään ei ole käytännössä muuttunut moneen vuoteen, mutta virkavallan ahdistelu on kummasti loppunut. Kyllästyivätkö ahdistelemaan ja ovatkohan sitämieltä etteikö minun kuuluisi saada jonkilaista korvausta heidän raiskaukseen verrattavista olevista rikoksista. Korvaus on lähes aina rahaa jolla saa jotain mielekästä!
Mitä mieltä olette ammattilaisten väitteistä jotka ovat suoranaisessa ristiriidassa olemassaoleviin todisteisiin yhdistettynä ammattilasen kysymykseen huumeidenkäytöstä ja väitteistä tasapainottomuuteen vaikka vieruspenkillä oleva läheinen uhkailee. Tilanne on verrattavissa entiseen naapuriini joka ilmoitti ettei pidä minusta koska veljeni oli sanonut hänelle jotain.
Meinulta ei löydy halukkuutta maksattaa omaa tuhoani verorahoilla syypään ollessa mahdottoman hölmössä hoitojärjestelmässä joka elää provoista ja ruokkii kostonhimoista vihaa.
Mielisairaat hoitajat
2
283
Vastaukset
- graak
Olen samaa mieltä.
Minäkin olen käynyt potilaana tarkkailemassa
sitä työmaata.
Jos suurin osa työntekijöistä on VAIN TÖISSÄ siellä, ja VAIN siksi että saa RAHAA, niin
se selittänee miksi siellä ei homma toimi.
Pitää vain itse pyrkiä tästä lähtien tekemään kaikkensa ettei joudu siihen hullunmyllyyn, joka toisinaan vie vain alemmas.
Yksi hyväntahtoinen työntekijä kun ei ratkaise mitään. On niin paljon päättäjiä ja monet kulkevat omia teitään.
Heidät pitäisi saada vastuuseen jokaisesta teosta ja sanasta joka ei potilaan tilannetta auta. - graak
Minäkin olen päässyt tarkkailemaan tuota työmaata
potilaan silmin.
Hoitava porukka pitäisi saada vastuuseen kaikista
teoista ja sanoista, jotka eivät auta potilaan tilaa. On niin yksinkertainen asia se, että se mikä ei ole potilaalle hyväksi on pahaksi. Mitään 'positiivisia' välimaastoja ei ole.
Hoitajien työmaa pitäisi ottaa tosissaan ja vakavasti muttei kuitenkaan ankarasti kaavoja noudattamalla.
Hoitohenkilökunnan on typerää kuunnella sinisilmäisinä potilaan läheisien kertomuksia.
Läheiset kun yleensä ovat potilaan "hoitaneet" hoitoon. Potilaan läheiset eivät kerro mitään muuta kuin potilaan 'oudot' puolet ja omat hyvät puolet. Se mikä on potilaan läheisille epämielyttävää ei tarkoita sitä että se olisi sairasta.
Kaikki eivät kestä sitä kun jotkut käyvät hulluuden läpi, ja haluavat päästä siitä mahdollisimman kauas eroon.
Siihen syyllistyy osa hoitohenkilökuntaakin, siten että pumpataan lääkkeitä niin täyteen ettei ole riesaksi.
Ei yleistetä ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756