Mikä olisi hyvä näkösuoja parvekkeelle?Parveke on siis tavallinen pitkämallinen;ei lasitettu.Toisella lyhyellä puolella on seinämä mutta toisella puolella ei ole mitään ,joten mitä ehdottaisitte näkösuojaksi?Eikö Bambuverhoa voi käyttää ulkona?
parvekkeelle näkösuoja
1
1083
Vastaukset
- ööörpö
Mulla on vähän samainen ongelma. Parveke on pitkä, heitetään nyt veikkaus 3,5 metriä pitkä ja 1,5 metriä levee. Ei oo laseja. partsi on koko olkkarin ulkoseinän levynen.
Haaveilin sellasesta hienosta puusäleiköstä kaiteen ja katon väliin.No en löytänyt sellasia mistään. Ainoa missä oli hienoja säleikköjä olis joissakin pirun aitaelementeissä, mutta ei mitään parvekkeelle soveltuvaa. Nuo köynnösaidat on jotenki liian hepposen näkösiä.
No sitten päädyin kuitenkin ostamaan pieniä köynnöstukiaitoja 3 kpl, niissä kun oli vähän pienemmän ne reiät. Nikkaroin ne yhteen, oli kyllä paskamainen homma, oon kuluttanu nyt siihen touhuun koko tämän illan ja viikonloppuna monta tuntia myöhään illalla. Nyt se on lähes valmis, pitää vielä vähän fiksata. ja petsata vielä toinen puoli. No on tuo nyt ihan kohtuullisen näköinen kuitenkin.
Ongelma on vaan se, ettei tuo nyt juurikaan tuo varjoa. Aurinko porottaa parvekkeelleni melkein koko päivän kesäisin ja sinne kuolee kaikki kukat. Ainoa ilo minkä nyt sain tuosta ristikosta on visuaalinen. Mutta en nyt kyllä saanut kahta kärpästä yhdellä iskulla kun tarkoitus oli saada vähän auringon suojaakin.
Mä oon vuosi sitten ostanut partsille nuo lattialaatat ( painekyllästettyä puuta ), todennäköisesti petsaan nekin tummaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827