Mikä olisi hyvä näkösuoja parvekkeelle?Parveke on siis tavallinen pitkämallinen;ei lasitettu.Toisella lyhyellä puolella on seinämä mutta toisella puolella ei ole mitään ,joten mitä ehdottaisitte näkösuojaksi?Eikö Bambuverhoa voi käyttää ulkona?
Vastaukset 1
- ööörpö
Mulla on vähän samainen ongelma. Parveke on pitkä, heitetään nyt veikkaus 3,5 metriä pitkä ja 1,5 metriä levee. Ei oo laseja. partsi on koko olkkarin ulkoseinän levynen.
Haaveilin sellasesta hienosta puusäleiköstä kaiteen ja katon väliin.No en löytänyt sellasia mistään. Ainoa missä oli hienoja säleikköjä olis joissakin pirun aitaelementeissä, mutta ei mitään parvekkeelle soveltuvaa. Nuo köynnösaidat on jotenki liian hepposen näkösiä.
No sitten päädyin kuitenkin ostamaan pieniä köynnöstukiaitoja 3 kpl, niissä kun oli vähän pienemmän ne reiät. Nikkaroin ne yhteen, oli kyllä paskamainen homma, oon kuluttanu nyt siihen touhuun koko tämän illan ja viikonloppuna monta tuntia myöhään illalla. Nyt se on lähes valmis, pitää vielä vähän fiksata. ja petsata vielä toinen puoli. No on tuo nyt ihan kohtuullisen näköinen kuitenkin.
Ongelma on vaan se, ettei tuo nyt juurikaan tuo varjoa. Aurinko porottaa parvekkeelleni melkein koko päivän kesäisin ja sinne kuolee kaikki kukat. Ainoa ilo minkä nyt sain tuosta ristikosta on visuaalinen. Mutta en nyt kyllä saanut kahta kärpästä yhdellä iskulla kun tarkoitus oli saada vähän auringon suojaakin.
Mä oon vuosi sitten ostanut partsille nuo lattialaatat ( painekyllästettyä puuta ), todennäköisesti petsaan nekin tummaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1883151- 941425
- 1281122
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481122Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 96831
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun111694Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55685Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108658- 38592