Mitä osaatte kertoa? Mitähän tarkoittaa jos kuu on kaloissa?
nouseva härkä
1
628
Vastaukset
- MasterZeromus
Se että Kuu on Kaloissa tarkoittaa että et ole kovinkaan riidan haluinen vaan mikäli niitä tilanteita tulee on sinun ensi reaktiosi paeta. Elää ja antaa elää voi olla sinun mottosi.
Sitäpaitsi olen itse nouseva Härkä ja vaikka tunnen itseni, monia kaltaisiani ja jopa kuuluisuuksiakin hyvin en voi silti muuta kun pettyä liialliseen jääräpäisyyteeni. Kun kertakaikkiaan haluaisin toisinaan heittäytyä tunteitteni valtaan mutta en voi ja entäs se päivä kun löydän oman rakkaani? Haluaisin elää täysin siemauksin enkä pidättää häneltä mitään mutta sitten jääräpäisyyteni voi pilata.
Onko sinulla kenties samanlaisia ajatuksia tai onko ollut? Tämä jääräpäisyys on samalla meidän hyveemme ja paheemme. Eikä ihme että emme tule oikein toimein muitten nousevien merkkejen kanssa sen enempää kuin keskenäänkään. Mutta pois se nytten että se ruoho on vihreämpää toisella puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604546Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1611481- 1651468
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481462Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1951169- 2031112
- 801037
- 631011