Iha böndell, jossai Kehä Kolmosen pohjoispuolel iha pelloll jossain kyläs minkä nimi on Haapavesi, stondaa snadi stadi, mitä sanotaan muka stadiksi vaikka on mälvä mesta. Toi Haapavesi on aika karus mestas eikä sen ympäril oo oikeestaan muuta ku stemui, poroi ja tollast muuta skeidaa jotka ei origineellii stadin kundii hotsita.
Nyt käheetä on landella jossa jemmattiin jyviiki ja mestoil kasvo heinää, jota nurmiporat viljel. Mä tajuun et Haapavedellä budjaa nyt muutama kundi jotka meinaa ol kovii tsaikkareita josta ei paljoo stooria irtoo lopuks ku ei ne edes bamlaa stadii.
Mä oon innokas joraaja, skulaan vähän gittaa ja sjungaan mielelläni, mutta näin vanhemmiten lesaaminen (hissa, muu proosa, runous) tämä nettisurffailu, ulkoilu ja matkustelu ovat tulleet tärkeimmiksi hobbyikseni.
Ootteks te jänkhän gimulit tosi uroon tarpeessa? Bailataan vaikka vähän ja heitetään läppää, olis tosi kliffaa bamlata vaan ja vetää bissee vaikka jänkhä on aika buli mutta silti snadi stobe maistuu.Kun mä sut kolaan, niin sut mutsi mut kaveras: saa sun fatsi lähtee himtsosta vek. Oli fimtsika slabaria risaset plääkät nääs tällä kundilla klabbissa!
Bamlaatsä stadii urpo?
stadin jäbä
6
467
Vastaukset
- mahtava,
saako cdlevynä tätä?
Stadin Jäbä?
- kun ei osunut
kirjoituskilpailuun.
Mistä hemmetistä sää oot kotosin???Et ainakaan hesasta!Yli ammuttu höpinä?!
- e tykkä
vidu,kundi sössii muka stadii,skeidaa toi oli,jäbän
solkkaus ol pigslangii,jottain börjetalkkii.Mee vettää kuivat,mee tykholmaan brauniksiprinsiksi.Tollasen hiffaa tyyppi ku tyyppi,lantepukari mikä lanteborje.HÄRREKUUT! - tsadin jäbä
Älä tuu kuule mulle, faijan rotsi käy stadissa duunissa ja hoitelee sut!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756